Curățenia într-un birou. Ce presupune și ce trebuie urmărit

Curățenia într-un birou. Ce presupune și ce trebuie urmărit

604
0
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Indiferent că vorbim despre birourile cu zeci sau sute de persoane, sau vorbim despre birourile mici, cu puțin personal, curățenia și menținerea unui mediu plăcut este la fel de importantă în ambele situații.

Un birou curat vine cu o serie de beneficii, precum: îmbunătățește productivitatea, crește creativitatea, crește nivelul de concentrare, oferă un mediu sănătos lipsit de riscuri și de bacterii, oferă o stare psihică mai bună, etc. Mai mult decât atât, suntem cu toții de acord asupra faptului că, o curățenie zilnică, săptămânală și lunară, menține biroul proaspăt, primitor și cu un aspect profesionist.

Așadar, indiferent de cine se ocupă de curățenie, fie întreaga echipă care își desfășoară activitatea în acel birou fie se ocupă o firmă profesionistă, cu personal calificat, există anumite puncte cheie care trebuie atinse, atunci când se dorește o curățenie în profunzime. Urmărindu-le, bifându-le și folosind cele mai potrivite echipamente curatenie, birourile vor arăta impecabil, în fiecare zi de activitate.  Iată care sunt acestea.

Pentru curățenia zilnică:

  • goliți coșurile de gunoi și înlocuiți sacii menajeri;
  • îndepărtați praful de pe toate suprafețele plane (mese, birouri, mobilier, laptopuri etc.), și îndepărtați murdăria insistentă, acolo unde este cazul;
  • dezinfectați toate suprafețele comune ale birourilor (clanțele ușilor, întrerupătoarele, suprafețele sanitare, locurile de luat masa etc.);
  • spălați toate vasele și ceștile de cafea din chiuvetă sau de pe birouri;
  • duceți toată vesela folosită, în bucătărie;
  • asigurați-vă că atât în bucătărie cât și în toalete există consumabilele specifice, precum: șervețele de mâini, hârtie igienică, săpun lichid, dezinfectant, detergent de vase etc.;
  • aerisiți birourile zilnic, dacă se poate dimineața, la începutul programului.

 

Pentru curățenia săptămânală:

  • aspirați atât covoarele și mochetele cât și suprafețele dure precum parchetul sau gresia, folosind fie aspiratoare profesionale fie aspiratoare clasice, cu capacitatea optimă pentru fiecare zonă.
  • ștergeți oglinzile și suprafețele din sticlă precum uși sau pereți despărțitori precum și monitoare, ecrane TV, tastaturi, mouse-uri, imprimante, etc.;
  • curățați aparatele de cafea, cuptorul cu microunde și alte ustensile des utilizate din bucătărie;
  • ștergeți dozatoarele de hârtie, săpun, dezinfectant etc.;
  • curățați și igienizați toaletele, pișoarele și chiuvetele;
  • îndepărtați urmele de stropi de pe pereții din jurul chiuvetelor;
  • curățați și dezinfectați balustradele, scările și lifturile;
  • spălați podelele cu detergenți profesionali adecvați pentru fiecare încăpere.

Pentru curățenia lunară:

  • stergeți geamurile atât pe interior cât și pe exterior;
  • curățați pereții de posibilele pete sau depuneri;
  • aspiați și igienizați inclusiv scaunele și canapelele.

 

Desigur, sălile de așteptare, recepția sau sălile de ședințe trebuie să fie întotdeauna aerisite, curate și plăcut mirositoare, Frecvența procedurilor de curățenie se face de câte ori este nevoie, în funcție de fluxul de oameni.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.