iei becuri d-alea la 10 mii ?
iei becuri d-alea la 10 mii ?
BadAss Programmer :-))
salutare....am si eu o intrebare,cand te lasa volanta ce simptome are,ce se intampla,nu mai intra in trepte sau..?, daca nu o schimbi cand are primele simptome ce se poate agrava ?
volanta nu prea are cu ce sa te lase decat dintzii aia in care da electromotorul cand porneste sa se strice se aude un carait ciudat la pornire cand invarte electromotorul volanta. Pe ea vine lipit discu de ambreiaj. Intratul in trepte n`are nicio treaba cu volanta iar daca discul de ambreiaj nu patineaza si masina trage ca inainte si cursa pedalei de ambreiaj este la fel problema ar putea fi din cutia de viteza primul lucru verifica uleiul la un service serios nu la toate dughenele.
Iar daca vrei sa aflii cauza sa nu apelezi la orice service pt ca s`ar putea sa schimbi prea multe pt a ajunge la buba masinii.
daca e rulmentul intra ceva mai greu si caraie cand schimbi.
adica bi-masica (formata din 2 corpuri cuplate nush cum prin niste arcuri)? daca e de-asta, si e pe duca, cand o pui la efort (de exemplu sa urci o bordura si sa o tii din ambreiaj) se va auzi un hâţ-hâţ-hâţ foarte rapid. la fel si cand opresti motorul. daca crapa, n-are ce sa se intample mare lucru (in sensul ca nu se mai defecteaza nimic altceva in afara de volanta), decat ca ramai fara transmisie (pana schimbi volanta).
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
ma deci simptomele sunt astia: cand o las la relanti la rece se aude niste bataii usoare cateva secunde,dupaia iar incepe....si cand apas ambreiaju dispar.....cateodata cand plec de pe loc mi se cam zgaltaie....multi au zis ca e de la volanta....si nu prea as vrea sa o schimb,numai cand o cadea de tot pt ca e destul de scumpa ..... si as vrea sa stiu daca o las asa mai cauzeaza la alceva ?volanta este Bi-masica cum a zis manlif2_0.
bi-masica, imi pare rau pt confuzie. mai greseste omu.
daca dispare cand apesi ambreiajul, e 80% rulmentul. sa vii la mine, la opel asa imi face, da` pana nu pica nu schimb. da` nici nu plec la drum lung...
am pe stoc nightbreaker
phillipsu nu se arde asa usor. d-aia e si mai scump...
BadAss Programmer :-))
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
am si eu o intrebare...sper ca nu s-a mai discutat ca nu am avut rabdare sa citesc toate paginile....am cumparat o masina noua si stiu ca trebuie sa-i fac rodaju...are ceva daca o supun la turatii mai mari?...se poate defecta ceva?
am si eu o intrebare:
daca imi cumpar o masina (inmatriculata RO) , fac contractul de vanz/cumparare la un birou de acte auto, apoi o inscriu la finaciar ( din cate retin, termineul este de 30 de zile sa o iau in evidenta la finaciar).
sunt obligat sa trec pe numele meu si la politie (adica certificat si CI ) ? daca da.... in cat timp ? asta ar implica bani , si timp pierudt pe la RAR cu identificarea, pe la finaciar si CEC
multumesc anticipat
sunt curios daca dintre cei cu GPL pe masina (eventual cu instalatie secventiala) pateste careva ce patesc eu: desi merg numai pe gpl (singurul moment in care masina consuma benzina este de atunci de cand o pornesc si pana se incalzeste suficient motorul pt a-si face automat trecerea pe gpl) observ ca odata cu scaderea gpl-ului din butelie scade si benzina din rezervor, practic consuma si benzina desi ea merge doar pe gpl; la service au zis ca ar fi din cauza pompei de benzina ca nu indica bineau reglat-o dar situatia e aceeasi, nu vreau sa ma duc iar pe acolo pt ca am impresia ca nu stiu nici ei de la ce e problema dar nu stiu cum sa-mi zica. A mai patit careva asa ceva? Are cineva vreo idee asupra motivului pt care se intampla chestia asta? Eventual, ce este de facut? Nu-mi convine ca la 20L de gpl sa-mi ia si 3-4L de benzina in conditiile in care eu merg numai pe gpl; m-au intrebat si cei de la service ca daca stiu sigur ca-mi consuma si benzina; da, stiu sigur, pt ca daca m-apuc sa fac plinul la loc bag iara vreo 20L (asta la un plin facut acum 2 luni).
"Screw u guys, I'm going home!" (Eric Cartman)
"Q:You know who I hate the most?
A: Others." (robert hawkins)
bah!
masina nu porneste pe benzina? si face trecere automat pe gaz? e doar o intrebare...
101% essence
Demersurile ce trebuie sa le faci sunt urmatoarele:
-contract vanzare-cumparare la un birou de acte auto
-identificare (certificarea autenticitatii) la RAR -apx 100 ron
-taxa ce reprezinta contravaloarea certificatului de inmatriculare la CEC = 30 ron
- taxa de inmatriculare la financiar = 50 ron
- asigurare obligatorie pe numele persoanei pe care vrei sa inscrii masina ( fara numar de inmatriculare trecut daca vrei sa-l schimbi pe cel actual)
La financiar trebuie sa te prezinti cu urmatoarele:
- 1 dosar cu sina cu numele si prenumele si adresa
- 2 declaratii de impunere auto tipizate ( le iei de acolo in prealabil)
- copie act de vanzare- cumparare
- copie carte de identitate autovehicul
- copie buletin .
Nu poti sa o treci pe numele tau daca ai restante p`acolo: amenzi,impozite.
Iar ca raspuns direct la intrebarea ta: trebuie sa fie trecuta la financiar pe acelasi nume ca la politie. Daca sa zicem ca te duci si o treci la financiar pe numele tau si apoi vrei la politie pe numele tatalui (de ex.),cred ca nu o sa-ti primeasca dosrul la politie.
Sau cel mai simplu: te duci la un birou de acte auto si contra unei sume de cateva zeci de ron se ocupa ei de toate formalitatile,exceptie facand RAR-ul si financiarul(numai daca ai restante).
multumesc pt raspunsul complex pe care mi l-ai dat , dar voiam sa aflu altceva: dupa ce fac contractul de vanz-cumparare , si mai apoi o iau in evidenta la finaciar, sunt obligat sa trec si la politie pe numele meu ? as prefera sa ramana pe numele fostului proprietar pt a scuti drumuri pe la rar si ceva baniplus ca nu vreau sa tin masina mai mult de 4-5 luni
![]()
Last edited by remus; 01-03-2009 at 09:12.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: