Trenul: Timişoara-Drobeta. Si mai vrem sa ne comparam cu alte tari. Pozele spun totul![]()
Trenul: Timişoara-Drobeta. Si mai vrem sa ne comparam cu alte tari. Pozele spun totul![]()
_______________________________
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right and forget about the ones who don't.
Welcome to Romania....tara tuturor posibilitatilor,de ce crezi ca dau buluc turisti la noi? e udrea la turism si boagiu la transporturisi uite ce promoveaza frumusetile tarisoarei noastre.Sa sti ca pe viitor aveam de gand sa fac un drum la cluj cu trenul...dar dupa ce am vazut asta renunt clar.
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
La ce preturi au la bilete, macar cu matura sa dea. Macar a ajuns la timp sau a avut intarziere? Iar soarecele poate avea bilet...
Prin toamna am venit de la Bucuresti cu un IC, vagoane noi, dintr-alea cu masute de laptop. Insa erau locurile asa de apropiate incat abia aveam loc sa stau (1,83/95kg). Acum, ori eu sunt gras ori vagonul gandit ca dracu.
Oricum, companie de stat = nesimtire, de la director la ultimul Dorel.
Last edited by hwfreak; 01-08-2011 at 00:31.
Y ID: hwfreak_x86
deaia ma duc eu cu masina mereu![]()
pai eu vad problema asa:
1. nu mai sunt oameni care sa faca curat in trenuri ca au fost dati afara
2. calatorii - de la cei mai nespalati pana la cei mai nesimtiti, care nu stiu sa manance si sa curete dupa ei, nu stiu ca intr-un loc public trebuie sa te comporti cat mai frumos, ca nu trebuie sa pui sacosa plina de JEG pe scaun si lista poate continua.
Publica anunturi simplu si rapid anunturi.craiovaforum.ro
www.facebook.com/craiovaforum
www.facebook.com/groups/craiovaforum.ro
Eu gatesc?! TU? www.blogdemancare.ro
Ne place sportul si cam atat
Cum crezi ca ar arata unele garnituri noi intr-un an?...chiar daca personalul le-ar intretine,proastele obiceiuri ale calatorilor si-ar pune amprenta
_______________________________
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right and forget about the ones who don't.
Suntem o ţară plină de ţărani. Şi când zic ţărani nu mă gândesc la cei ce stau la ţară ci la "ţăranii" de oraş.
Biletele sunt mai scumpe decat in tarile din jur sau de mai la vest.
Trenurile sunt foarte vechi si nici nu are rost sa mai discutam de mizeria lasata in urma de calatori.
Unde-s banii ?!...Intrebare fara rost.
Au fost si sunt furati in continuare chiar de catre cei care administreaza banii .Adica toate guvernele, care nu au fost altceva decat masinarii de furat bani pentru partidele lor, familiile lor, prieteni etc etc. In prezent este la fel.
Ca doar nu fura bugetul tata-mare de la cimitir !
Eu in ultimele 6 luni am mers de 2 ori cu CFR, pana la Bucuresti. Am prins de ambele dati trenuri misto, curate, usi pneumatice, moderne. Ce m-a deranjat a fost pretul care mi se pare nesimtit de mare, adica 50 de lei pentru 200 de km, deja nu e nici o diferenta intre mers cu trenul si mers cu o masina diesel, 50 de lei sunt aproape 10 l de motorina cu care faci 200 de km, ca idee asa. Dar trenul este cea mai eficienta metoda de transport, cea mai ieftina, energia electrica este ieftina etc deci nu inteleg aceste tarife aberante. Nu contest ca mai exista si rapciugi de trenuri, presupun ca au cam aceleasi tarife si mergi in conditii mizerabile foarte scump. Trebuie mentionat si procentul urias de calatori care merg cu nasul, daca tarfiele ar fi la jumatate, nu ai mai avea motiv sa trisezi. Am inteles de la un prieten din Timisoara ca acolo cel putin sunt niste servicii private de autocare care costa cam jumate din costul unui bilet CFR pe aceeasi distanta, deci in loc sa dea 40-50 de lei pe un bilet de tren Timisoara Deva da 20 de lei la autocar care il aduce exact in Hunedoara(20 de km de Deva). Cu toate aceste tarife aberante, CFR este in faliment, in 20 de ani nu au mai construit infrastructura deloc, doar a degradat, trenurile la noi merg cu viteza de postalion, faci 200 de km in 3 ore+, in concluzie, tot ce inseamna companie de stat = iresponsabilitate si jaf pe bani publici. Ar trebui privatizat si CFR si absolut tot ce inseamna servicii, statul este cel mai prost administrator. Desigur, intr-un cadru legal strict, contracte ca lumea, cu clauze, cu conditii etc, cum este in alte tari.
Vise.
Nu ma ofitc decat pt singurul fapt ca soarecii nu sunt prinsi de controlor.![]()
ce poti sa le ceri cand ei se gandesc cum sa falimenteze CFR mai repede ca sa l vanda pe bucati unor firme prietene ..CFR marfa a avut deja aceasta soarta ...iar la calatori nu va mai lipsi mult ...
Fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata... dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
In viata regreti numai riscurile pe care nu ti le-ai asumat.
a nimanui nu e vina decat a oamenilor. cine scuipa semintele in tren, oamenii? cine rup usile si deseneaza? oamenii? cine nu le curata? pai tot ei....
ei , dar tot aceeasi oameni ar putea sa faca legi stricte si controale frecvente sa vezi atunci ce cuminti se fac ei, ori merg pe jos, ori stau cuminti pana la statia de destinatie.
asa au facut si cu autobuzele si la metrou pana cand au pus paza in metrou si numai face nimeni prostii cum era odata.
eu inca astept avioane in care se scuipa seminte si sunt date cu grafiiti, desi nu cred ca apuc sa le vad, insa potentialul e mare![]()
Am fost la mare cu trenul .Cand am fost sa cumpar bilete ...locurile se terminasera cu o saptamana inainte,inclusiv cusetele si dormitoarele atat la Rapid cat si la Acc.cu Acc ,pt studenti era 58 lei dus intors.convenabil, dar un bilet intreg este scump. zicea cineva ca la noi tarifele sunt mai mari decat in vest.Am fost in vest cu trenul ,si tarifele sunt mult mai mari ,ceva mai ieftine sunt in Bulgaria ,Grecia . Romania a investit in ultimii ani mult in traficul feroviar de calatori ,deci avem vagoane mai bune decat in majoritatea tarilor ,inclusiv decat cele din vest. Cei din vest aveau vagoane bune cu multi ani in urma noastra , care acum s-au invechit. Stiu ca ei au TGV dar in afara de faptul ca au o viteza mare nu sunt mai confortabile decat vagoanele clasice. Si la TGV am intalnit probemele CFR: AC mergea la max chiar si noaptea si vagonul parca era camera frigorifica. Vagoanele de dormit ale CFR sunt poate cele mai bune din Europa ,nu degeaba CFR Gevaro a castigat locul 1 la grandprix-ul trenurilor din Europa.Nu are rost sa vb de trenuri Personale, la care tarifele sunt extrem de mici, si totusi au inceput sa apara vagoane noi pe trenuri Personal,ba chiar cu spatiu pt bicicleta cum este personalul Craiova -Bucuresti cu care poti calalori ca student cu 11 lei .Eu nu as fi introdus vagoane de lux pe tren personal. Problema acum este cu infrastructura care in afara de bucuresti -constanta /brasov este cam proasta.Cand m-am intors din Cta am venit cu un Acc si a ajuns cu 10 min mai devreme in Bucuresti,a facut 2ore si jumate. Ar trebui marite tarifele la tren Personal si schimbate toate vagoanele astfel nu s-ar mai vb despre Romania ca are cele mai proaste vagoane care de fapt sunt numai pe tren Personal.
Cineva sa faca ceva ! :\
Hmm trenuri...Au si parti bune si parti rele.Ultima data am mers in iulie cu trenul si desi ajung in gara ma duc croit sa vad de la ce peron il iau.Surpriza!!Tabelele nu functionau(intr-o gara in care s-au investit multi bani si se laudau ca e cea mai moderna de nu stiu unde...in fine) ma duc la informatii.Nu era nimeni,cand dupa vreo 5 secunde benoclat prin camera cea de la informatii era dupa un cuier cu haine bine dosita cred ca dormea.Bat in geam se ridica si cu o fata ca si cum as fi deranjat-o imi spune ca trenul are 3h intarziere si se retrage la locul ei.Stau si ma gandesc ce sa fac(biletul era deja cumparat cu 1 sapt inainte) ma gandeam de un microbuz ceva,apoi ma duc iar si o deranjez intreband daca cumva nu exista alta solutie.La care ea imi spune ca e un alt tren peste 30 de minute la linia 27(in gandul meu nu puteai sa imi spui de la inceput ca doar d-aia esti platita) si i-am spus ca deja am biletele si a zis sa ma duc la casierie sa imi puna o stampila.Ma duc la casierie si ii explic se uita la bilete si se apuca sa dea telefoane timp de vreo 15 minute,intre timp ii zic celeilalte casierite ca trebuie sa prind un avion si nu am timp de pierdut ce dureaza atat.Raspunde:Nu suntem noi de vina(poate ca eram eu!)Eu:Cat mai dureaza,de ce nu le schimba imediat Casierita: Daca va enervati si nu va convine luati-l pe cel de 4:40(cel care avea intarziere de 3h) raspunzand cu un zambet flegmatic(in loc sa isi ceara scuze si sa fie amabil cu tine).Am uitat sa va zic ca mai vruia si vreo 6 lei (cica locurile).Si i-am zis pai nu le-am platit odata pe biletele acelea?De ce sa le mai platesc?Casierita: Pai nu se poate.Intr-un final dupa ce a dat telefoane a dat biletele gratis fara "taxa de loc".In rest in tren a fost bine AC(inghetasem),toaletele destul de curate,usi pneumatice.Pot sa spun ca am intalnit vagoane proaste si in alte tari,de exemplu cand m-am dus la Venetia vagoanele au fost unele destul de bune AC,usi pneumatice,dar la intoarcere unele destul de urate cu grafitti pe ele si geamuri insa macar era curatenie in ele,adica nu aveai confort dar curatenie era.
Acum vreo 2 luni am mers si cu trenul personal Craiova-Calafat,mizerie,miros de nedescris,tigani,geamul meu nu se deschidea,iar langa mine a fost un om care avea o groaza de plase,pe sus pe jos oriunde vedeai plase cu leustan(grozav miros impreuna cu al tiganilor).Dupa ce a plecat trenul si incepusa sa mai vina aer de la cei care aveau geamurile deschis au sarit ca arsi tiganii("Inchideti geamurile ca curentul de tren e al mai rau") si s-au conformat,iar mirosul a reinviat,noroc ca am mers doar vreo 25 de min.Mai are rost sa spun ca am fost aproape singurul din vagon cu bilet si restul "cu nasul"?
Scuzati postul tip roman!
A 11-a porunca : SA NU FURI ! Guvernul Romaniei nu accepta concurenta !
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: