nu aveti prieteni cu kit-ul de ambreaj si volanta schimbate pana in 120.000 de km?

am prieteni carora li s-a intamplat la vw passat 2005 - 2006 si vw golf 5
motoarele sunt 1.9tdi
ah si unui passat s-a spart si turbina
plus la motoarele pe motorina daca ti s-a stricat un injector, faci rate sa cumperi altul, la vw passat model 2008 1 injector costa 37mil, a fost nevoit sa-l schimbe undeva dupa 100.000 de km dar nu cu mult
logan (stiu ca nu intra in discutie, doar ca exemplu) 10mil un injector
la vw bora, nu mai stiu din ce an masina, tot pe motorina, i s-a dus pompa de injectie, nu mai retin pretul, dar pe internet la o mica cautare porneste de la 52mil si ajunge pe la 92mil
personal nu-mi place diesel, consider ca are multe piese fine si scumpe

iti recomand sa iei in calcul, (dupa ce o sa iasa din garantie, poti si inainte dar nu cred ca vrei sa ti se anuleze garantia) daca o s-o cumperi pe benzina sa-i montezi o instalatie secventiala gpl cu rezervor tiroidal (care se monteaza in roata de rezerva, pentru a nu ocupa spatiul din portbagaj), o sa iesi mai ieftin decat pe motorina
pe 1040 de km, craiova - pitesti - brasov iar aici intra serpentinele rucar-bran, brasov-predeal, predeal-rasnov am alimentat de 260ron (93 de litrii de gpl, consum ~9%, e loc de mai bine, logan1.4) pe benzina ar fii ajuns undeva la 450ron
multa bafta si sa fie intr-un ceas bun

ah si inca ceva, ia in calcul si acest documentar
Conspiratia Uzurii Morale Planificate/The Light Bulb Conspiracy
vizionare placuta
