cred ca ar trebui sa facem si noi protest sa scoata bacrizu![]()
R.A.T.
Bacriz
Nici una nici alta
cred ca ar trebui sa facem si noi protest sa scoata bacrizu![]()
Sincer acum...eu cred ca suntem prea mofturosi. Eu nu am mai vazut autobuz sau tramvai aglomerat dce mult timp. Circul la ore diverse si pe linii diverse si de mult nu mi s-a mai intamplat sa merg ca sardinele cum mergeam acum cativa ani...
Gresesc?
Bacriz ptr k ajunge mai repede la destinatie...nu cu prea mult timp dar e bn si asa..tot aceeasi bani ii dai
care vine primuL!![]()
pana la urma au scos bacrizul sau nu?![]()
Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa!!!C'est la vie toujours passive,
C'est la femme toujours naive.
C'est la vie toujours diverse,
C'est la femme toujours perverse!
decat sa dau bani la rabi mai bn ii dau lu Solomon sa faca fantana in rovine,oricum la rat incep sa se vada schimbari...in bine
..rmeaza sa puna GPS la autobuze ,atunci o sa stiti si cate min mai aveti de asteptat
,dar daca daca mergeti tot fara bilet o sa dureze mai mult aceasta investitie.
Orice lucru bun in viata e ilegal, imoral sau ingrasa!!!C'est la vie toujours passive,
C'est la femme toujours naive.
C'est la vie toujours diverse,
C'est la femme toujours perverse!
asa ear trebui sa nu mai folosim nici unu bacrizu
sa dea odata faliment.
am vazut in Brasov la Real sunt autobuze marisi circula din 2 in ore ,nu opreste decat daca apesi pe buton.de fapt la ei se respecta regula ac .desi si la noi multe autobuze au ac posibilitate nu stiu d c nu se foloseste
.
Cineva mi-a zis pe un alt post ca RAT este o intreprindere nerentabila si de-aia are nevoie de bani de la buget. OK. Am sa descriu aici din ce cauza este RAT nerentabila. Mentionez ca frazele de mai jos nu-mi apartin. Le-am gasit pe un alt forum scrise de cineva care stie ceva mai multe decat mine.
Ca sa va arat cat de penali sunt am sa va spun ce fac ei cu tramvaiele proaspat cumparate din Germania(Dresden):
Au cumparat 13 vagoane motor si 11 vagoane remorca cu post de conducere...in prezent sunt in circulatie doar 2 cupluri ,care circula cu chiu cu vai, pentru ca (romanu prost cum e) nu stiu cum sa le cupleze ca la remorca sa fie functionala...
Deci au dat milioane,mii,sute sau ce mai conteaza pana la urma...pe niste remorci care sunt atat de complicate pt creierele lor minuscule incat le tin in depou sa zaca...in timp ce noi calatorii ne inghesuim in vagoanele motor care tot timpu pline...
Inca ceva:
Ei vor sa cumpere 9 choppere sa puna la KT4D-urile din Berlin....bun,dar problema e ca ele pana acum trebuiau casate si in plus acele tramvaie nu au mai circulat din iarna 2006-2007 in prezent circula unul ,din cele 10, care e dotat cu chopper de cand a venit la noi...
asa ca tot ce pot sa va spun e ca daca v -ati duce si dumneavostra la depou,la dispecer,la vatmani,la sefu depoului,la sefu de la rat...la oricine vreti o sa va spuna acelasi lucru pe care vi l-am spus eu mai sus...si asta nu e nimic...
Probabil ca daca ar exista oameni competenti si tramvaiele ar produce bani pentru Primarie, nu numai comisioane pentru cei care le cumpara din Germania.
RAT.(masini noi)
Se poate. Dar daca a constatat neregulile de la RAT inseamna ca aia de acolo sunt mult mai prosti ca el. Ca ei nu-si dau seama de ce le merge rau.
Mentiune vis-a-vis de tramvaie
Vagoanele remorca faceau si fac un zgomot care trece si prin termopanele celor de pe Calea Bucuresti, Titulescu, Severinului de aceea s-a renuntat la folosirea lor.
Astea luate din Germania sunt similare (model mai nou) cu cele care au fost folosite din 1987 pana acum cativa ani, cuplarea vagoanelor se face in mod similar, nu asta era problema.
--
Parcul de autobuze al RAT a fost permanent innoit in ultimii ani
Cele mai multe autobuze aflate in posesia RAT sunt noi (sau aproape noi) si deservesc traseele centrale si celelalte trasee mai circulate.
Din pacate autobuze mai vechi de 15 ani se intalnesc inca pe trasee ca 29 sau 2b spre exemplu, si pasagerii acestor trasee au nevoie de autobuze confortabile, sper ca si aceastea vor fi innoite.
--
Firmei de transport Bacriz i s-a retras autorizatia? De ce?
Conservele de la Bacriz atunci cand au aparut au fost o varianta de transport un pic mai buna decat autobuzele pe care le avea RAT-ul la acel moment, de aceea nimeni nu a observat ca traseele Bacriz nu fac altceva decat sa se suprapuna peste cele oferite de RAT si ca astfel concureaza oarecum neloial regia de transporturi.
Intre timp autobuzele Bacriz au imbatranit si s-au zdrentuit.
Fara investiti in masini noi firma Bacriz se indrepta oricum catre faliment, asa ca o decizie a primariei de a elimina de pe piata aceasta firma nu are rost, e mai bine sa lasi omul sa dea singur faliment decat sa ii ridici tu autorizatia.
O rezolvare amiabila a acestei probleme ar fi putut fi (si inca sper ca va fi) infiintarea unor circuite noi deservite de Bacriz, care sa atinga zone ale Craiovei in care pana acum nu au circulat autobuze (cartiere de case, cartierele noi ale Craiovei, comunele suburbane in care nu ajunge RAT-ul)
O scoatere fortata din piata a unei firme de transport [cu toate bubele pe care le are acum firma aceea de transport] si instaurarea monopolului regiei de transport administrata de primarie, nu este benefica craiovenilor.
--
Un alt lucru la care nu s-au gandit prea mult consilieri locali si judeteni este sistematizarea transportului in comun la nivel judetean,
Chiar daca transportul intrajudetean este deservit de mai multe firme, se poate face o numerotare a traseelor pentru tot judetul (spre exemplu cele care cicula in Craiova [si limitrof] ar putea avea numerele intre 0 la 99, cele care pleaca din Craiova - vor lua toate numerele de la 100 la 199, alte partiti de numere urmand sa fie atribuite celorlalte localitati care sunt capete de traseu/puncte de plecare si nu sunt retur ale unor alte trasee deja numerotate).
--
O liberalizare a transportului public ar fi de dorit.
Daca am un autocar/microbuz si indentific un traseu care nu este in acest moment deservit de o alta firma de transport si care pare ca va avea succes la public, ar trebui sa obtin cu usurinta o autorizare de la Primarie/Prefectura pentru o astfel de activitate urmand la urma urmei sa fac un serviciu cetatenilor din zona mea/zona identificata de mine ca avand nevoie de un astfel de serviciu.
Acum ceva timp am fost undeva in sudul judetului, am folosit trenul pana la un punct, apoi am urcat intr-o duba a unui nene care facea voluntar transport de la gara pana in localitatea in care doreai sa ajungi asteptand sa ii faci cinste cu o suma de bani nefixa, daca si langa gara cu pricina ar fi existat o autogara cu cateva trasee oamenii ar fi avut o alternativa la a merge cu "ia-ma nene"-ul specializat sau nu in asa ceva.
--
Χριστός σε αγαπάει
Daca stiau ca fac zgomot, dece au mai cumparat remorcile?
or fi aflat dup-aia.
ma gandesc ca pe langa faptul ca autobuzele noi circula prin centru pentru a fi vazute, alt motiv ar fi acela ca drumurile sunt mult mai bune. probabil se asteapta sa fie reasfaltate anumite zone pana a fi introduse autobuze noi si pe acolo.
daca as avea vreun cuvant, acelasi lucru l-as face si eu.
RAT-ul tata))
bacriz foarte rar
Don't drink and(drive) , just SMOKE and fly
sa plece bacriz, sunt la fel cum era si cronosul cu parcarile... naspa sunt tot aceeasi.... mai bine RAT...
Aci poate mai faci un abonament ceva acolo cum te urci dai banu...
0745.257.834
nu ma urc niciodata in bacriz .ar trebuii facuta o investitie la infrastructura pt tramvai - la timisoara de ex tramvaiele sunt mai rapide si nu sunt asa zgomotoase ,desi nu au tramvaie noi ,dar cred ca sina coteaza cel mai mult ,si sper sa avem curand troleibuz.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: