1 litru in plus la 100km ma refeream. parerile sunt impartite referitor la calitatea combustibilului. poate am fost ghinionist nah,,, stiu pe cineva la care chevk engine ii sta pornit cand alimenteaza in ro, iar cand a facut plinul la uguri si ls nemti i s-a stins. dracul stie
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
.
dintre motorinele scumpe alpin diesel este singurul care merita, asta in conditii de mers prin ger. la -18 grade imi inghetase alarma (nu mai reactiona de nici o culoare, a trebuit sa o dezactivez cu cheia), in schimb motorul a pornit o idee mai greu (bun, ca dupaia s-a dus relantiul la 1300 ture si ca tacanea ca tractorul cu tacheti distrusi pana s-a incalzit nitel e de inteles, in schimb nu a omorat deloc bateria ca sa plece)
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
Parbrizele mov sunt toate neaprat heliomate sau nu e o regula ?
Lamuriti-ma !
am citit ca prin "remap" merge mai bine cu cele de 98.de ce nu se gasesc aceste softuri pe net la fel ca restul pirateriilor?
hmmm, 1,9 diesel cu 40 pistoane in V ?
poate v4
Nu, se referea la modelul asta![]()
ups, i fu.ked up
sorry![]()
E foarte probabil sa fie cel de pe Laguna 1.9 diesel. Dar mai simplu, poti afla modelul turbinei tale si sigur s-a pus pe mai multe modele.
o turbina noua de v40 bolt on este 650enu mi se pare f scump acum de sarbatori
![]()
nici la dezmembrari nu prea stii ce cumperi, reconditioanarea merita numai daca primesti garantie sanatoasa
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: