in primul rand sa stie si pt ce vrea masina... tdi e mai lenes... fsi consuma mai mult, dar e distractia mai mare... depinde pt ce vrea omul masina :) pt mers mult, pt zi de zi, etc.
sau 2.0 TFSI :X
Versiune pentru imprimare
FSI: Fuel Stratified Injection :)
la cati km se schimba uleiul la un diesel?
15 000 in carte, ar fi bine pe la 12.
fsi inseamna putere mai multa la aceeasi cilindree si consum egal sau chiar mai mic(in carte:) ).ca sa beneficiezi cat mai bine de puterea lui trebuie turat.
le:bogz,vorbeam fata de un motor normal.tsi e evolutia fsi-ului.
cirozel,vezi ca adusera seminte...
fsi inseamna putere mai mare la aceeasi cilindree? lol . fsi , in chintesenta, e un motor aspirat. ti se pare tie ca un eventual 1.6 turbo ar avea cai putere mai putini decat 1.6 fsi? fa comparatia intre 1.6 fsi si 1.4 tsi , 122 cp, motor 1.4 cu turbina.
E ridiche leguma soselelor..intelegem :D
fa si tu intre 1.6 mpi si 1.6 fsi..
1.4 Tsi cati cai are?
cat are 1.6 mpi si cat are 1.6 fsi?
102 si 115..sau ceva de genul
n-am zis ca fsi e cel mai prost motor la o anumita cilindree , m-ai inteles gresit faithless. performantele mpi-ului sunt net inferioare fsi-ului . poate riddick s-a exprimat gresit, sau poate am inteles eu gresit cand a zis ca fsi-ul dezvolta cea mai mare putere, indiferent de cilindree.
toto , vine in 3 variante: 122 , 140 si 170 . cel de 122 are doar turbo , cel de 170 si turbo si compresor, iar cel de 140....beats me, nu stiu. :)
faithless, 102 si 115 au 1.6 mpi , respectiv fsi.
pe site-uri etc , da, si consumul la masina mea e 8,4 combinat , si in oras sub 13-14 nu scot nici fac abuz de frana de motor :)
am gasit un super text:
FSI – how it works
With FSI technology, fuel is injected directly into the combustion chamber. The injector regulates the amount of fuel with millisecond precision at injection pressures of between 30 and 110 bar. During the injection process, the evaporating fuel has a significant cooling effect on the cylinder charge. On the one hand, this contributes to improved cylinder charging, meaning that the engine output is duly enhanced. On the other, the engine’s tendency to knock is reduced by the cooling effect. This reduction means that the compression ratio of FSI engines can be set considerably higher than for engines with conventional injection systems.
The engines of the FSI family are fitted with a two-stage variable intake manifold. The power mode (short duct length) at high engine speeds contributes to the high specific power output of the engines. At low revs, the “long duct length” is selected instead, increasing the maximum torque by more than 15 %.
ca sa-mi pun niste becuri tip xenon cum se vand prin targ la 200 ron setu! H4 respectiv H1....imi trebuie releu de protectie? imi incalzeste instalatia electrica ?
Salut!
Am vazut ca s-a mai discutat despre ridicari auto pe threadul asta, asa ca vin si eu cu o intrebare: se ridica masini si noaptea in Craiova??? Am vazut in doua seri pe la ora 11 masina de la ridicari plecand din 1 Mai si intorcandu-se cu masini.