ok... hai sa iti fac un mic rezumat... iti trebuie, cum ziceau cei de mai sus - spatiu, fie inchiriat fie cumparat, o sa intervina facturi de utilitati, impozite, salarii, de ce nu poate si spagi, costuri de transport, asigurare marfa, asigurare stoc, alti bani alta distractie...+bani de amenajari - daca iei teren va trebui sa iti construiesti singur, daca nu, va trebui sa te multumesti cu ce vei primi, care trebuie zugravit, pusa gresie, parchet, linoleum, etc etc, usi, geamuri, sisteme de alarma, rafturi, suporti, birouri, calculatoare, facturiere, hartogarii, birotica, consumabile... sa mai continui ?
Dupa ce ai tot de mai sus pus la punct, iti trebuie relatii. Zici ca vrei sa importi ? Sunt sanse putine sa fii bagat in seama de producatori, sau chiar si de retaileri. pt a face un contract bun, o sa ai nevoie sa le faci unora targeturi lunare foarte mari (don't ask), si asta de la retaileri, ca fabricile, respectiv producatorii nu vor vrea sa lucreze cu tine pe motiv ca mai livreaza la 3 din tara ta si au facut contract de exclusivitate (Franciza).
Intervine si problema montajelor, garantiilor, aici trebuie sa le faca cineva care stie, si nu e one man's job... ca nah, mai tre sa fie cineva si in magazin si in depozit cand o sa montezi un xenon de exemplu.
Plus altele, pe care mi-e prea lene sa le enumer. Noi de exemplu am facut amenajarile noi insine, sa iesim ceva mai ieftin, ca deh, nu e mare filosofie... si tot mai e mult de lucru pana ajunge cum vrem noi. Dar prinde forma. In cam 1 sapt incepem cu advertisingul.
Bafta la proiect, ne tii si pe noi la curent. Daca vrei idei de ceva, i`m here. Nu conteaza ca sunt melci, socati, sinsile, or anything... doar sa mearga treaba bine
