stiam ca toate masinile care sunt prevazute cu turbo au o supapa care controleaza presiunea din turbo, doar ca nu da aerul afara ci il recircula! de aceea am intrebat daca bov face ceva masinii! ms
Versiune pentru imprimare
stiam ca toate masinile care sunt prevazute cu turbo au o supapa care controleaza presiunea din turbo, doar ca nu da aerul afara ci il recircula! de aceea am intrebat daca bov face ceva masinii! ms
Am o Skoda Fabia fara imbunatatiri.
Vreau sa montez deocamdata un radio-casetofon mono cu 2 difuzoare(asa este schema lui).
Fabia are 2 boxe in usile din fata si kitul pentru montaj radio-casetofon.
Daca cineva stie sa-mi indice si mie mufele(mama) din kitul de instalare.
Am identificat 2 fire de +12V permanent si nu stiu ce sunt si +12V prin cheie.
Care sunt celelalte legaturi(in total 7 fire)?
Care este -12V?
Zica-se ca in antena exista un amplificator? Cum se leaga?
In asteptarea unui desen cu mufele de mai sus , va multumesc!
pai radio-casetofonul tau are o mufa mama in spate sau are pur si simplu niste fire iesite din el?
+12 V permanent inseamna ca radio-casetofonul tau nu se opreste atunci cand se ia contactul.
+12 V prin cheie inseamna ca atunci cand scoti cheia din contact radio-casetofonul se opreste automat.
Unde gasesc si eu detalii tehnice despre puntea fata si sistemul de directie ?am tot cautat pe al net si n-am gasit nimic !
ignora-l pe asta de deasupra. vorbeste ca sa se afle in treaba.
cele cinspe mii de tipuri diferite de masini de pe piata folosesc in mare suspensii McPherson sau multi-link pt fata.
http://en.wikipedia.org/wiki/Categor...n_technologies
http://en.wikipedia.org/wiki/MacPherson_strut
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-link_suspension
O sa ma uit pe sit-urile de piese tunning ca este imposibil sa nu gasesc pe acolo dar suspensia nu o sa mai fie cea originala si cred ca tie iti trebuie despre suspensia originala a masini.Ce mai poti face si daca ai pe cineva care si-a cumparat masina straina noua din romania sa ii imprumuti cartea tehnica a masini si acolo o sa gasesti cateva detalii despre suspensia masini respectiva.Eu am cartea masini dar este in germana dar daca te ajuta ne intalnim maine si ti-o imprumut cateva minute sa o tragi la xerox daca te pricepi germana
e adevarat ca la dieseluri daca mergi subturat iti creste consumu?voi cam pe la cat schimbati si la cat este cel mai bine?
da. ce diesel ai? astea de generatie mai noua trebuie duse mai sus bine, dar ca regula de minim bun simt, schimba peste 2500 ture, la astea mai noi chiar mai sus.
Depinde de masina.La VW,AUDI,SKODA,SEAT se merge astfel si sunt multe persoane care practica acest stil de condus.Pana se incalzeste motorul adica sa ajunga la 90 grade(la masinile de mai sus) se schimba in maxim 2500 turati.Dupa ce ajungi la aceasta temperatura turatile optime pentru a schimba sunt de la 3000 rpm in sus si uneori cand poti si ai drum sa duci masina unde are cuplul maxim adica 4000-4300 rpm.Daca mergi cu motorul subturat,pana in 2000rpm,masina incepe sa scoate fum,poate si consumul sa creasca ca aceste lucru nu stiu si este tot posibilul sa duci turbina pentru ca aceasta intra de obicei la masini in functiune undeva pe la 1800-2200 rpm
nu mai manca bors. esti la primul diesel si aproape n-ai habar sa mergi cu el. din nou, vii cu ce citesti prin alte parti. gugal power user.
in nici un caz un motor diesel nu trebuie sa mearga sub 2000rpm, indiferent de temperatura. sistemul de ungere e sub presiune, n-ai rpm, n-ai presiune, n-ai ungere, ai belea. simplu.
pe urma, cand esti la temp nominala ti-aduci aminte si ca valvele de recirculare se mai coxeaza si o calci macar o data pe zi pana la zona rosie. vw ca si caz particular mai au traiectul turbinei mai prost desenat si aduna ulei care trebuie ars si ala.
Conteaza mai mult decat ce e pe turometru pozitia pedalei de acceleratie. Nu sunt recomandate ciclurile WOT (wide open throttle) cand motorul e rece si/sau subturat.
Romanii sunt obesedati de ture ... aoleu se strica... consuma mult. Probabil asa sunt invatati de la batranele dacii la care daca ajungeai o data la 5000rpm te pregateai de segmentare.
masina e astra 1.7 dti 2002.ms all