
Mesaj iniţiat de
Mfy
revin asupra topicului. Mi-am incarcat cartela si din nou am intrat sa-mi bag puncte, am ajuns la partea cu trimisul msjului la numarul acela, am primit mesaj sa trimit tot la acelasi numar cu numerele de-acolo si textul DA, apoi primesc mesaj ca, " codul trimis este incorect, ai fost taxat cu 4 euro + tva, contacteaza serviciul...." deci mi-a fost luat creditul si msj cu nr-ul de validare nema`, am sunat la numarul acela ca sa-mi raspunda o doamna/domnisoara crispata care pot spune ca a si tipat la mine sa-i zic la ce nr am trimis msjul, dupa care mi-a zis ca dureaza 48 de ore, + ca s-au mai dus vreo 30 de centi pe apelul acela. O sa revin cu raspuns sa va spun in cat timp se rezolva, dar ma astept la mai mult de 48 de ore la cum mi-a vorbit femeia aia la tel.
nu vreau sa credeti ca ma plang de credit, dar e cam jalnic serviciul asta, sa nu mai spun ca mesajul l-am trimis exact cum scria acolo, identic