Vorbeam de cei 430 km/h, citisem undeva ca peste 400km/h este nevoie de inca 8 cai putere pt fiecare km/h in vit maxima ( se vb de Veyron)Mesaj iniţiat de Faithless
Vorbeam de cei 430 km/h, citisem undeva ca peste 400km/h este nevoie de inca 8 cai putere pt fiecare km/h in vit maxima ( se vb de Veyron)Mesaj iniţiat de Faithless
e adevarata faza am vazut cateva topicuri similare despre aceasta masina si chiar are 1005 cai si greutate redusa si costa cam 500 de mii de euro si bate la fundulet tehnica de pe bugati de 1001![]()
:mori:
suta in 1.67 tot n`o ia !!!! e imposibil
de ce au dragsterele rotile mari ? sa piarada cuplu? nu ! sa castige aderenta
ori o masina de 1000 de cai cu rotitzele si ce sisteme o avea ea o secunda tot patineaza pe loc..:bink:
i make juice happen.
mai putin decat Hayabusa?!si in plus masina aia e f urata din poza p care am vazuto in primu post. un mclaren F1 care sa produs prima data acum 13 ani arata mai bine. mult mai bine. asta parca ar fi o productie din fibra sticla facuta in garaju din spatele curtii. si orikum cines ei sa se puna cu Bugatti...?!
VW a lucrat la masina asta ani buni pana sa o faca sigura, si e totusi VW...adik spui VW spui si Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini...si nu numai...iar britanicii astia anonimi au scos 1005 cai din Barabula lor?! Putin probabil sa fie adevarat. si nici articolu ala d la antena3 nu pare prea profesional. e drept nam urmarit promotor. asta e prima data knd aud d stirea asta. Dar sa nu uitam k o Hayabusa are cam 300kg, are 2 roti deci mai putina frecare, aerodinamica mai buna... astept so vad la un test p aeroport, si atunci o sa cred
![]()
sa fiu nebun! am vazut si eu la pormotor treba asta! oricum nu cred cea ce zic aiai acolo! sunt baitetzi buni dar cateaodata o ia si ei prin coceni urat de tot!
![]()
![]()
1) Esti pe net
2) Esti pe craiovaforum
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
8) Daca ai zambit doar, acum sigur razi
O aiureala.Pai knd accelereaza sta pe loc alea ,67 sutimi 100% asa ca nu scoate ea 1 secunda.Sa fim seriosi
rive:
Lumea e plina de specialisti![]()
Eu nu cred asa ceva!![]()
Ba da e adevarat am cautat eu pe net atat scoate 1.7 secundetot ce e posibil
![]()
ai vazut filmulete ? sau tot "scris" pe undeva ?Mesaj iniţiat de Doggu`
parerea mea... scoate pe monitor
ma nu trebuie neaparat ca n-ar mintii aia .. bugatti e aproape si el de 2.9 prima oara ati fi crezut ? de unde stiti voi ca nu e adevarat totu e posibil .. pe cine sa cred pe voi sau pe aia ..![]()
Sa asteptam sa il puna top gear in teste si vedem cat scot ei![]()
poate vrei sa zici BRABUS TKR...![]()
Nu ... Barabus TKR![]()
1.7 s???
Click here to see Video
101% essence
mah alea 1,67 sec nu sunt pe pista, sunt la mashinaria aia speciala de testat, nush cum se cheama![]()
MaTr3o.ro | Linkul e valabil doar joia trecută.
bizzzar...
cea mai rapida masina (0-100 km/h) de strada am vazut-o intr-o emisiune auto. Era custom made de un englez, ceva in genul buggy. Avea doua motoare de motocicleta (Suzuki) si prindea 100 km/h in 2,7 sec.
P.S.: cred ca era foarte usoara.
MaTr3o.ro | Linkul e valabil doar joia trecută.
1.67 secunde. Ce inseamna asta ? Pai daca esti intr-o masina de peste 250 CP inseamna cam 40-50 km/h, iar daca esti intr-o masina "normala" inseamna ca de-abia te-ai pus in miscare. Dar pentru Barabus TKR este suficient pentru a atinge 100 km/h ! Ca sa intelegeti despre ce vorbim aici, este un demaraj mult mai rapid decat al unei motociclete Suzuki Hayabusa sau al unei Yamaha R1.
Barabus (a nu se confunda cu Brabus, faimosul tuner german) este un mic producator britanic. Dupa 10 ani de existente in cvasi-anonimat, la Salonul Auto de la Londra au incercat sa intre in lumea supercar-urilor. Evident, multi incearca, dar prea putini au si argumentele. Ei bine, iata ca de data asta se pare ca aceasta mica firma are argumente. Cel putin la fel de puternice ca si cele ale firmei Pagani cand aceasta a debutat pe piata a supercar-urilor.
Conceptul care a stat la originea proiectului TKR suna aporape improbabil: "scopul este sa combinam mai multe putere decat intr-o masina de Formula 1 cu placerea de a conduce oferita de o masina standard". nimic de spus, laudabila idee... dar de aici pana la o masinarie feroce, cu o putere de 1005 CP e drum lung. Masina este produsa in Italia si trenul de rulare in Anglia. Atat caroseria, cat si sasiul, sunt construite din fibra de carbon. Dar motorul este ceva si mai special: derivat dintr-un V8, are 6 litri, supraalimentare prin dublu turbo, si ajunge la 1005 CP la 7.500 rpm. Cutia de viteze este de constructie proprie. Franele ceramice vin sa incheie povestea. Deci prea multe detalii nu exista inca. De exemplu, tot ce stim despre viteza maxima este ca este undeva peste 320 km/h... ca si cum cu 1000 de cai isi imagina cineva ca ar putea fi sub 320km/h... Oricum, totul are un oarece aer de provizorat, de aceea nu cred inca nimic in ceea ce priveste productia sau pretul final. In orice caz, productia este estimata la 3-400 unitati/an, iar pretul comunicat este de 360.000 Lire Sterline (aprox. 500.000 euro).
Ramane de vazut daca intr-adevar aceasta este masina care sa stea cu capul sus langa Veyron si Enzo. Cert este ca in linie dreapta este uimitoare... dar sa asteptam si sa vedem ce se intampla cand ii iese in cale un viraj. Dar, repet : 1.67 pentru 0-100 este o cifra de-a dreptul istorica.
![]()
![]()
este f posibil!bugati veyron este mai rapida ca o masina de f1...si kiar asa...masina mai rapida ca orice moto![]()
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: