Consiliul de administratie al grupului Yahoo! a decis sa respinga oferta Microsoft care oferea 44,6 miliarde de dolari pentru cumpararea gigantul de internet, anunta Reuters, citand o sursa apropiata dosarului. Informatia confirma zvonurile aparute in urma cu cateva zile in publicatia ''Wall Street Journal'' potrivit carora administratorii considera ca oferta Microsoft ''subevalueaza puternic'' Yahoo! si nu tine cont de riscurile la care se expune grupul daca se angajeaza intr-o alianta in masura sa fie blocata de autoritati.
La 1 februarie, Microsoft a propus 31 de dolari pe actiune, adica un total de 44,6 miliarde de dolari, pentru a cumpara Yahoo!, o oferta destinata sa concureze cu gigantul Google in publicitate pe internet.
Google a reactionat prompt si a ridicat chiar posibilitatea de a se uni cu Yahoo! impotriva corporatiei Microsoft, acuzata de multe ori de practici monopoliste.
Potrivit unui studiu realizat de Comscore, in cautarea pe internet, Google este lider in Statele Unite cu 58,4 la suta din piata, si in lume - 62,4 la suta. Microsoft/Yahoo! combinate ar avea 32,7% din piata in Statele Unite ai 15,7 la suta in lume. In posta electronica, Yahoo! este in frunte in Statele Unite, cu 82 de milioane de utilizatori, si in lume - 257 de milioane de utilizatori. La capitolul mesagerie instantanee, Microsoft si Yahoo! ar avea impreuna 298 de milioane de utilizatori in lume, adica 77 la suta dintre clientii mondiali.