Softronic face rocada cu cele două garnituri Hyperion

Softronic face rocada cu cele două garnituri Hyperion

2.317
12
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(5 voturi, media: 4,20)

Reprezentanții Companiei Softronic din Craiova, cea care produce trenul românesc electric, intenționează să mute singura garnitura Hyperion pe ruta Craiova-Constanța, iar pe următoarea să o plaseze pe Craiova-Brașov. Asta pentru că cererea către litoralul românesc este foarte mare în această perioadă, iar al doilea tren Hyperion se preconizează că va putea fi pus pe șine abia în jurul datei de 10 august.

 

hyperion nouSoftronic face rocada cu cele două garnituri și mută trenul aflat acum pe ruta spre Brașov, pe cea spre Constanța. Asta pentru că al doilea, care este aproape gata, și care urma să asigure legătura dintre Craiova și Constanța, va putea circula în jurul datei de 10 august. ”A fost mai dificil cu furnizorii, unele componente au sosit mai greu, de asta au fost întârzieri în finalizarea garniturii”, declarau reprezentanții Softronic.

 

Anul trecut Hyperion a circulat mai întâi pe ruta Craiova — București — Constanța și apoi a trecut pe ruta Craiova — București — Brașov. De la 1 august, intenționăm să îl trecem din nou pe Constanța, pentru că este cerere foarte mare, urmând ca la toamnă să treacă din nou pe Brașov. Următorul tren care se află în fază finală de fabricație va fi pus în circulație pe ruta Craiova—Brașov„, a declarat Radu Zlatian, consultant în cadrul companiei Softronic,



12 COMENTARII

  1. #1
    @#I
    Senior Member
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    938

    Ar trebui să avem numai astfel de firme private , iar CFR și alți mari hoți ai statului să dispară (poștă etc).
    Privatizarea să fie aproape totală. Ce RATB și alte șmecherii din astea cu pomeni și furturi de la guverne, surse de îmbogățit bandiții, de voturi pentru toți hoții, focare de criminalitate? Să se termine naibii odată cu ”statul” ăsta hoț și antiromânesc! Niște bande de borfași ticăloși .
    Bravo, Softronic! Voi ați PRODUS ceva de mare calitate pe lumea asta.

  2. #2
    Newcomer
    Data de inscriere
     01-11-2010
    Locatie
     CRAIOVA
    Mesaje
    49

    Cateva lucruri extrem de importante nu sunt luate in serios de catre producatorii de vagoane printre ele se afla spatiul util pentru fiecare calator, locul pentru bagaje si cuierele pentru haine, toate acestea sunt fie prea mici fie lipsesc sau nu sunt in concordatanta cu numarul de calatori in cazul ultimului aspect. Luati masuri urgent in aceste cazuri altfel faceti niste lucruri care doar arata bine si atat.

    @ Directoru
  3. #3
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1575

    Înseamnă că o să meargă cuplate cele două trenuri până la București și de acolo se despart.

    --Optim
  4. #4
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1576

    @#I

    Uită-te te rog la infrastructura rețelelor de internet și spune-mi de ce nu sunt acoperite zonele rurale? Sau dacă sunt acoperite ce calitate au serviciile companiilor private mici raportate la serviciile care sunt oferite la oraș?
    Lipsa unei companii de stat în acest domeniu se face simțită. Fostul Romtelecom a avut o astfel de infrastructură numai pe telefonie fixă iar privatiazarea ei a pus capăt investițiilor. Romtelecom primise o frecvență CDMA (420Mhz) ca să meargă cu internetul la sate, dar au început o investiție, nu au continuat-o și au pierdut toți banii investiți la momentul închiderii rețelei.

    Uită-te și la infrastructura bancară, la agențiile băncilor și spune-mi câte din ele au puncte în sate sau comune sau chiar orașe mici?
    Tocmai mult blamata Poștă este prezentă și în locuri mai puțin rentabile și permite efectuarea unor încasări bancare.
    De asemenea CEC este prezentă în multe localități modeste. (În anumite localități au fost și Patria Credit și ProCredit dar ambele au închis punctele rurale sau orășenești mici). BCR și BRD de asemenea au puncte în unele localități sau cel puțin ATM-uri.

    Softrans este echivalentul rețelelor (de internet sau bancare) de oraș.
    Nici Softrans și nici RegioTrans sau alt operator privat nu poate să ia locul companiei CFR Călători. Poate că în timp vor reuși să își crească cifra de afaceri și flota de trenuri și vor opera mai multe trasee, dar CFR Călători va păstra și unele trasee mai puțin populare, punând pe primul plan deservirea populației din acele localități și pe planul secund profitul.

    --Optim
  5. #5
    @#I
    Senior Member
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    941

    @ DIM

    Nu zic ca un privat să IA locul statului, ci să PREIA. E o diferență.
    Desigur, cine vrea și poate , poate să și ia.
    CEC – CEC funcționează bine pentru că , într-un fel, nu are NIMIC de-a face cu statul. A funcționat ÎNTOTDEAUNA după cele mai stricte reguli CAPITALISTE, ca tot sistemul bancar din România, înființat și pus la punct – CEAS – de capitaliștii de dinaintea ”comuniștilor” (de pe la sf sec XIX, dacă nu mă înșel).
    NIMENI nu a avut tupeul să se atingă vreodată de BNR. Nu compara cu CFR și alte companii de stat în care s-au băgat tot felul de hoți , companii care au făcut găuri la buget zeci de ani, de zeci de miliarde de euro.
    Ce spui tu e dovada că NU MERGE.
    Și să fim serioși: dacă așteptam după stat cu internetul ..aoleo! nu aveam nimic azi. Statul trebuie să se ocupe de politica externă, de apărare, protecție socială, învățământ – lucruri din astea. Chiar nu ai observat în deceniile din urmă cum ”statul” a distrus România?
    Sau prin alte țări cu ”economie” originală de stat?

  6. #6
    Junior
    Data de inscriere
     24-11-2010
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    51

    Poate ca ai dreptate dar ……….. CEC-ul este implicat politic in mod cu totul si cu totul nepermis , dand credite diferentiat si asta din banii romanilor ! Dar tu cetatean de rand daca vrei sa iei un credit trebuie sa intocmesti 100 de acte , sa vii cu un gaj sau cu giranti si abia apoi discuti despre cati bani poti sa iei si in cat timp sa-i restitui ! Si apropo de SOFTRONIC , oare cine a fost cu ei la Viena la Targul International ca sa-i ajute sa-si promoveze produsele ? LOV parca ! Fara comentarii !!!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    Afacerist
    Data de inscriere
     05-04-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    6912

    concurenta este benefica, la pretul biletului se simte ca mai sunt si „altii”. Spre exemplu cu hyperion erau calatorii craiova-bucuresti si invers cu 20 lei pentru elevi si studenti. Daca nu ar mai exista CFR si altele cu siguranta pretul asta era mult mai mare.

    TuningCarsPiese auto la cele mai bune preturi
  8. #8
    @#I
    Senior Member
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    944

    Respectiva se duce pe oriunde poate pentru a face campanie electorală grupului mafiot psd.

  9. #9
    @#I
    Senior Member
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    945
    Citat Mesaj initiat de dani3lll
    concurenta este benefica, la pretul biletului se simte ca mai sunt si „altii”. Spre exemplu cu hyperion erau calatorii craiova-bucuresti si invers cu 20 lei pentru elevi si studenti. Daca nu ar mai exista CFR si altele cu siguranta pretul asta era mult mai mare.

    Dacă n-ar mai fi cfr-uri de stat care să fure miliarde, ci firme ca softronic, private, ar fi și concurență și economie adevărată, nu mizeria hoților ăstora.
    Firmele de stat nu fac concurență, ci sunt un cancer în metastaze.

  10. #10
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1577

    @#!
    Unde e un manager bun firma fie ea și de stat merge bine.
    Unde managerul trage să se îmbogățească și să umple și buzunarele unor apropiați, acolo compania de stat e falimentară.

    Cum ai fost și tu de acord, CEC este o bancă de stat care merge bine, la fel și EximBank.

    Poșta a avut la un moment dat o administrație bună, dar interesele politice au făcut ca la cârma poștei să vină și persoane rău-intenționate.

    Pe de altă parte, nu tot ce este privat merge bine.
    În zona presei atât scrise cât și audio-vizuale sunt multe companii private falimentare sau cu situații financiare proaste.

    Rețeaua de magazine Mic.ro/Macro/Minimax Discount a fost falimentată intenționat de patronul ei (Patriciu) și a băgat în faliment și o puzderie de mici întreprinzători. Patriciu a repetat figura și cu Adevărul Holding neplătindu-și angajații și furnizorii.

    Nu ai idee câți tâmpiți administrează spații comerciale preluate de la fostele întreprinderi de comerț de stat și îți bat joc de spațiile astea, preferând să le țină închise decât să le închirieze la un preț mai scăzut sau să înceapă chiar ei activități de comerț în acele spații, făcând astfel ca zone care aveau la un moment dat vad comercial să îți piardă vadul.

    Dacă CEC ar fi preluată de o altă bancă s-ar închide mai mult de jumătate din agenții, în special agențiile rurale pentru că o bancă privată încearcă să minimizeze cheltuielile operaționale, nu are în vedere și oferirea unor servicii de proximitate unor populații mai puțin numeroase, cum sunt cele sătești.
    Bine că există PayPoint, Payzone altfel unii ar da mai mulți bani pe transport până la oraș decât pe factura pe care o au de plătit.

    Dacă CFR Călători ar fi preluată așa cum susții tu, atunci ar dispare multe din trenurile Regio existente.

    Nu vreau să îmi imaginez unde s-ar duce prețurile de utilizare a căilor ferate dacă s-ar privatiza și CFR Infrastructură și câte din companiile de transport călători nu ar intra în faliment din cauza privatului care ar administra monopolul CFR Infrastructură.

    --Optim
  11. #11
  12. #12
    @#I
    Oldtimer
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    1064
    Citat Mesaj initiat de Dim
    @#!
    Unde e un manager bun firma fie ea și de stat merge bine.
    Unde managerul trage să se îmbogățească și să umple și buzunarele unor apropiați, acolo compania de stat e falimentară.

    Cum ai fost și tu de acord, CEC este o bancă de stat care merge bine, la fel și EximBank.

    Poșta a avut la un moment dat o administrație bună, dar interesele politice au făcut ca la cârma poștei să vină și persoane rău-intenționate.

    Pe de altă parte, nu tot ce este privat merge bine.
    În zona presei atât scrise cât și audio-vizuale sunt multe companii private falimentare sau cu situații financiare proaste.

    Rețeaua de magazine Mic.ro/Macro/Minimax Discount a fost falimentată intenționat de patronul ei (Patriciu) și a băgat în faliment și o puzderie de mici întreprinzători. Patriciu a repetat figura și cu Adevărul Holding neplătindu-și angajații și furnizorii.

    Nu ai idee câți tâmpiți administrează spații comerciale preluate de la fostele întreprinderi de comerț de stat și îți bat joc de spațiile astea, preferând să le țină închise decât să le închirieze la un preț mai scăzut sau să înceapă chiar ei activități de comerț în acele spații, făcând astfel ca zone care aveau la un moment dat vad comercial să îți piardă vadul.

    Dacă CEC ar fi preluată de o altă bancă s-ar închide mai mult de jumătate din agenții, în special agențiile rurale pentru că o bancă privată încearcă să minimizeze cheltuielile operaționale, nu are în vedere și oferirea unor servicii de proximitate unor populații mai puțin numeroase, cum sunt cele sătești.
    Bine că există PayPoint, Payzone altfel unii ar da mai mulți bani pe transport până la oraș decât pe factura pe care o au de plătit.

    Dacă CFR Călători ar fi preluată așa cum susții tu, atunci ar dispare multe din trenurile Regio existente.

    Nu vreau să îmi imaginez unde s-ar duce prețurile de utilizare a căilor ferate dacă s-ar privatiza și CFR Infrastructură și câte din companiile de transport călători nu ar intra în faliment din cauza privatului care ar administra monopolul CFR Infrastructură.

