Cu unul dintre proiecte rămas la stadiu de schelet de beton şi celălalt zbătându-se să treacă de nivelul fundaţiei, mall-ul din curtea uzinei Electroputere pare favorit în cursa inaugurărilor.
Într-un comunicat de presă, dezvoltatorii de la Electroputere Park precizează că îşi menţin promisiunea de a deschide spaţiul comercial în luna noiembrie, anunţând că viitorul mall este deja peste 90 la sută închiriat retailerilor interesaţi.
“Electroputere Parc este în prezent 92% închiriat şi are drept ancore unii dintre retailerii de fashion dominanţi de pe piaţă, inclusiv H&M, Inditex – cu brandurile lor Zara, Bershka, Pull & Bear şi Stradivarius – C&A şi New Yorker
Pe parcursul ultimelor 6 luni, echipa de leasing a DTZ Echinox a încheiat contracte cu brandurile de top prezente pe piaţa românească, oferind Electroputere Parc, un mix de retail puternic şi variat. Construit pe structurii unei foate platforme industriale, Electroputere este primul centru comercial modern ce se va deschide în Craiova şi are toate atributele pentru a deveni centrul dominant pentru oraş şi pentru împrejurimile sale”, precizează comunicatul.
Iniţial proiectat cu o suprafaţă închiriabilă totală de 55,000 mp (GLA), 1,900 locuri de parcare şi peste 120 de magazine, Electroputere Parc a fost extins la peste 71,000 mp, pentru a răspunde solicitărilor a numeroşi retaileri care au dorit să fie prezenţi în centrul comercial.
“Electroputere Parc, dezvoltat de K & S Developments, este în grafic pentru deschiderea planificată în luna noiembrie a acestui an. Centrul comercial are acum o rată de ocupare globală de 92% din suprafaţa închiriabilă şi purtăm negocieri avansate pentru unităţile rămase.” a declarat Răzvan Sin, Head of Retail Department, DTZ Echinox
Potrivit celor de la DTZ, proiectul va cuprinde, pe lângă mmagazinele de firmă şi hypermarketul Auchan, o amplă zonă de divertisment de peste 2,000 mp cu bowling, biliard şi loc de joacă pentru copii. Dezvoltatorii sunt, de asemenea, în discuţii pentru a deschide un cinematograf multiplex anul viitor.
“Potrivit DTZ Research, stocul de retail modern la mia de locuitori în România s-a situat la 64 mp la sfârşitul anului 2010, aproape de patru ori sub media europeană de 238 mp, dar semnificativ mai mare decât valoarea din judeţul Dolj, care este de aproximativ 20 mp la mia de locuitori. Piaţa de retail din Craiova a beneficiat până în prezent de foarte puţine spaţii moderne, în ciuda unei perspective economice bune şi a potenţialului de creştere a consumului, ca urmare a proximităţii uzinei Ford şi a tuturor dezvoltărilor adiacente”, mai arată comunicatul.
*************