se fac aici... poti aduce masina si pe platforma, cu toate actele expirate, oricum trebuie refacute la inscriere aici, in tara.
Citat:
Mesaj iniţiat de kyoto
se merita sa montezi o instalatie aftermarket pentru spalat faruri?
aftermarket, nu. daca n-are din fabrica asa ceva, nu-i pune.
Citat:
Mesaj iniţiat de kyoto
citisem pe undeva ca ar fi obligatorii pentru xenon. apropo ce inseamna D2S?
sunt o necesitate la masinile cu xenon de fabrica. D2S e un tip de bec xenon, cum au masinile normale, H7, H4, etc. Vine in echiparea unei game mari de masini (bmw, vag, opel, europene de obicei)
26-12-2009, 02:57
lukian84sec
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Lucian, in parte gresesti. Eu am spalatoare de faruri si chiar sunt eficiente. Evident ca nu le-am montat eu, ci au venit montate din fabrica. Dar pana sa le folosesc, nici eu nu credeam ca sunt eficiente.
Stropesc automat cand am farurile aprinse si actionez spalatorul pt parbriz. Sunt foarte utile mai ales pe ploaie, cand farurile sunt murdarite de mizeria ridicata de pe asfalt de masinile din fata.
- nu contest eficienta lor...as fi nebun sa zic ca nu sunt eficiente aceste gadgeturi proiectate de ingineri platiti cu bani grei...doar ca efectul nu este atat de mare incat sa necesite investitii considerabile pt a monta acea instalatie after market...rentabilitatea e infima...deh...si eu si tu lucram in vanzari, defect profesional la mine :D
- "cate dintre persoanele care au masini cu astfel de echipare au folosit apa strict pt a spala farurile din cauza vizibilitatii reduse? cred ca procentul tinde catre 0"...stiu cum functioneaza...ma refeream la un scenariu de genul...parbriz curat, faruri murdare si sa zica un conducator: "uau am farurile murdare...stai sa le spal nițel"
- si eu as fi vrut sa am pe masina instalatie de spalat faruri...dar nu a avut optiunea asta...si n-o sa bag o gramada de bani acum sa imi pun...
26-12-2009, 09:49
Bogdan™
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Lucian, in parte gresesti. Eu am spalatoare de faruri si chiar sunt eficiente. Evident ca nu le-am montat eu, ci au venit montate din fabrica. Dar pana sa le folosesc, nici eu nu credeam ca sunt eficiente.
Stropesc automat cand am farurile aprinse si actionez spalatorul pt parbriz. Sunt foarte utile mai ales pe ploaie, cand farurile sunt murdarite de mizeria ridicata de pe asfalt de masinile din fata.
Ai spalatoare sau doar "tasnitoare" ?..eu am tasnitoare si nu sunt chiar asa de impresionat de ele, doar pe ploaie cand spala ploaia lichdul imprastiat de acestea..in rest mi se par de pomana...
26-12-2009, 11:54
Tot eu
Clar ca nici eu nu mi-as pune aftermarket. Mi-as pune tot originale daca pretul operatiunii ar fi atat de mic incat sa-mi convina, ceea ce nu cred.
Bogdan, nu stiu ce intelegi tu prin spalatoare si tasnitoare. La mine sunt 2 tasnitoare pe fiecare far, tasnitoare care au o presiune in ele cum rar am vazut, este enorma. Practic cand stropesc farurile, lichidul de curatare ricoseaza din faruri in toate partile. Chiar ma gandeam sa filmez treaba asta intr-o zi. :D
Oricum, sunt extrem de eficiente (probabil tocmai datorita presiunii mari) si eu unul nu aveam o parere prea buna despre ele.
26-12-2009, 14:24
Bogdan™
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Clar ca nici eu nu mi-as pune aftermarket. Mi-as pune tot originale daca pretul operatiunii ar fi atat de mic incat sa-mi convina, ceea ce nu cred.
Bogdan, nu stiu ce intelegi tu prin spalatoare si tasnitoare. La mine sunt 2 tasnitoare pe fiecare far, tasnitoare care au o presiune in ele cum rar am vazut, este enorma. Practic cand stropesc farurile, lichidul de curatare ricoseaza din faruri in toate partile. Chiar ma gandeam sa filmez treaba asta intr-o zi. :D
Oricum, sunt extrem de eficiente (probabil tocmai datorita presiunii mari) si eu unul nu aveam o parere prea buna despre ele.
unele masini sunt prevazute si cu stergatoare..a mea nu este..cred ca este la fel ca la tine..pe baza de presiune...asta voiam sa zic :)
26-12-2009, 17:24
dummy
2 fişier(e) ataşat(e)
stergatoare cu brat si lamele se puneau prin anii 80...:oops:
26-12-2009, 17:45
reptyle5
salutare,aveti idee cum se schimba carbunii la un electromotor de vw passat 3B(daca sunt lipiti sau nu) ?
26-12-2009, 17:59
hiena
Citat:
Mesaj iniţiat de reptyle5
salutare,aveti idee cum se schimba carbunii la un electromotor de vw passat 3B(daca sunt lipiti sau nu) ?
salutare..eu habar n-am cum se schimbă,dar îţi pot recomanda pe cineva aproape de tine care să ţii schimbe. ai grijă ce cărbuni cumperi ..eu am luat pt a mea unii la 35 lei (nu mai reţin firma) şi în 5 km mi-a mâncat bateria, i-am dus înapoi şi am luat altii BOSCH la 130 lei.
26-12-2009, 18:36
zanny
unde pot incarca si eu bateria la masina(doar curent) si cam cat costa?ms
26-12-2009, 19:49
Tot eu
Uite un clip, facut azi, cu spalatoarele de faruri si cu stropitorile de Insignia:
26-12-2009, 19:54
lukian84sec
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Uite un clip, facut azi, cu spalatoarele de faruri si cu stropitorile de Insignia:
an error occurred, please try again later
edit...vazui filmarea...
stopitoare tip perdea am si eu la leon...cred...:D
26-12-2009, 19:55
Tot eu
La mine functioneaza. ;)
26-12-2009, 21:00
adyytzu
stiu ca nu prea sunt ontopic,dar maine pe unde gasesc si eu un magazin de piese auto deschis? :-? Eurocar sau ceva de genu...
26-12-2009, 22:47
hiena
Citat:
Mesaj iniţiat de adyytzu
stiu ca nu prea sunt ontopic,dar maine pe unde gasesc si eu un magazin de piese auto deschis? :-? Eurocar sau ceva de genu...
slabe şanse...de ce piesă ai nevoie? încearcă la Institut la Market Piese Auto, sunt parteneri CvF şi prinzi reduceri dacă ai card de membru.
nu va suparati pe mine da nu inteleg ce este asa deosebit la stropitorile alea? ca sunt de insignia sau nu inteleg :-?
26-12-2009, 23:25
Tot eu
Doar faptul ca arunca jetul ca un spray, astfel incat tot parbrizul e stropit inainte sa plece stergatoarele. Stropitorile originale, desi erau incalzite, dadeau doar 4 jeturi subtiri de apa, mare parte din suprafata parbrizului fiind stearsa "pe uscat" de catre stergatoare. Sunt foarte multi cei care au inceput sa-si monteze astfel de stropitori, care am inteles ca sunt de prin 98-99 pe alte marci de masini. Opelul de-abia acum s-a trezit.
26-12-2009, 23:27
DiaWoLo
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Doar faptul ca arunca jetul ca un spray, astfel incat tot parbrizul e stropit inainte sa plece stergatoarele. Stropitorile originale, desi erau incalzite, dadeau doar 4 jeturi subtiri de apa, mare parte din suprafata parbrizului fiind stearsa "pe uscat" de catre stergatoare. Sunt foarte multi cei care au inceput sa-si monteze astfel de stropitori, care am inteles ca sunt de prin 98-99 pe alte marci de masini. Opelul de-abia acum s-a trezit.
am inteles :D
27-12-2009, 12:25
*Bogdan*001
Citat:
Mesaj iniţiat de Tot eu
Doar faptul ca arunca jetul ca un spray, astfel incat tot parbrizul e stropit inainte sa plece stergatoarele. Stropitorile originale, desi erau incalzite, dadeau doar 4 jeturi subtiri de apa, mare parte din suprafata parbrizului fiind stearsa "pe uscat" de catre stergatoare. Sunt foarte multi cei care au inceput sa-si monteze astfel de stropitori, care am inteles ca sunt de prin 98-99 pe alte marci de masini. Opelul de-abia acum s-a trezit.
La Astra G pleaca stergatoarele inainte sa stropeasca parbrizu :doh:
27-12-2009, 18:17
Mondeo
Citat:
Mesaj iniţiat de *Bogdan*001
La Astra G pleaca stergatoarele inainte sa stropeasca parbrizu :doh:
la logan cand dai cu lichid nu pornesc stergatoarele deloc :blink:
27-12-2009, 18:20
rule_boy
am si eu o problema, la un opel omega B cand trec de 3000rpm mi se aprinde in bord becul "Check Engine", daca scad turatia motorului se stinge becul. Pe calculatorul de bord nu`mi apare nicio problema :-??
Stie cineva ce are?