    Dim, ce e privat nu prea mă afectează. Dimpotrivă, companiile de stat neprivatizate sunt problema, ele sunt cele cu datorii din cauza furatului de mii de miliarde.
    NIMIC ce e de stat nu merge, or aproape nimic. Pe vremea lui Ceașcă s-a vrut să se facă un fel de surogat de sistem danez (or poate iugoslav), dar nu a mers, tocmai pentru că nu respectau regulile economiei capitaliste. Adică…le respectau într-o oarecare măsură, dar totul era deținut numai de o gașcă, cum s-ar zice, iar acel grupuleț vroia el să dicteze pieței, ceea ce era o demență.
    După 89 chiar s-a ales praful, pentru că nu a avut cine să preia companiile. Au venit găștile de hoți și trădători din România și gpștile de hoți dinafară, asasinii economici.
    Ce merge pe sistem de stat întotdeauna va merge prost și se va prăbuși, deoarece sistemul de stat se bazează pe un grup/persoană care dictează, pe autocrație – zi-i cum vrei.
    Dictatorul/statul nu pregătește lideri sau , în general, populația pentru a trăi liber, pentru a învăța să se autoconducă, să facă liber orice, să știe să facă ceva în mod liber, ci statul se bazează pe dictator (și cele două se confundă). E un tip de societate primitivă, medievală, care nu are șanse în zilele noastre.
    Tot poporul așteaptă mură-n gură de la dictator/partid/stat, dar cei din aparatul de stat – nomenclatura – abia așteaptă moartea dictatorului, prăbușirea statului, pentru a prelua puterea și a jefui, profitând de haos. Ei vor fi singurii ”lideri” de după prăbușire, iar poporul nu va avea reprezentanți pentru că poporul a fost tot timpul ”pe dinafară”.
    Nu pot exista manageri adevărați în sistemul de stat. Ei sunt numai profesioniști de valoare care sunt folosiți de stat , care sunt limitați și plafonați de stat. Și angajarea unor manageri de aiurea, de valoare, tot acolo duce. e o aberație. Managerul trebuie să asculte ordinele proprietarului, iar statul nu poate fi un proprietar adevărat. Statul NU EXISTĂ ca …OM. Statul e format dintr-o mulțime de indivizi care nu au în proprietate NIMIC și care sunt numiți politic , pe interese, interese care nu au de a face cu prosperitatea unei companii. Pentru că angajații NU SUNT proprietari.
    Statul, chiar dacă ar fi ca un singur om cinstit, e o aberație să conducă el tot. NU POATE și e aberant pentru că țara și resursele sunt averea locuitorilor, iar această avere trebuie să stea măcar în mâinile mai multor oameni, pe zone, pe unități administrative autonome și cât mai mici posibil (pentru că nu e posibil să împărțim tot la 20 de milioane).
    Statul nici nu răspunde în fața cuiva. Nu are cum, pentru că el este…statul. El ratează economic și cine răspunde? Noi toți, deși noi nici nu aveam nicio legătură cu niște hoți de aiurea.
    Poți să spui că e chestie de filosofie, dar nu numai atât, ci este și de bun-simț. De ceea ce observi în viață.
    Nu merge. Mai bine ai 200.000 de ”boieri” decât să ai unul. Mai bine statul să nu aibă multe legături cu afacerile, ci doar să supravegheze, să judece, să apere, să legifereze, să sancționeze, să educe, să asigure protecție socială.
    Treaba cu făcutul banilor trebuie să fie privată, să ne aparțină tuturor. Nu putem aștepta de stat la infinit.
    Cei de care zici nu sunt și nu au fost capitaliști adevărați. Au fost profitorii de după căderea ”comunismului”. Indivizii ăia nu au făcut căi ferate, șosele, fabrici – mai nimic.
    Sigur că există escroci și la capitaliști, dar una e să ai un stat întreg escroc și falimentar și alta e să ai 20 de hoți din 200 000.
    Păi când statul vrea să controleze tot și e și hoț..nu mai e scăpare. Așa va ”funcționa” treaba de sus în jos, peste tot. Cu furt, cu evaziune, cu toate nenorocirile pe care le știm.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.