daca era asa nu crezi ca trebuia sa scrie in "manualul de utilizare" ? A citit careva manualul ala ?
daca faci liniute, nu 1-2, mai multe, e bine sa nu opresti instant motorul, sa-l lasi 30sec -1 min la relanti. hai 2 min daca e foarte cald afara.
daca era asa nu crezi ca trebuia sa scrie in "manualul de utilizare" ? A citit careva manualul ala ?
daca faci liniute, nu 1-2, mai multe, e bine sa nu opresti instant motorul, sa-l lasi 30sec -1 min la relanti. hai 2 min daca e foarte cald afara.
Oameni putini. Restul populatie.
eu sunt de conceptia ca nu ma doare sa fac lucrurile descrise de tine.. daca o las 1 minut sa mearga in gol nu e bai sau daca stau 2 minute cu ea in parcare inainte sa plec la fel.. personal nu cred ca se raceste turbina daca merge la relanti.. doar intra gaze in ea de ies din evacuare, deci dupa 10 min maxim atinge temperaturi destul de mari dar se mentine la o anumita temperatura ca trece si aer proaspat prin ea
![]()
In principal turbinele crapa din cauza surge-urilor si depunerilor de funingine (pe paleti) care dezechilibreaza ansamblu.
Racirea graduala a turbinei se face dupa mersul in forja pt 1-2 minute pentru a nu avea probleme cu depuneri pe circuitul de ungere ce duc la neungere pe viitor si .. blocarea ei.
Am si eu nevoie de doua piese de plastic la un golf 4...pe poza atasata sunt marcate cu o bulinutza alba.Vin cumva intre farul din stanga si carcasa acumulatorului,fiind prinse pe trager in 4 surubele.Am nevoie de codurile originale scrise pe ele.Nu le gasesc pe programul original.
Multumesc frumos.
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
Salutare!Care stiti cum functioneaza bluetooth ul de pe ford focus model nou?sau ce tre sa i fac sa l pot folosi?mentionez ca am un tel mobil nokia e63!va multumesc
Am si eu o problema la o Solenza, si anume ca raman semnalizarile si avarariile blocate, eu presupun ca e stricat releu de semnalizare, insa nu stiu unde e amplasat acesta. Va rog daca stiti sa-mi ziceti unde se afla releul sau ce pb ar putea avea.
e posibil sa fie cu butonul acel releu.
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
am si eu o problema la cielo ... in seara asta am bagat gaz...dupa cativa km ... 3-4 km ... am oprit masina...dupa 1 ora asa...cand am plecat...am pronit-o si am lasat-o 5 min sa se incalzeasca...cand am dat sa plec am vazut ca tragea sa moara pe gaz...am accelerat mai tare tot asa tragea sa moara pana la urma si-a dat drumul...si a mers bine...am oprit la magazin...cand am pornit din nou...la fel cand sa plec a murit motorul...am pornit iar... dupa 2mi de turatii iar a murit motorul...am pornit si am observat ca nu se mai accelera...daca o acceleram mai tare se oprea...la relantiu sta pornita dar daca o accelerez moare motorul...aveti idee din ce cauza? precizez ca pe benzina nu are nici un fel de problema...doar pe gaz imi face problema asta
Astea sunt simptomele cand ramai fara gaz. Mai poate sa fie infundata instalatia,mai exact electrovalva ce este montata in compartimentul motor inaintea vaporizatorului (plamanelui).Electrovalava are o sita care la o anumita perioada se curata.
Mai poate fi si lipsa vacuumului:
-fie de la furtunul de gaz dintre vaporizator si admisie (crapat/fisurat)
-membrana de gaz din vaporizator fisurata sau rupta
- sau cel mai simplu: furtunul de vine de la filtrul de aer fisurat sau desprins de pe filtru sau de pe galeria de adimisie.
Daca nu se incalzeste plamanul se tureaza dar nu sta la ralanti datorita debitului mare de gaz.
Moartea-i sigura cu cobra dar mai sigura-i cu Mobra!
Mai bine magar decat bou!
Cand esti mort tu nu iti dai seama,sufera doar cei din jurul tau.
La fel si cand esti prost.
mersi pentru informatii maine ma duc la cineva sa imi dea sa imi dau plamanul jos...sa mi-l curat si o sa verific toate furtunele si ce ati mai zis voi...ms pt informatii!
si da...exact ca si cum as ramane far gaz se comporta! dar nustiu din ce cauza ca doar ce am bagat gaz si nu am facut 10 km cu ea.
Intrebare:
Daca macu niste dobitoci de Comunitari care sufera de sefie si multa prostie, erau cu un Punto, eii fiind de vina. La sfarsit spunandu.mi " ne vedem la sectie " si au notat numarul masinii mele
, sa ma astept la ceva ?
Last edited by flavius86'; 10-03-2010 at 18:09.
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
are cineva idee daca la programul asta rabla e vreo limita de pret pt masini? adica daca as vrea o masina cu valoarea aproximativ 20000 euro se poate lua?
MonsteR ENERGY
conditia ca brandul auto respectiv sa participe la rabla, nu exista plafon maxim
am si eu buza de la bara sparta mia crapat bara de la o bordura..unde pot sa mi-o fac si eu cu fibra .. in afara de fibrocom ca baietzi nu mai dau de ei pe timpu asta rece ?
am scris mai sus k aveam o problema cu masina cu gazul...problema era insasi...de la gaz...am dat jos plamanul , desfacut,curatat,pus o solutie daia pt etansat,etc,acum masina merge bine...dar se pare k imi vine un miros de gaz in masina...din ce cauza ?![]()
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: