Vreau sa stiu si eu de la proprietarii de calibra care este consumul.
Vreau sa stiu si eu de la proprietarii de calibra care este consumul.
The M3 engine does not develop its power...it is simply present in an overwhelming quantity at any time.
prin cel in 2 axe te referi la cel turbo?
cat despre cel 2.0 16v cred ca atat ia vara. iarna mai adaugi 2-3 litri.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
16 v = 16 valve(supape) nu volti
adica 8 pe admisie si 8 pe evacuare adica DOUA axe cu came in cazul acestui motor C20XE cu chiulasa DOHC
cel cu o axa are DOAR 8 valve(supape) si are codul c20en
cel turbo este TOT 16V deci TOT in 2 axe cu came, are codul c20let si in plus fatza de c20xe are turbina!!!
acum legat de consum, cred ca sunt destul de avizat sa ma pronuntz deoarece am avut pe calibra TOATE cele 3 motoare de mai sus:
-cel in 8 supape, care are 112cp (destul de putin pt caroseria aceea si in consecinta merge cam fortat) consum de 10l/100km in oras si de 8l/100km in afara
-cel in 16 supape, aspirat, care are 150cp consum de 8,5l/100km in oras si 6,5l/100km in afara
consumurile de mai sus sunt relevante pt un mers normal nu forja, iar viteza la care s-a realizat consumul extraurban este de 120km/h
-cel in 16 supape TURBO imi lua 8 -9l/100km in oras si DOAR 6l/100km in afara la 160km/h !!! datorita faptului ca pe motorul turbo vine o cutie in 6 trepte!!! iar treapta a 6-a este f lunga(pt consum redus -- la 3000rpm aveam 160km/h)
mentionez ca atunci cand am pus motorul turbo cu cutia in 6 NU am pus si transmisia integrala (cu aceasta consumul cred ca ar fi crescut cu ~2l/100km)
pt cei care nu isi dau seama despre ce masina este vb :
calibra neagra cu kit riegger, care suna frumos (evacuare si BOV) si cu muzica(audison/hertz/jbl) montata la albert, cu numarul DJ 06 LKV
pfff,9 l si 200 de cai,ar fi prea bine.
The M3 engine does not develop its power...it is simply present in an overwhelming quantity at any time.
dyno inseamna stand de masurare a puterii masinilor
daca gti-ul acela are peste 450 cp, este integrala sau cel putin are slick-uri atunci m-ar tenta sa ma dau cu actuala masina, daca nu...
calibra am vandut-o la un tip din bucuresti, apoi a ajuns prin baia mare...nu mai stiu nimic de ea
GTi-ul nu este al meu, este al unui var(eu am astra) , si chiar vrea sa i faca "mici" imbunatatiri pe la motor..In prezent, inca n are cu ce daca tu ai EVO IX (e vba de ala rosu?), dar in scurt timp, cand isi face masina (probabil ca si tu esti iubitor de masini,ca si el,dupa cum vbesti).Sa ti spun cea vrea sa faca varu la masina, ca sa mi spui daca esti interesat
:
Garrett GT 30-71 RS , pistoane forjate cu cap ceramic, injectoare de 400 de cmc, pompa de benzina Walbro de 250 de litri/h, intercooler custom, downpipe de 65 , Catalizator supersprint de 100, evacuare after cat de 70 + accelerator de gaze, Frane cu disc de 330 perforat si etriere cu 6 pistonase Gatfer sau Oettinger, fulii usurate pt arbore, axe cu came, servo etc. biele usurate, ambreiaj motor usurat si echilibrat,, axe cu came de competitii, ramap de injectie si disc de competitii OMP, arbore motor si volanta OMP.Si cutie de viteze in 6, de Golf 4 TDI.+alte cateva( nu retin tot).Toate astea or sa dea 340-380 cp, insa baiatu ar fi interesat pe distanta mai mare, intre doua puncte, sa cuprinda si curbe..liniuta nu are rost![]()
Ok, daca te intereseaza..sa spui.
IN THE END, THERE CAN BE ONLY ONE
ia lumineaza-ma si pe mine Imparatia Ta cum se prescurteaza 16 valve?in contextul de mai sus era clar ca 16v inseamna 16 valve..dar na...uneori tindem sa parem mai destepti decat putem...
Nu contest ca esti mult mai bun in mecanica auto decat mine..dar sa lasam deoparte ironiile![]()
ba va rog eu nu incepeti o disputa fara sens...nu are rost sa ne certam pe aici ca si chiorii.Care e scopu craiovaforum pana la urma? Sa purtam discutii din care fiecare sa aiba ceva de castigat..Cand unu face o ironie, daca tii neaparat, intoarce-i-o, dar fara suparare,si cu bun gust,adica sa fie cu sare.Neegro style... shtouri fara suparare..pLLss![]()
IN THE END, THERE CAN BE ONLY ONE
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
ii urez multa bafta baiatului cu golful!
era logic ca la o liniutza sa nu aiba sanse (in primul rand datorita tractiunii)...daca vrea pe viraje, muuult mai bine, in cazul asta ne putem juca la un VTM (poate se inscrie si el la anul in national ca si asa suntem mai multi din craiova in sezonul urmator, sau chiar la unul local bucovatz, rapa rosie)
ce mi-ai numerotat tu mai sus ca vrea sa-i faca la masinutza este ok desi sunt anumite hestii care nu se potrivesc.
masina mea este un evo 9 negru (care suna frumos), la ora actuala CRED ca este cel mai umblat evo de la noi din oltenia; merge bine, sta pe viraje f bine, zic eu
tu chiar nu ti-ai dat seama ca glumeam??
era o modalitate de a accentua faptul ca nu exista (cel putin nu la opel) motor in 4 pistoane si 16 valve cu DOAR O AXA CU CAME, adica 16 v = 2 axe cu came!![]()
Last edited by radu_lkv; 15-12-2007 at 13:30. Reason: Automerged Doublepost
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: