am avut aceeasi problema prin octombrie si am schimbat bucata aia de plastic de la radiator. orice poxilina ai folosi pe plastic, in circuitul de racire este presiune si poxilina va sari de acolo, ca varianta finala ramane de schimbat plasticul cu unul nou.
daca la tine fisura e pe partea metalica a radiatorului il dai jos si il duci la un nene sau atelier care repara radiatoare, de regula se cositoreste sau daca nu se poate asa, se taie si lipeste conducta fisurata si vei avea cu unul din elementii de racire mai putin (dar nu va mai curge).
nu stiu cine mai repara radiatoare acum in craiova, dar in urma cu 10-15 ani era un nene in varsta care statea vizavi de fabrica de paine de pe garii.
La mine sa fisurat doar partea din plastic dupa margine, ms ca mi-ai spus, o sa ma duc sa caut aceea parte, iar poxilina mi-a sarit de 2 ori de acolo, deci nu tine, acum merg cu capacul de la vasul de expansiune deschis sa nu se faca presiune.
AM INTAMPINAT ACEEASI PROBLEMA.Cea mai buna varianta e sa inlocuiesti radiatorul cu unul nou.Iesi cel mai ieftin.Un radiator spart si folosit pe timp indelungat poate afecta alte componente ale masini ( fortezi pompa de apa,poti ramane fara apa si duci garnitura ).Stiu ca nu sunt bani ,dar uneori calea cea mai simpla spre rezolvare este o piesa noua
Sa nu bagi pilitura sau alte prostii...mai bine cauta si schimba bucata aia de plastic..sau unul second bun
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: