Pagina 2 din 342 PrimaPrima 1 2 3 4 12 52 102 ... UltimaUltima

Intrebari din domeniul auto


  1. #21
    Oldtimer *Bigger, Longer & Uncut*'s Avatar *Bigger, Longer & Uncut* va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    in the weak and the wounded
    Sex
    M
    Mesaje
    1,068
    Mesaje bazar
    650
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    57
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de Al3xius Vezi mesajele
    Era o zicala de genul :

    "Torque gets you going, HP keeps you going" ..cam asta-i diferenta intre ele !

    Ce-am gasit pe alte site-uri pe tema asta :

    Cuplu versus putere
    Cuplul si puterea sant inseparabile fiind legate prin urmatoarea formula :
    P = C x Rpm x 7023
    P = puterea in cai putere
    Rpm = turatia in rotatii pe minut
    C = cuplul in Nm
    7023 = o constanta

    Cat de repede accelereaza o masina depinde exclusiv de cuplu. Acceleratia este maxima la cuplu maxim. Acceleratia nu depinde deloc de putere ci doar de cuplu !!! Asta nu inseamna ca trebuie sa schimbam la turatia de cuplu maxim. Pentru performante maxime probabil trebuie schimbam la turatia de putere maxima astfel incat dupa ce schimbam sa avem la dispozitie un cuplu mai mare.
    O masina cu cuplu mai mare se va comporta mai bine cu o incarcatura mai mare decat una cu cuplu mai mic, de aceea camioanele au motoare cuploase mai mult decat puternice .
    Formula corecta este: cp= cuplu * rpm la care se atinge cuplu/5252(o constanta care e calculata in functie de un scripete, timp si alte nebuni dupa o formula in care era implicat un cal si o mina de carbune- google-it)
    Cuplul este puterea care o simti cand apesi pedala, caii putere dupa cum se vede reprezinta o relatie intre cuplu si turatie, un fel de indicator cat de bine se comporta masina la accelerari, mai pe scurt frectie la picior de lemn. Pana la urma conteaza mul mai mult liniaritatea cuplului pe o plaja mai mare de turatii decat caii putere (a se vedea la top gear xj220 vs zonda).
    Camioanele au motoare diesel care au cuplu mare la turatii mici si sunt folosite datorita consumului, la camioane conteaza cuplul transmis la roti de cutia de viteze si aici sunt total alte rapoarte decat la masinile normale(treapta 1 la masinile de carat greutate e f scurta si e inutila daca masina este goala).
    Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence.


  2. #22
    Mintrubber cyrus's Avatar cyrus reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    06-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    294
    Mesaje bazar
    4
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de cat23 Vezi mesajele
    Deci ideea e ca o sa fiu plecat un timp prin Canada si o sa am nevoie de masina. Pe la 6.000 - 7.000 de dolari aia au ori masini japoneze, in jur de 2l, turbo etc etc, ori masini americane, cu motoare normale de 3-4 litri. In ambele cazuri puterea e intre 200 si 300 de cai. De ce intreb de cuplu: am vazut ca alea americane, cu motoare mari si aspirate au cuplu mai maricel. Personal, as prefera motoarele clasice, nefiind asa complexe.

    www.lespac.com

    Parerea mea e sa iti iei o masina pana in 4 mii $ la inceput. La banii astia gasesti o masina japoneza bunicica.
    Daca esti clar dispus sa dai 6000-7000 pe o masina eu ti-as sugera un passat 98-99 care e masina destul de buna. Partea proasta la masina nemteasca e cu piesele, care sunt destul de scumpe. Pretul la 3 piese pt o americana = cu pretul la o piesa nemteasca. Durabilitatea aceeasi. Deci iesi cam la acelasi kkt.
    In nici un caz sa nu iei masina americana. Design bun , calitate nema.
    Plata la service se ia in functie de ore. 60$/ora cele de la periferie. Deci daca este sa schimbi vreo piesa , ceva mai imp si dureaza 3-4 ore ...
    pai inmultest
    4*60 + costul piesei ....
    Stau aici si stiu ce vorbesc deci sa nu aud commenturi de genul : " ce prost e asta ca nu e asa , ca mi-a spus mie un unchi al unei matuse al unui var .... "

    Scuze de offtopic

  3. #23
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    23-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    738
    Mesaje bazar
    28
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Al3xius Vezi mesajele
    Prima intrebare o pun eu : Turbo vs. Compresor montat pe o aspirata. Care e mai avantajos si de ce ?

    depinde ce vrei. putere la turatii mici sau putere la turatii mari.

    un compresor mecanic e eficient la turatii mici pentru ca e antrenat de distributie. pe masura ce creste turatia ii vin de hac inertia propriilor componente si rezistenta la compresie a aerului (cam acelasi lucru cu o siringa la care ii tii mana in cap. merge sa comprimi incet dar daca o izbesti tare nu iese nimic).

    la turbina nu e eficienta la turatii mici pentru ca motorul nu produce un volum de gaze suficient de mare cat sa antreneze eficient palele. pur si simplu n-are ce-o roti, ca la o morisca de vant intr-o zi calma.

    solutia cea mai buna probabil la ora actuala e tsi de la vw, desi mai sunt motoare la care s-au pus 2 turbine de marimi diferite, una pt turatii mici cu mai putina inertie si mai mica, si una mare de lucru.

  4. #24
    Member alias_dpx's Avatar alias_dpx reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    19-10-2006
    Locaţie
    printre straini
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    230
    Mesaje bazar
    25
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    pentru cata23:

    Cel mai bun site pentru a gsi masini din Canada e cel mentionat mai sus de cyrus.

    Acum:

    Masina scumpa,nu ai experienta canadiana te rup asigurarile in functie de model,an,marca,pret,experienta ta ca sofer NUMAI in Canada,varsta

    Dai alt examen sa iei permis canadian

    Noi avem in familie un GOLF, fugi de grupul VW ca de dracu,intretinerea e foarte scumpa la ele,calitatea e slaba,sunt facute in Mexic.S-au inventat si alte marci de lux mult mai ieftine la intretinere:Honda Accord,Toyota Camry,Nissan Maxima..

    Masina americana:ieftina,intretinere ieftina,confortabila,consum mare,performante scazute,fiabilitate la noroc...

    Masina japoneza: mai scumpe decat americanele,foarte fiabile majoritatea modelelor,piesele ceva mai scumpe decat la americane dar asta cad f greu in general si odata schimbat ceva la ea nu mai moare .Eu am o batrana japoneza din '91 si intr-un an jumatate(25.000km+) nu am avut prb cu ea

    Masini nemtesti: scumpe,intretinere f scumpa,asigurari mari,fiabilitate normala.Oamenii de aici vad masina ca pe un MIJLOC DE TRANSPORT si atat,sunt total diferiti de mentalitatea romaneasca.

    Serviceurile sunt cam scumpe aici,tarifarea se face pe ora si in functie de masina,la concesionar te rupe la buzunar Ex de reparatie la un service obisnuitlanetara+pivot 300$,din care remorcajul a fost gratuit ca am avut card CAA.

    Personal iti Recomand:
    Honda Civic
    Toyota Corola

    Daca vrei cuplu cu adevarat ia Diesel,lasa masinile americane cu motoare imense,putere lipsa si consum de vapor incearca daca ai ocazie un amarat de civic 1.5 16v 102 cp ce urca pana in 6.500rot/min sau un vtec de schimbi vitzele la 7500rot/min+ A mea e limitata la 6700rot/min,vede zona rosie zilnic si nu mai crapa
    Edited by MOD - fara reclama in semnatura!

  5. #25
    Senior Member Alexxyno's Avatar Alexxyno este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    13-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    763
    Mesaje bazar
    953
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    37
    Puncte CF
    40.0
    Usergroups:
    am si eu o intrebare,legata de resoftare sau "chip" cum il stie lumea.
    am auzit ca defapt resoftarea nu face altceva decat sa modifice presiunea cu care injectoarele baga benzina/motorina in cilindrii.pana aici totu bine si frumos.insa am inteles ca risti sa f*** motoru,pt ca anumite piese nu sunt facute sa reziste la o presiune mai mare. este adevarat sau nu?
    Criza financiara este atat de grava incat femeile sunt nevoite sa se casatoreasca din dragoste

  6. #26
    Trancer ChristCrusher's Avatar ChristCrusher reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-01-2006
    Locaţie
    Sarari, CRAIOVA
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    243
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    10.0
    Usergroups:
    da, motorul n-are probleme.. da' am auzt ca uzeaza mult turbina shi ca dupa 10mii km ar trebui schimbata daca mergi shi mult cu mashina'n forja.. da' eu zic ca-i exagerat zvonu ( adica sper ca am shi eu chip tuning facut pe mashina)
    frate, daca ea nu ma vrea... io ma mai duc??



    [URL=http://imageshack.us]

  7. #27
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    1,630
    Mesaje bazar
    157
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Nu e exagerat deloc, poate sa-ti crape(Doamne Fereste) si la 5000 km ! Depinde unde ai softul facut si cat de mult ti-a crescut puterea acel soft.

