6 zile de restricţii rutiere la pasajul subteran din Craiova

6 zile de restricţii rutiere la pasajul subteran din Craiova

835
5
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(1 voturi, media: 5,00)

Primăria municipiului Craiova anunţă instituirea unor restricţii de circulaţie în zona pasajului subteran amenajat pe sub intersecţia str. Arieş cu str. A.I. Cuzaşi respectiv cu str. Împăratul Traian, pentru realizarea lucrărilor de asfaltare (strat de uzură-strat final).

Restricţionarea circulaţiei rutiere se face în urma cererii nr. 109402/2013 prin care S.C. MITLIV EXIM S.R.L. solicită eliberarea acordului pentru instituirea unor restricţii de circulaţie în zona pasajului subteran.

Acordul la această solicitare a fost aprobat, cu următoarele condiţii:

– Începând cu data de 22.07.2013 orele 0700 , până la data de 23.07.2013 orele 0700 se închide circulaţia prin intersecţia str. A.I. Cuza cu B-dul Carol I şi pe bretelele pasajului dintre str. Calea Bucureşti şi str. A.I. Cuza şi dintre str. A.I. Cuza şi str. Împăratul Traian;

– Începând cu data de 23.07.2013 orele 0700 , până la data de 24.07.2013 orele 0700 rămâne închisă circulaţia pe bretelele pasajului dintre str. Calea Bucureşti şi str. A.I. Cuza şi se va circula prin intersecţia str. A.I. Cuza cu str. Arieş, inclusiv pe str. Arieş;

– Începând cu data de 24.07.2013 orele 0700 , până la data de 25.07.2013 orele 0700 se închide circulaţia pe bretelele pasajului dintre str. A.I. Cuza şi str. Împăratul Traian, fiind permis traficul prin sensul giratoriu de la intersecţia str. Arieş cu str. Împăratul Traian, respectiv cu str. Traian Demetrescu;

– Începând cu data de 25.07.2013 orele 0700 , până la data de 27.07.2013 orele 0700 se închide circulaţia pe str. Arieş, sectorul cuprins între intersecţia cu str. Împăratul Traian, respectiv cu str. Traian Demetrescu şi intersecţia cu str. Alexandru Macedonski. În această etapă temporar, până la turnarea stratului asfaltic, se menţine închisă circulaţia pe str. Arieş, sectorul cuprins între intersecţia cu str. A.I. Cuza şi intersecţia cu str. Împăratul Traian, respectiv cu str. Traian Demetrescu, cu următoarele condiţii:

– Se vor respecta de către constructor schema de semnalizare aşa cum a fost avizată de Poliţia Rutieră precum şi “Normele metodologice privind condiţiile de închidere a circulaţiei şi de instituire a restricţiilor de circulaţie în vederea executării de lucrări în zona drumului public şi/sau pentru protejarea drumului”, aprobate prin Ordinul comun MI-MT nr.1112/411, publicat în Monitorul Oficial nr.397/24.08.2000;

– Constructorul va delimita strict zona de intervenţie şi va asigura variante de acces auto alternative pentru locatari, sau pentru eventuale situaţii de urgenţă;

– Constructorul răspunde civil, administrativ, contravenţional sau penal (după caz) pentru eventualele evenimente rutiere sau pagube materiale datorate desfăşurării lucrărilor, semnalizării şi delimitării necorespunzătoare a acestora, sau nemenţinerii şi neasigurării semnalizării rutiere pe întreaga perioadă de desfăşurare a lucrărilor;

– Constructorul va solicita asistenţă de specialitate din partea deţinătorilor de reţele de utilităţi, în vederea executării lucrărilor.

 



5 COMENTARII

  1. #1
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     18-09-2008
    Locatie
     Orasul Leilor,Craiova
    Mesaje
    625

    pai nu au mai asfaltat odata acea zona? eu asa stiu ca era asfaltat

  2. #2
    Insane
    Data de inscriere
     06-02-2009
    Locatie
     Unde nu te astepti!
    Mesaje
    6022

    Scrie si in articol; se toarna uzura, stratul final.

    Tara noastra aur poarta...noi cersim din poarta-n poarta!-Nu exista cuvinte mari, ci doar capete mici!
  3. #3
    Oldtimer
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    1360

    O mare prostie. Stratul de uzura trebuie turnat imediat dupa celalt strat pentru ca stratul de uzura nu permite infiltrarea apei in asfalt. Stratul care nu este de uzura permite infiltrarea apei si daca sta in ploi…. si dupaia toarna stratul de uzura e clar de ce apar dupaia gropile in asfalt.

    ASTIA ASA PROCEDEAZA PESTE TOT!!.. oare scoala de drumuri nu au si eu macar de bun simt? O mare tampenie sa stea 2 luni fara strat de uzura ca asfatul ala e compromis. Ar trebuii frezat din nou un strat turnat stratu inapoi si de abia apoi stratu de uzura. Dupaia se mira ca sunt gropi.. eu cred ca dinadins fac asa astia.

  4. #4
    Racer
    Data de inscriere
     20-10-2007
    Mesaje
    218

    koss_x_treeme are dreptate. Pai daca strada nu s-ar mai strica de unde ar mai face ei rost de bani? O sa vedeti mizerii din astea si-n urmatorii 10 ani pentru ca nimeni nu e in stare sa spuna STOP! si sa le-o traga la…

  5. #5
    De-al casei
    Data de inscriere
     02-05-2013
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    497
    Citat Mesaj initiat de laur_scp
    Scrie si in articol; se toarna uzura, stratul final.

    Asta asa este,pare mai fin asta ultimul.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.