DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Primăria Craiova va implementa un proiect de reducere a birocrației, la nivel de instituție, urmând ca pentru cel puțin 10 servicii să fie eliminat complet fluxul clasic pe hârtie. Valoarea proiectului este de aproximativ 3.000.000 de lei, urmând ca procedurile de implementare să dureze 28 de luni, conform contractului.

O analiză efectuată de către reprezentanții Primăriei Craiova a evidențiat faptul că trecându-se la un astfel de sistem se va reduce, cu minim 30%, timpul aferent livrării serviciilor către cetăţeni. De asemenea, mai spus reprezentanții municipalității, se urmărește și eliminarea completă a fluxului clasic pe hârtie pentru cel puţin 10 servicii oferite online, printre care: obţinerea certificatului de urbanism, înștiinţarea începerii lucrărilor de construire/desfiinţare precum și înștiințarea privind încheierea lucrărilor, alte cereri ce vizează domeniul construcțiilor, autorizații taxi, programări online la evidența persoanelor sau sesizări harta incidentelor.

Din valoarea totală a proiectului, Primăria Craiova va suporta o contribuție de 2%.

„Valoarea totală a cererii de finanţare pentru proiectul prevăzut la art.1 din prezenta hotărâre, în cuantum de 2.953.556,00 lei (inclusiv TVA), care cuprinde următoarele cheltuieli eligibile în sumă de 2.953.556,00 lei din care: a). 59.071,12 lei-contribuția proprie la cheltuielile eligibile, în procent de 2% din valoarea totală eligibilă a proiectului; b). 2.894.484,88 lei-reprezentând finanțarea nerambursabilă, în procent de 98% din valoarea totală eligibilă a proiectului”, se arată în proiectul de hotărâre al Consiliului Local Craiova.

În ceea ce privește personalul care se va ocupa de acest proiect, sunt 70 persoane din cadrul Primăriei Municipiului Craiova, astfel: trei aleși locali; 23 persoane cu funcții de conducere; 43 persoane pe posturi de executie și o persoană instruită în administrarea sistemelor implementate.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.