  8. #28
    Trancer ChristCrusher's Avatar ChristCrusher reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-01-2006
    Locaţie
    Sarari, CRAIOVA
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    243
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    10.0
    Usergroups:
    e facut la reprezentantza VW shi pe un motor de 1.9tdi la 130cp pana la 160cp
    frate, daca ea nu ma vrea... io ma mai duc??



    [URL=http://imageshack.us]

  9. #29
    Member raptor's Avatar raptor reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    26-08-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    213
    Mesaje bazar
    64
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    0
    Puncte CF
    38.0
    In legatura cu chipul pe motoare turbo-diesel , totzi care si-au facut chipuri de putere si faze dastea se plang de turbine,cunosc suficiente cazuri , pt ca astfel de chipuri nu se fac cu 100 ..200 euro ...sunt facute de X si Y ....iara pe langa chip iti mai trebuie o gramada de modificari....altfel nu se inteleg si piesa cea mai "slaba" pica...!!

  10. #30
    Senior Member Torque's Avatar Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta Torque este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    La volan
    Varsta
    34
    Sex
    M
    Mesaje
    966
    Mesaje bazar
    223
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    1048
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Al3xius Vezi mesajele
    Pe ce te bazezi cand spui treaba asta??Cunosti un astfel de exemplu sau vb din auzite?

    Asta cu semnele de oboseala e valabila in cazul in care e un soft bine facut si de o firma serioasa ! Daca nu risti sa fii nevoit sa schimbi turbina dupa cateva mii de km...
    In concluzie se merita sa fac chip/flas/remapare dar la cineva care stie ce face!

    ma bazez pe calitatea hartzilor din romania... du`te tu la ABT si o sa vezi k o remapare nu costa 400 nu 800 ci 1000 de euro.. la care itzi da garantzie si 3 ani... cam pe asta ma bazez
    In craiova intr`adevar exista un singur om care stie sa faca asa ceva... si anume... Cristi Romanciuc si Voinea de la Bucuresti il stie de tatic

    In concluzie nu se merita sa se faca chip/flash/remapare la orisicine..

  11. #31
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5

    Putere si cuplu

    Pt ca nu stiu sa explic foarte bine atasez un fisier interesant in care este explicata puterea si cuplu. Citez de acolo doar asta "Puterea este unitatea de masura a "cat de repede poate fi un lucru facut"".
    Intrebari din domeniul auto Fisiere Atasate

  12. #32
    BVB junior scalper cat23's Avatar cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor cat23 este o raza de lumina in ochii tuturor
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    2,075
    Mesaje bazar
    353
    Putere Reputatie
    48
    Reputatie
    737
    Puncte CF
    40.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de speed_buster Vezi mesajele
    Pt ca nu stiu sa explic foarte bine atasez un fisier interesant in care este explicata puterea si cuplu. Citez de acolo doar asta "Puterea este unitatea de masura a "cat de repede poate fi un lucru facut"".
    Foarte bine explicat, mai iesii si eu din ceata. 10x
    they hatin'

  13. #33
    Senior Member Escort's Avatar Escort este placut de toti Escort este placut de toti Escort este placut de toti
    Data de inscriere
    27-11-2005
    Locaţie
    Craiova / Ploiesti
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    714
    Mesaje bazar
    249
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    222
    Puncte CF
    3.0
    Usergroups:
    doamne ocroteshtene de offtopic-uri shi ajutane sa nu ne mai dam cap in cap pt prostii.. amin...
    adrenaline junkie
    VOODOO PEOPLE
    INVADERS MUST DIE
    WE ARE THE PRODIGY

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

  14. #34
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    1,630
    Mesaje bazar
    157
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Da, intradevar intre flash si chip era intrebarea, m-am grabit !
    Iti spun pt. a 3-a si ultima oara ca "nu stapanesc foarte bine treaba cu softul si schimbatul acestuia" !
    Powerbox-ul se plaseaza inte ECU(engine control unit) si motor si pacaleste ECU . Am inteles ca nu e recomandata folosirea lui , e mai sanatoasa o resoftare si ofera un castig mai mare de putere! Smecheria e ca poti sa-l cuplezi cand vrea muschiul tau spre deosebire de soft dar la masinile destepte s-a rezolvat si problema asta, de exemplu la astra mea fara flash nu se poate pune softul pe buton din cate stiu ! Si astfel ti-am mai raspuns la o intrebare.


    Alte intrebari, domn` profesor ?

    Imi permit eu sa te mai intreb ceva : esti prieten bun cu domnul Voinea ? Daca da, pune-ma te rog in legatura cu el pt. ca vreau sa il intreb cateva chestii.

