Salut am si eu intrebare pentru toti propietarii de BMW E36..
Am un Bmw E36 din `95 si de curand a inceput sa-mi faca niste probleme care ma streseaza la maxim, de cand am luat-o am facut 20.000km cu ea fara sa-mi faca nicio problema.. La un drum de Romania-Franta dupa 1500km condus incontinuu prin Germania am oprit intr-o benzinarie si cand m-am uitat balta sub ea, am completat toate bune... in Franta cum stateam la semafor cum se ridica apa din senin.. termocupla o am legata pe direct.. De la un timp a inceput sa fie tot mai enervanta problema.. se ridica din senin.. Care poate sa fie problema a intalnit cineva problema asta? Ii complectez apa in vasul de expansiune.. apoi cand ma uit a2a zi.. apa scazuta cu mult sub semn.. Unii mi-au zis ca ar putea fi termostatul, altii pompa de apa, alti garnitura de chiuloasa.. Da-ti-mi si mie niste sfaturi inainte sa o duc in service sa ma sece astia la buzunar..
Sa ii schimb radiatorul cu totul sa il fac sa porneasca termocupla singura?Sa schimb pompa termostatul?![]()
Last edited by NSL; 28-06-2010 at 03:17.
Salut! Va rog sa-mi recomandati si mie un service bun (exclus Serpico) unde pot face un unghi de fuga + verificare directie Golf 5.Multumesc anticipat!
Daca mergi pe un drum cu 3 benzi pe sens(spital -ciuperca),tu pe banda 3(banda de langa scoar)alt participant pe banda 1(cea de langa bordura),tu vrei sa intri pe banda 2 el la fel in acelasi timp,daca se lovesc intre ei cine este vinovat si de ce?
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
cel de pe 1 ar trebui.el merge incet si trebuie sa se uite in spate sa vada ce vine cu viteza.
culpa comuna
Oameni putini. Restul populatie.
cel de pe banda 3 are prioritate
![]()
i make juice happen.
salut
un prieten are un Fiat Brava motor 1,4 benzina.. a avut o problema cu injectorul.. l-a schimbat.. si acum. masina porneste decat cand este motorul rece.. cand se incalzeste nu mai vrea sub nici o forma sa poreneasca..
care ar fi cauza??![]()
Salut , am si eu o problema la un Vw Caddy 1.9 TDi.S-a aprins in mers acum vreo 2 saptamani un martor luminos ce clipeste. In cartea lui scrie ca e o defectiune la comanda motorului si sa ma duc urgent la un dealer autorizat.
A mai patit cineva asta pana acum?
O sa fie ceva grav-o reparatie costisitoare sau doar un contact aiurea ?
Masina functioneaza normal in rest . Nu sta tot timpul aprins(cateodata sta stins si toata ziua) , cand dau in vreo groapa , sau cand virez stanga sau dreapta , se mai stinge , dar dupa se aprinde iar .
Masina este din 2006 si nu are decat 68k de km (banuiesc ca nu este ceva grav)
Pun si o poza sa vedeti despre ce este vorba !
Daca stie cineva , astept si eu pareri...
Multumesc , Bogdan.
salut, am si eu un Opel Vectra A din 1992, problema e urmatoarea: pe la 90-100 km/h incepe volanul sa trepideze in draci...care ar putea fi problema ?sa fie de ca cauciucuri? sunt cam uzate....
Ar fii bine daca sunt alea , in carte scrie ca sa trec la service , oricum ma duc ziele astea pe la service sa vedem ce are. Iti multumesc pentru raspuns Kyoto , sper sa fie doar bujiile , si nu altceva
Unghiul de fuga bine reglat , si daca zici ca sunt cauciucurile cam uzate (probabil neuniform) s-ar putea sa fie si asta cauza.
Last edited by tutza20; 30-06-2010 at 00:20. Reason: Automerged Doublepost
"Si nu pot să nu iubesc forumurile. Sunt dovada supremă că absolut orice conversaţie umană neaflată sub pericolul unui pumn în gură de la interlocutor se termină în înjurături."
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: