Din cauza ceții două avioane nu au putut ateriza pe aeroportul din...

Din cauza ceții două avioane nu au putut ateriza pe aeroportul din Craiova

3.220
21
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(2 voturi, media: 5,00)

Două aeronave au avut dificultăți în a ateriza pe Aeroportul Internațional Craiova din cauza condițiilor meteo nefavorabile.

Vizibilitatea era sub 30 de metri, motiv pentru care s-a luat decizia ca cele două avioane să fie redirecţionate către alte aeroporturi din ţară, respectiv aeroporturile din București și Timișoara.
Prima aeronavă, care venea de la Milano, ar fi trebuit să aterizeze la ora 18:30. Din cauza vizibilităţii reduse, avionul companiei Wizz Air nu a putut ateriza şi a fost direcţionat către Aeroportul Otopeni, iar cea de a doua aeronavă venea de la Aeroportul Fiumicino din Roma şi ar fi trebuit să aterizeze la Craiova, la ora 18:40. Pasagerilor care au aterizat în cele două orașe le-au fost oferite două variante, fie de a se caza la hotel, fie de a continua drumul către Craiova cu alt mijloc de transport.



21 COMENTARII

  1. #1
    Newcomer
    Data de inscriere
     06-05-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    50

    O mare bataie de joc au anuntat foarte tarziu anularea zborurilor eu trebuia sa fiu azi neaparat la roma si acum intarzi 24 de ore, sa speram ca maine pleaca

  2. #2

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    21238
    Citat Mesaj initiat de vladutz06
    O mare bataie de joc au anuntat foarte tarziu anularea zborurilor eu trebuia sa fiu azi neaparat la roma si acum intarzi 24 de ore, sa speram ca maine pleaca

    ne pare rau sa auzim asta, am patit si noi la #bucuresti asa ceva, nu ai ce sa faci, aeroporturile in Romania si mai ales in Craiova nu sunt dotate cu instalatie de ghidare pe ceata sau poate ma insel eu.

  3. #3
    Junior
    Data de inscriere
     14-08-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    59

    Avem aeroporturi international dar nu sunt dotate cu instalatii corespunzatoare. Nasol dar asta este Romania,cu multi ani in urma altor tari din Europa. Am aterizat in Japonia cu vizibilitate aproape zero in conditii depline de siguranta ( ca pasager)

    Cangurii nu pot merge cu spatele
  4. #4
    Addicted!
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    1874

    Greu.. eu de’abia am mers cu masina de ceata…

  5. #5
    Afacerist
    Data de inscriere
     25-02-2006
    Mesaje
    130
    Citat Mesaj initiat de Gyany
    Avem aeroporturi international dar nu sunt dotate cu instalatii corespunzatoare. Nasol dar asta este Romania,cu multi ani in urma altor tari din Europa. Am aterizat in Japonia cu vizibilitate aproape zero in conditii depline de siguranta ( ca pasager)

    Noi abia avem patru-cinci zbobruri pe saptamana si voi vreti dotari ca pe Narita. Decat sa aterizeze pe la Pielesti sau prin Lapus, mai bine la Timisoara sau Bucuresti.

    Y ID: hwfreak_x86
  6. #6
    Member
    Data de inscriere
     29-10-2008
    Locatie
     127.0.0.1
    Mesaje
    122

    Wizzair opereaza cu limite de vizibilitate foarte mici, asa ca daca n-a putut ateriza, n-ar fi putut ateriza nici altundeva in aceleasi conditii meteo. S-a intamplat si cu curse de Otopeni sa mearga la Constanta si Sibiu, s-a intamplat sa se si intoarca de unde au venit.

    http://www.realitatea.net/curse-aeriene-deviate-de-ceata-nu-au-putut-ateriza-la-bucuresti_1340247.html

    Se poate ateriza si la vizibilitate zero, dar nu e rentabil pentru un low cost.

    zambeste! maine s-ar putea sa fii stirb. | lolz to be had
  7. #7
    A%%
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    642

    Se intampla oriunde pe lumea asta, in cazul unor situatii foarte riscante.
    Nu conteaza. Capsunarul va comenta intotdeauna din ”creieru la capu care doare la mintea”.

  8. #8
    OVY
    Senior Member
    Data de inscriere
     04-12-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    819

    Mai informati’va! Se va achizitiona in curand un sistem de balizaj modern, care va permite aterizarea in conditii de vizibilitate reduse!

    Romania este o tara frumoasa...pacat ca este locuita!
  9. #9
    Junior
    Data de inscriere
     06-05-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    51
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Se intampla oriunde pe lumea asta, in cazul unor situatii foarte riscante.
    Nu conteaza. Capsunarul va comenta intotdeauna din ”creieru la capu care doare la mintea”.

    Poate nu toti sunt capsunari cum comentezi tu sa te afli in treaba uni sunt asteptati de familie acolo ,prieteni etc.
    Dar cand vorbesti sa te afli in treaba nai ce sa ii faci.Sunt si acum oameni in aeroport cu copiii care asteapta,comania aeriana nu sa obosit nici macar o sticla cu apa sa le ofere.

  10. #10
    Member
    Data de inscriere
     29-10-2008
    Locatie
     127.0.0.1
    Mesaje
    123

    Pentru ca e un low cost, nu adera la termenii IATA, unde se ofera chestiile la care te gandesti tu. Si treburile astea sunt publicate si le puteai sti dinainte sa faci rezervarea si ai fi stiut ca nu se obliga sa-ti dea absolut nimic.

    Citat Mesaj initiat de OVY
    Mai informati’va! Se va achizitiona in curand un sistem de balizaj modern, care va permite aterizarea in conditii de vizibilitate reduse!

    Relax, pe ceata nu aduce nimic in plus balizajul. Trebuie altceva.

    zambeste! maine s-ar putea sa fii stirb. | lolz to be had
  11. #11
    Junior
    Data de inscriere
     01-10-2013
    Mesaje
    65

    Conteaza balizajul (sistem de iluminare) bineinteles care este pe categorii plus sistemul ILS(instrument landing sistem) care ajuta la ghidarea aeronavei cu mare precizie .La noi exista un sistem ILS cat I pe directia 27(aterizare dinspre bals) dar este slabut si nu permite aterizari cu vizibilitate sub 700m .Sistemele de iluminat si ILS nu si le poate permite oricine trebuie sa ai categoria III A,B,C asa sunt catalogate cele mai performante si sistemele de iluminat lafel si poti ateriza in conditii de vizibilitate aproape de 0 .Ori la noi aceste sisteme vechi si de performanta redusa nu sunt capabile sa ghideze in siguranta aeronava spre o aterizare .Priviti aici :
    http://www.youtube.com/watch?v=IpzPTF6DOdU
    http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw

  12. #12
    Junior
    Data de inscriere
     06-05-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    52

    bataie de joc dupaa ce ca ieri neau anulat zboru am inteles din cauza vremi acum duppa ce ca a venit cu intarziere ne-am imbarcat pana la urma cand sa plecama ne intors inapoi din cauza unei defectiuni a avionului neu debarcat si neau zis sa astepatam panna vine un avion de la bucuresti pana la urma neau oferit o cafea la batjocora pentru 100 de persoane au adus un litru de apa acum stam ca la zoou stam in sala de asteptare ca maimutele.scuzati scrisu dar scriu de pe un telefon si merge greu o sa a tin la curent cand plecam

  13. #13
    Addicted!
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    1877

    Ce pana mea de aeroport au mai facut si astia.. frate…. Parca PRIOTEASA se tot incredea cu el..

  14. #14
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-01-2011
    Mesaje
    23
    Citat Mesaj initiat de electronice_cv
    Conteaza balizajul (sistem de iluminare) bineinteles care este pe categorii plus sistemul ILS(instrument landing sistem) care ajuta la ghidarea aeronavei cu mare precizie .La noi exista un sistem ILS cat I pe directia 27(aterizare dinspre bals) dar este slabut si nu permite aterizari cu vizibilitate sub 700m .Sistemele de iluminat si ILS nu si le poate permite oricine trebuie sa ai categoria III A,B,C asa sunt catalogate cele mai performante si sistemele de iluminat lafel si poti ateriza in conditii de vizibilitate aproape de 0 .Ori la noi aceste sisteme vechi si de performanta redusa nu sunt capabile sa ghideze in siguranta aeronava spre o aterizare .Priviti aici :
    http://www.youtube.com/watch?v=IpzPTF6DOdU
    http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw

    PT NEAVIZATI CRAIOVA ARE UNUL DIN CELE MAI BUNE SISTEME DE BALIZAJ CONCURENTE CU CEL DE PE OTOPENI SI TIMISOARA CARE SUNT CELE MAI BUNE DIN TARA . E SINGURUL PE CARE SE POATE ATERIZA LA VIZIBILITATE MICA 50….100M PE CELELALTE NU SE POATE ATERIZA IN ACESTE CONDITII. INTERESAT-VA INAINTE DE POSTARE.

  15. #15
    Member
    Data de inscriere
     17-02-2012
    Mesaje
    107
    Citat Mesaj initiat de Gyany
    Am aterizat in Japonia cu vizibilitate aproape zero in conditii depline de siguranta ( ca pasager)

    si ce pret ai platiti bre ?tot cu low-cost ai fost ?

  16. #16
    Member
    Data de inscriere
     17-02-2012
    Mesaje
    108
    Citat Mesaj initiat de vladutz06
    bataie de joc dupaa ce ca ieri neau anulat zboru am inteles din cauza vremi acum duppa ce ca a venit cu intarziere ne-am imbarcat pana la urma cand sa plecama ne intors inapoi din cauza unei defectiuni a avionului neu debarcat si neau zis sa astepatam panna vine un avion de la bucuresti pana la urma neau oferit o cafea la batjocora pentru 100 de persoane au adus un litru de apa acum stam ca la zoou stam in sala de asteptare ca maimutele.scuzati scrisu dar scriu de pe un telefon si merge greu o sa a tin la curent cand plecam

    numai pretenti la 50 euro biletu’ .Sa ti se dea,sa ti se faca,etc. Vrei sa te faci kkt la aterizare cu avionu’ ,sau vrei sa ajungi in siguranta la destinatie ? Cumparati avion si aterizeaza tu cu el pe ceata in Craiova ,daca ai curaj. Uite aici pe Heathrow ceata, in 11 decembrie,si mai lasa pretentiile nejustificate,ca nu te pui tu cu natura

    http://www.realitatea.net/cea-a-a-paralizat-aeropotul-londonez-heathrow-190-de-zboruri-au-fost-anulate_1337810.html

  17. #17
    A%%
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    643

    Data viitoare sa-i ejectati din avion, deasupra Craiovei, pe astia care vor sa aterizeze pe vizibilitate zero.
    Sau, mai bine, deasupra Londrei. Cra , cra!…Si scapam si de miros.

  18. #18
    Junior
    Data de inscriere
     01-10-2013
    Mesaje
    66
    Citat Mesaj initiat de shappe
    Citat Mesaj initiat de electronice_cv

    PT NEAVIZATI CRAIOVA ARE UNUL DIN CELE MAI BUNE SISTEME DE BALIZAJ CONCURENTE CU CEL DE PE OTOPENI SI TIMISOARA CARE SUNT CELE MAI BUNE DIN TARA . E SINGURUL PE CARE SE POATE ATERIZA LA VIZIBILITATE MICA 50….100M PE CELELALTE NU SE POATE ATERIZA IN ACESTE CONDITII. INTERESAT-VA INAINTE DE POSTARE.

    BAII !!! alooo trezeste-te frate.Cine te-a mintit ma? sau unde ai citit aberatiile alea de le debitezi? Craiova este varza la categoria de ILS si balizaj luminos .Macar te-ai informat tu inainte sa afirmi idioteniile alea spuse de tine ? Adica eu stiu din vaste motive ca asa este si vi tu un neica nimeni sa spui numai aberatii.Daca nu sti ce vorbesti macar informeaza-te sau intreba pe altii mai priceputi ca tine dar nu mai delira acolo.Craiova nu are mai NIMIC .
    Craiova are asa in caz ca sti ce sunt astea si cu ce se mananca.

    mijloace de navigatie:
    – DVOR/DME 110.2 MHz (CH 39X)
    -ILS CAT I 108,7 MHz

    balizaj si sistem luminos de apropiere

    – 2.500 m x 45 m, cat I
    – sistem luminos de apropiere:
    pe directia 27, cat I – 720 m

    Sunt sigur ca aberatiiile alea tot aici le-ai citit cand a venit acel avion sa faca niste teste in care se spunea ca a venit la CRA ca vezi doamne e dotat si nu mai stiu ce a venit pentru simplul fapt ca aeroportul este liber si in alte parti incurca traficul si nu avea cum sa faca testele.
    Uite intra aici la pagina asta sa vezi cum arata sistemul de iluminat la cra si sa-mi spui tu desteptule daca poti vedea asta de la 200m prin ceata aici se aterizeaza NUMAI daca pilotul vede acest balizaj de la 700m ceea ce nu a fost cazul acum si nici data trecuta cand sa intamplat sa nu aterizede intra aici si o sa vezi imaginea.
    http://forum.fly-ra.com/threads/aeroportul-international-craiova-cra-lrcv.461/page-16
    si una cu un sistem adevarat de iluminat categoria 3 care se poate ateriza in conditii dificile cum am aratat in clipuri pe youtube care desigur nu le-ai urmarit .Poate te uiti la pozele astea macar.
    Uite aici un sistem de iluminare performant categoria III cum sunt pe marile aeroporturi.
    https://www.google.ro/search?q=ILS+cat+III&espv=210&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=kJq2UpHtHoKBhAemloDQCw&ved=0CIUBELAE&biw=1280&bih=844#facrc=_&imgdii=_&imgrc=9AVKDtj0MEZXuM%3A%3BjUnM_8qs-ExyVM%3Bhttp%253A%252F%252Fb.vimeocdn.com%252Fts%252F227%252F079%252F227079453_640.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fvimeo.com%252F33453651%3B640%3B359

  19. #19
    Oldtimer
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    1146

    Le recomand sa foloseasca parasutele din dotare …

  20. #20
    Junior
    Data de inscriere
     01-10-2013
    Mesaje
    67
    Citat Mesaj initiat de cyborg
    Le recomand sa foloseasca parasutele din dotare …

    Care man ? ca nu exista decat veste de salvare pentru apa si masti de oxigen.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.