  15. #35
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    04-01-2006
    Locaţie
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Mesaje
    2,133
    Mesaje bazar
    20
    Putere Reputatie
    47
    Reputatie
    841
    Puncte CF
    50.0
    am si eu o intrebare. daca ar fi sa alegeti unul din motoarele disponibile pe golf: 1.6 benzina sau 1.9 tdi, ce ati alege? (pretul nu conteaza)
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  16. #36
    going commando Faithless's Avatar Faithless are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    3,884
    Mesaje bazar
    457
    Putere Reputatie
    57
    Reputatie
    2410
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    powerbox-ul e un mare si nu recomand nimanui sa dea banii pe asa ceva !

    e doar o cutie cu o rezistenta ce se pune la sonda lambda/senzorul de temperatura/senzorul de aer , UCE va comanda amestec mai bogat..atat .. nu castigi nimic!
    sorry de off-topic.
    i make juice happen.

  17. #37
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    1,630
    Mesaje bazar
    157
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Faithless Vezi mesajele
    powerbox-ul e un mare si nu recomand nimanui sa dea banii pe asa ceva !

    e doar o cutie cu o rezistenta ce se pune la sonda lambda/senzorul de temperatura/senzorul de aer , UCE va comanda amestec mai bogat..atat .. nu castigi nimic!
    sorry de off-topic.
    Nu e offtopic ! Castigi ceva putere din powerbox dar nu la fel ca dintr-o remapare! Intradevar e un mare rahat dar e un rahat care s-a vandut bine ..si inca se mai vinde...cred !

    @Bogz eu as alege 1.6 benzinar. Desi daca pretul nu conteaza as merge pe R32(asta in cazul in care vrei neaparat vw ca la banii aia iei altceva ) . 1.6 benzinar ! Cred ca toti care au condus diesel o perioada mai lunga de timp sau care au avut o masina diesel , urmatoarea alegere pt. ei va fi benzinar ! Eu unu` sunt satul de zgomotul de tractoras , sunt satul sa ma rog de ea cand depasesc sa intre turbina(care nu e curatata de ehehe..) mai rpd...si asa mai departe !

  18. #38
    Member raptor's Avatar raptor reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    26-08-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    213
    Mesaje bazar
    64
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    0
    Puncte CF
    38.0
    Citat Mesaj iniţiat de Bogz Vezi mesajele
    am si eu o intrebare. daca ar fi sa alegeti unul din motoarele disponibile pe golf: 1.6 benzina sau 1.9 tdi, ce ati alege? (pretul nu conteaza)
    Depinde pt ce iti trebuie ...daca mergi mai mult cu ea in orash ia-ti 1,6 .....daca alergi mult ia 1,9tdi (am o parere f.buna de motoarele astea nu am auzit pe nimeni sa se planga )

  19. #39
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    04-01-2006
    Locaţie
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Mesaje
    2,133
    Mesaje bazar
    20
    Putere Reputatie
    47
    Reputatie
    841
    Puncte CF
    50.0
    nah. ideea era un golf configurat in asa fel incat sa nu depaseasca 20.000 E (e diferenta de aproape 750E intre cele 2 motoare)..chestia e ca mama are golf V 2.0 de la serviciu, si si-a facut o parere enorm de buna despre el. si vrea sa-mi ia mie golf V, 1.6 benzinar, sau 1.9 tdi. si nu toate diselakeurile au neaparat zgomot de tractoras c4-ul (care eu de abia azi am aflat ca are motor 1.6 hdi) are un zgomot specific. in habitaclu nici nu se aude vreun racnet al motorului, doar pe o plaja de turatii intre 4500-6000 rpm. iar inafara..intr-adevar, se cam aude ca un diselar. in fine. chestia e ca o sa plec oricum, la anu', in bucuresti. asa ca, pentru consum redus oricum as avea c4-ul care mananca 5 litri de motorina. golf-ul 1.6 ar inghiti cam 7,5 litri la suta..nu ar fi asta problema.

    oricum. sa inteleg ca performantele ar fi oarecum echivalente. de fiabilitate stie cineva ceva? tdi>benzinar? (in cazul de condus normal, nu sport!)
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  20. #40
    Senior Member Escort's Avatar Escort este placut de toti Escort este placut de toti Escort este placut de toti
    Data de inscriere
    27-11-2005
    Locaţie
    Craiova / Ploiesti
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    714
    Mesaje bazar
    249
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    222
    Puncte CF
    3.0
    Usergroups:
    imi poate explika shi mie cineva ce inseamna HDI ? hibrid diesel injetction ?
    adrenaline junkie
    VOODOO PEOPLE
    INVADERS MUST DIE
    WE ARE THE PRODIGY

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

Pagina 2 din 342 PrimaPrima 1 2 3 4 12 52 102 ... UltimaUltima

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: