opel? vw? masinile frantuzesti, germane, japoneze?
opel? vw? masinile frantuzesti, germane, japoneze?
categoric opelu
c20ne
c20xe
c20let
c25xe
x20xev
_________
Calibra rullzzzzz
E discutabila treaba.
Iti iei opel, te costa putin piesele dar le schimbi de te saturi.
Iti iei vw, seat, skoda sau masina frantuzeasca, te costa mult piesele, te tin daca ai noroc, dar in mare cheltuiala tot pe acolo o duci, ca si la opel.
Japonezele le lauda toata lumea, desi am auzit si dezamagiri.
Per total, recomand japonezele, desi pe piata noastra au intrat de curand acestea. Nu a avut lumea timp sa se obijnuiasca cu ele si nici sa le testeze cum trebuie.
Ca fapt divers, in majoritatea tarilor din Europa se duce o lupta intre marcile nationale si marcile straine. Gradul de multumire al proprietarilor este direct proportional cu numarul de masini vandute din aceste 2 categorii. In toate cazurile, marcile nationale ies invingatoare, deci prin urmare francezii sunt multumiti de masinile frantuzeste, nemtii sunt multumiti de masinile nemtesti, romanii de masinile romanesti etc. Ca si o tara impartiala, se poate vedea Grecia, deoarece acolo nu exista un constructor national. 80% din masinile de la ei sunt masini asiatice si in mare parte japoneze. Acolo nu a dominat spiritul de nationalitate si probabil oamenii si-au ales ce era mai bun. In fine, e doar o presupunere... si eventual o teorie.
Nu luati in calcul si cazul Bulgariei. Nici ei nu au constructor national, insa ei au dat iama la ce era mai ieftin pe piata second hand.
Opel
De acord cu tine cu mentiunea ca masinile frantuzesti(in general) sunt mai putin fiabile si decat opelul si au preturi la piese exagerate.
Depinde foarte mult si de modelul de masina. Nu poti vorbi despre o marca la modul general pentru ca fiecare are cate o masina reusita si nereusita.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
150.000km intr-un an cu 8 revizii, fara probleme(in afara de uzura "normala")
BTW, masina a fost luata noua de la Autec.
Peste 2 ani o dau inapoi la leasing si iau alta![]()
te inseli amarnic , am vazut de curand un a4 de germania , model 1997 absolut impecabil, la 130.000 de km inca avea sigiliile originale din fabrica pe suruburile de la motor , fara pic de rugina .......intrade-var masina a si fost intretinuta , neamtul are alta gandire fata de roman... trebuie sa recunosc , nu stiu mai nimic despre japoneze , cum sunt la preturi?
Pai si A4 ala e sub 2000 de euro? Sau poate nu ai inteles ce a vrut sa zica Mondeo...
gasesti o gramada de astra f-uri in stare buna chiar si la 1500 de euro
ontopic: opel
i make juice happen.
japonezele nu sunt deloc ieftine la intretinere ( problema e ca nu prea bagi in ele deci ai e avantajul ) ..
eu am un vw passat , destul de multumit in afara de consum (2.5 tdi 150 cai . 4 motion - imi ia 8 in afara . 11 in oras ). piesele nu sunt foooarte ieftine dar snt acceptabile iar ca sa ti dau un exemplu am avut un 318 din 2002 iar placutele de frana la eurocar au fost mai ieftine decat la logan .. eu unu iti recomand o masina nemteasca
PS : Renault-ul are cea mai scumpa intretinere daca faci service complet iar daca faci separat snt piperate preturile
SA AI BAFTA !!
Maybe one day I'll live right
not true! am renault si e mai ieftin de intretinut decat un golf 4 tot pe benzina. crede-ma!![]()
toti prietenii mei care au renault mi-au recomandat sa stau departe de acest brand.
singurele avantaje in opinia lor sunt pe partea de consum si performante la motoarele dci(motivele pentru care au si cumparat masinile).
pe langa asta sa nu scapi din vedere faptul ca toate masinile frantuzesti au interioare prost asamblate. asta este impresia pe care mi-au lasat-o absolut TOATE frantuzoaicele in care m-am urcat.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
Acum, parerile sunt impartite si la capitolul asta.In fond e o chestiune de gusturi. Mie nu mi-au placut niciodata bordurile seci si lipsite de personalitate de la unele masini nemtesti. Acelasi tip de bord pe mai multe modele devine plictisitor. De asemenea mi s-au parut intodeauna mai compacte cele de la masinile frantuzesti.
Oricum, ca si design si finisaje interioare, italienii sunt cei mai tari. Cu siguranta Alfa Romeo face interioare mai frumoase si decat Bmw, Mercedes sau Audi.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: