Stie cineva un soft pentru calculator sau pentru telefon pentru a calcula consumul de combustibil al masini, ceva de genul nr. de km impartit nr. L combustibil = consum X la suta de Km. ?
Stie cineva un soft pentru calculator sau pentru telefon pentru a calcula consumul de combustibil al masini, ceva de genul nr. de km impartit nr. L combustibil = consum X la suta de Km. ?
la 31 de ani nu esti in stare sa faci un calcul in cap?
p.s.: uite un site ajutator...
http://distanta.ro/
Permitem sa imi fie rusine ca nu stiu. Bag mana in foc fara sa ma ard ca suntem in stare sa umplem acest topic cu 100 de pagini depre cat de inteligenti sunt uni si cat de limitati... sunt alti, dar nimic constructiv intr-un final.... avand in vedere vastele tale cunostinte, calculeazami si mie:
352 km la 35L= comsum ?
476 km la 30L= comsum?
500 km la 33L= comsum?
Si ma rog.... daca nu sunt prea indiscrect cum ai facut si asta. Multumesc anticipat.
Daca are cineva idee de un soft cu problema in cauza este bine venit.
ok cred ca tu ai nevoie de http://www.spritmonitor .de/en/
dar un calcul ca al tau...
35/352 *100 = x
101% essence
Va multumesc, solutia era regula de trei simple ....ma zapacira discutile idioate de pe forumuri cu " faci plinul, mergi 100km, faci la loc plinul si cat intra ai consumat la suta de 100Km
"
sau daca vrei ceva putin mai exact:
Consumul=Ce+(Pechiv*Cm*K)/100 litri unde:
Pechiv- parcursul realizat in km echivalenti;
Cm- consumul mediu de combustibil in l/100 km echivalenti pe drumuri de categoria k;
K- produsul total al coeficientilor de corectie ai consumurilor medii de combustibil;
Ce- sporul de consum pentru anumite conditii de exploatare ;
100- nr. de km la care se raporteaza parcursul echivalent realizat.
"1.Categoria M – cuprinde drumurile asfaltate, in stare buna, carora li se atribuie un coeficient de drum = 0.9;
2.categoria K – include drumurile pavate, in stare buna, carora li se aribuie un coeficient = 1;
3.categoria T – cuprinde drumurile asfaltate, pavate si pietruite, in stare mediocra, carora li se atribuie un coeficent = 1.1;
4.categoria L - cuprinde drumurile pietruite cu piatra sparta, pietris si bolovani, carora li se atribuie un coeficient = 1.2;
5.categoria E – include acele drumuri care impun schimbari de viteza pe circa 70% din parcus si cuprinde: drumurile de pamant, drumurile de terasamente, in stare mediocra si dumurile pavate cu bolovani de rau, in stare rea, a caror coeficient este = 1.4;
6.categoria H – cuprinde toate celelate categorii de drumuri, a caror stare nu permite viteze mai mari de 15km/h pe toata lungimea lor si care au un coeficient de drum = 1.6"
sau cel mai bn va documentati singuri
http://www.confisc.ro/uploads/downlo...e0df986e95.pdf
Last edited by cosma_cash; 23-05-2012 at 23:32.
nu ai nevoie de soft, orice telefon are calculator. imparti benzina consumata la sutele de km - in exemplete tale :
35 / 3,52
30 / 4,76
33 / 5
si iese consumul
pt ca sa nu le dea cu virgula, dar consumul real asa se face - din plin in plin. faci plinul pana la primul click al pompei, apoi mergi cu masina un numar sensibil de km (minim 100 km ca sa fie relevant) si apoi faci iar plinul pana la primul click. imparti benzina la sutele de km si ai consumul real al masinii.
e irelevant daca faci fix 100 km intre plinuri, dar cu cat e mai mare distanta cu atat marja de eroare e mai mica a consumului.
Salut sunt incepotor auto , cu care folosesc benzina scumpa sau ieftina , adica nu ma pricep la benzinari 95 99+ sau 100 . care dintre ele si conteaza consum mare sau mica chiar nu inteleg ,multumesc anticipat!
Cu cifra octanica mai mare, daca ai un motor performantor pe motorina. Depinde.
Aia mai scumpa e mai buna...Ia de 99.
Nu cred ca se merita sa bagi benzina "super premium", la motoare mici nu se simte diferenta decat la cost. Poti sa bagi din cand in cand pentru aditivii de curatare. Ideea e sa suporte si masina, ar trebui sa scrie la gura de alimentare si in manual ce tip de benzina sa bagi.
Vote for Pid'Jin, because f*ck everyone else!
All he needs is U!
merita sigur, daca vrei sa-ti mearga mai bine si mai mult timp in parametrii optimi. la fel si cu uleiul(original) si schimbul lui mai din timp.
Eu i-am zis sa bage mare daca are vreun motor...Daca nu, sa bage normal. Mai important e sa fie curata.
Cum ai zis si tu mai sus, sa bage din cand in cand niste aditivi. Mare filosofie.
Sa nu-si faca probleme, ca ii va merge zeci de ani si cu benzina ieftina. Pe vremuri era nasol ca benzina avea ”gunoi” in ea.
Banuiesc ca nu are vreun Lamborghini.Parca zicea ceva de 1200 mai sus.
dimpotriva, cea de 95(daca are 95) arde mai prost(se detoneaza cand nu trebuie mai ales la turatii mari) si astfel unele piese se incalzesc mai mult. plus ca e mai vascoasa, mai cu gunoaie- cele mai fine ajung si la injectoare. sa pui aditivi romanesti sau de pe vapor nu prea e alternativa buna.
daca e motor mic trebuie turat deci ii prinde bine.
consuma mai putin cu benzina mai scumpa,iar in final ajungi la aceleasi costuri cu combustibilu'.Se infige si putin mai bine,iar la motorul tau mic conteaza ,zic eu.Eu la motor 1.8 bag de la 98 in sus.E ok si cu 95,dar e mai sprintena cu 100.![]()
am stricat segmenti si pistonu ars rau , am bagat benzina la petrom 99 cu 45 litri cand am fost plecat la excursie dunare si drobeta severiinului si cand am ajuns la filias aproape moare motoru nu mai pot sa acelerez tare , merg 25 la ora pana cand ajung acasa in bresteiam fost vina mea si am bagat benzina scumpa , apoi am reparato si ma costat in jur de 1500ron, si intradevar dak ai motor de 2.0 poti sa bagi benzina scumpa si nu strica motoru , motoru e mare poate sa rezista!
asta e gluma?
poti face un program in exel de calcul automat doar introduci km si indicele de consum pentru km
daca nu ai rezolvat pana acum sa imi trimiti adresa de mail sa iti trimit un astfel de program in exel
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: