Versiune pentru imprimare
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
horatzyu_kMLon
Daca masina sta mai mult de 24 de ore fara baterie pe ea, poate sa pateasca ceva?? .Adica sa se reseteze ceva, sa nu mai porneasca dupa ce pun bateria la loc.?
Am luat-o in casa sa o incarc si nu o pot pune pe masina decat poimaine...ca maine sunt plecat...
masina e un ford din 2001.
multumesc
nu se intampla nimic
Citat:
Mesaj iniţiat de
riciu_pacaliciu
A mea a stat 3 zile fara baterie si nu a avut nimic , decat mp3-ul s-a resetat . Si la ford ai ma probleme cu bateria ???:D
ia uite ce scrie mai jos despre Ford :))
Probleme ce le au posesori diverselor marci de masini:
Bentley : Am folosit scrumiera azi, doresc sa o inlocuiesc.###
Lamborghini : Problema grava, apare un suierat de vant la 320km/h###
Toyota : Voua va merge masina cu baterii AA sau AAA?###
Ferrari : Am traversat o cale ferata, pagube sub masina de 20.000$.###
VW : Am facut pana, mai aveam motorina, dar s-a terminat uleiul.###
Smart : O idioata cu un Jeep a trecut azi peste masina mea###
Jeep : Mi s-a blocat un smart intre motor si scut (poze)###
Ford : Stie cineva un mecanic bun?###
Renault: Mai am o luna tratament psihiatric, incep sa ma obisnuiesc cu greierii.###
Cadillac : La voi in garaj aveti loc sa deschideti usile?###
Honda : Am furat cheile de la masina bunicului, cum o pornesc?###
Audi : Cat de mult pot sa-mi iubesc masina!###
Mercedes : De unde oglinzi mai ieftine?###
Porsche : Si eu probleme cu ceafa de la acceleratie.###
Fiat : Hei, nu mai e nimeni pe aici?###
Hummer : Caut service mai apropiat de 10km, ca ma costa 1mil drumul.###
Citroen : Mi s-au defectat comenzile vocale si bordul holograma.###
BMW : Am scos toba si tot nu reusesc sa trezesc tot cartierul.###
McLaren : Un penibil cu un F16 a sugerat sa ne intrecem.###
Skoda : Am mai gasit o piesa identica cu Audi la motor.###
Subaru : Cumpar cauciucuri.###
Land Rover : Intalnire auto maine pe Himalaya.###
Volvo : Petitie pentru noile teste NCAP cu 10 stele.###
Dacia : Am schimbat totul si tot nu porneste!
-
posibila problema:
Renault 19, 1.7 benzina carburatie.
Dupa ce opresc motorul, daca desfac capacul de la vasul de expasiune, mi se umple cu apa si da pe-afara. Apa e la nivel, intre min/max.
E normal asa ceva?
Q2: Daca scot valva din capac, astfel ca in circuit sa nu se faca presiune, dauneaza cumva motorului?
Multumesc.
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
liwiu_evo
posibila problema:
Renault 19, 1.7 benzina carburatie.
Dupa ce opresc motorul, daca desfac capacul de la vasul de expasiune, mi se umple cu apa si da pe-afara. Apa e la nivel, intre min/max.
E normal asa ceva?
Q2: Daca scot valva din capac, astfel ca in circuit sa nu se faca presiune, dauneaza cumva motorului?
Multumesc.
e normal,odată ce motorul e cald şi apa e fierbinte.încearcă să completezi cu apă numai când motorul e rece, astfel rişti să 'buleşti' pompa de apă.
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
liwiu_evo
posibila problema:
Renault 19, 1.7 benzina carburatie.
Dupa ce opresc motorul, daca desfac capacul de la vasul de expasiune, mi se umple cu apa si da pe-afara. Apa e la nivel, intre min/max.
E normal asa ceva?
Q2: Daca scot valva din capac, astfel ca in circuit sa nu se faca presiune, dauneaza cumva motorului?
Multumesc.
Da este normal, iar daca mergi fara acea supapa din buson ,risti sa arzi garnitura de chiulasa
-
-
cand mergi cu masina subturata consuma mai mult sau mai putin?
-
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
lorianionut
cand mergi cu masina subturata consuma mai mult sau mai putin?
depinde de motorizare...la turbo iti consuma mai putin, dar in timp se "duce" turbina, injectoare(diesel)...la nonturbo nu cred sa iti consume mai mult...
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
Bogdan™
depinde de motorizare...la turbo iti consuma mai putin, dar in timp se "duce" turbina, injectoare(diesel)...la nonturbo nu cred sa iti consume mai mult...
+ambreiaj
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
lukian84sec
+ambreiaj
:word:
-
vreau si eu numarul de telefon al cuiva care se pricepe foarte bine la VW.
-
nu exista motoare nonturbo...ci aspirate ...pentru ca turbo s-a inventat dupa aspirate si nu invers...:oops:
turbo , neturbo ... toate mananca mai mult la mers subturat...ce-i drept la vale merg degeaba...
-
cele cu admisie variabila consumul e mai mic ;)
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
dummy
turbo , neturbo ... toate mananca mai mult la mers subturat...ce-i drept la vale merg degeaba...
nu cred....:oops:
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
chiciuc
cele cu admisie variabila consumul e mai mic ;)
crezi sau stii , argumenteaza...
eu zic ca vanos,valvetronic,vvt-i,vtec ...etc ,sunt sisteme care optimizeaza consumul si puterea la turatie optima...
Citat:
Mesaj iniţiat de
Bogdan™
nu cred....:oops:
orice masina cu injectie electronica ...dizel ,benzina ,turbo , aspirat ...in frana de motor are consum 0...deci la vale e moka...:)
alea pe carburator fiind actionat de cama...nu merg moka nici la vale ...poate cu motoru' oprit si scoase din viteza...
daca faceti calcul cum mergi mai ieftin , normal ca subturat la 5 la ora...dar ala nu e mers ci mers pe burta...
vorbeam de mers la 50km/h cu a 5-a...papa mai mult decat la 50 cu a 3-a
-
http://www.usautoparts.net/bmw/techn...alvetronic.htm
Citat:
The fuel savings are greatest at lower engine revs.
-
1 fişier(e) ataşat(e)
ce ai pus tu in link este definitia teoretica a valvetronicului... unde zice ceva de o reducere cu aproape 10 % la mers normal sau folosire la sarcini si turatii mici ... nicidecum la mers subturat :)
in principiu sunt o groaza de sisteme de admisie sau evacuare variabila...dar niciunul nu reduce consumul la turatii foarte mici...si este normal sa fie asa deoarece motorul pentru a dezvolta putere si cuplu are nevoie de rotatii...un motor mediu de 100cp/5600 rpm...la 1200rpm deabia daca are 5cp iar cuplu canci...
ia fii antena cati cai si ce cuplu are un evo...la 1500 rpm...:naughty:...
''Exista totusi o tehnologie BMW, care e intalnita la putini constructori de motoare, prin care ECU poate varia fin valve lift, in loc de doar 2 sau 3 pozitii ca la majoritatea sistemelor cam-changing VVT. Tehnologia se numeste VALVETRONIC, si nici ea nu mai e tocmai o noutate (e inspirata dupa un sistem proiectat de Rover). Avantajul VALVETRONIC e ca face tranzitia intre profilele axelor cu came mai greu de sesizat (oricum ea e dificil de sesizat pentru majoritatea soferilor). BMW spunea ca sistemul elimina throttle losses, dar asta nu prea s-a vazut in economia de carburant (spre deosebire de alte sisteme de a elimina throttle losses, ca de ex cylinder deactivation, care intr-adevar reduce consumul).
''
by google...
-
1 fişier(e) ataşat(e)
Prin
Citat:
The fuel savings are greatest at lower engine revs.
asta inteleg
Citat:
Economia de combustibil e cea mai mare la turatii joase
Pt mine "turatii joase" = "subturat"
uite aici curba de cuplu pt aspirat valvetronic.
-
4 fişier(e) ataşat(e)
legat de ce se vorbeste mai sus, un mecanic mi-a zis ca un motor, in general consuma mai mult cand e subturat decat cand e in plaja lui de turatii. de ex, a 5-a cu 50 la ora e subturat.
@chiciuc, desi tradus mot-a-mot pare una si aceeasi, nu e asa. low rev se refera la turatii joase, pana in subturare. adica 2000-2500. subturarea e atunci cand mergi aproape de relanti.:)) masina mea n-are turometru, asa ca nu pot sa spun date precise.
on: here's another one!
benzina in ulei? nivelul de ulei e chiar ridicat fata de ultima data cand m-am uitat(acum destul timp), desi nu cred c-a mai completat cineva. uleiul si lichidul de racire miroase a benzina.:)
-
Garnitura de chiulasa sparta/arsa. Verifica si compresia pe fiecare cilindru. ;)