Protecţia Consumatorilor nu primeşte reclamaţii de la persoane juridice

Protecţia Consumatorilor nu primeşte reclamaţii de la persoane juridice

254
0
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Consumatorii nemulţumiţi de produsele sau serviciile achiziţionate au posibilitatea de a reclama calitatea acestora la CJPC Olt. Opţiunea este însă valabilă doar pentru consumatorii persoane fizice, care pot aduce plângerile personal la sediul CJPC Olt din strada Sevastopol numărul 2, le pot trimite prin poştă la sediul instituţiei, sau le pot trimite pe adresa e-mail reclamatii.olt@opc.ro. De sprijinul comisarilor nu beneficiază însă şi firmele.

 

„Consumatorul este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor”, informează conducerea instituţiei.

 

De la începutul anului, CJPC Olt a primit sute de reclamaţii, care au vizat în mare parte nereguli din domeniul prestărilor de servicii şi din domeniul produselor nealimentare. Din totalul sesizărilor înregistrate, jumătate s-au dovedit a fi întemeiate.



Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.