“Partea de sud-vest a țării prezintă particularități semnificative pe piața forței de muncă. Putem observa o ușoară creștere a ofertelor de locuri de muncă în domenii de interes specific. Domeniile cu cele mai multe posibilități de angajare au fost cele din zona IT, customer service, vânzări, tehnic și office. De asemenea, în construcții se caută în această perioadă personal calificat. Sunt foarte cerute calificările tehnice, limbile străine ca engleza, italiana și spaniola, precum și cunoștințele de programare în zona noastră. Cu cât ești mai bine pregătit, cu atât ai mai multe șanse de angajare. Piața resurselor umane din Oltenia este în continuă schimbare și adaptarea este cuvântul cheie”, afirmă Cătălin Stănculescu, Branch Manager Adecco Craiova.
Agenția Craiova s-a deschis în anul 2010 furnizând servicii de recrutare și leasing de personal. Între timp, agenția s-a dezvoltat, aducând servicii noi complementare și plus valoare clienților săi. Companii mari cu fluctuații în producție, firme mici și mijlocii, antreprenorii locali constituie baza business-ului nostru. În ultima periodă, crescând cererea pentru servicii de training și evaluare, a livra candidatul ideal devine o adevarată provocare.
Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane.
Serviciile oferite au la bază 50 de ani de experiență și cunoștințe, acumulate de-a lungul timpului, metode și tehnici moderne de lucru, cunoașterea pieței din România și ințelegerea clară a nevoilor clienților.
Adecco oferă o gamă completă de servicii de resurse umane unui număr de peste 100.000 de clienți în fiecare zi: selecție și recrutare pentru plasament permanent, muncă temporară, outsourcing, management de proiect, recrutare în masa, calcul salarial, onsite, centru de evaluare, outplacement și outstaffing (reconversie profesională externă), administrare personal.
Agenția Craiova:
Cătălin Stănculescu – Branch Manager
catalin.stanculescu@adecco.com