cele vechi nu mai sunt sunt valabile?intelesesem ca sunt valabile un an de cand am achitat taxa,dar ca trebuie schimbat decat abtibildul
cele vechi nu mai sunt sunt valabile?intelesesem ca sunt valabile un an de cand am achitat taxa,dar ca trebuie schimbat decat abtibildul
salut ... la un cielo ... dupa ce am schimbat pompa de apa ... am constatat ca se aude un sunet urat de la pompa de servodirectie plus ca imi scoate spuma pe la capacul vasului de lichid servo ... aveti vreo idee din ce cauza...este pompa pe duca? sau sa nu fi facut ceva bine mecanicul cand ca schimbat pompa de apa...ms!
Chiar daca ar fi vrut sa iti faca ceva, nu avea cum.....Cred ca este o simpla coincidenta...... Esti sigur ca mecanicul nu a facut vreo ''alifie''??? Nivelul uleiului servo este ok?? Uleiul servo este rosu??? Daca rspunsurile sint DA, schimba pompa servo..... cureaua de accesorii banuiesc ca este ok si nu auzi " chitaituri "" la schimbarea directiei..... Spuma scoate si cind nivelul lichidului este minim sau sum minim.....
***Telefon 0769 827 697-cosmote-zilnic intre 08-22***
Salutare! Aseara am evitat un excavator,am intrat intr-un maldar de zapada si mi-a curs din radiator.Nu am stat mult sa vad cat curge si pana am ajuns acasa,aproape imi ajunsese la 100 de grade.E radiatorul spart/fisurat sau am scapat mai usor?
Mentionez ca nu aveam mai mult de 25 la ora.
nimic
daca ai radiatorul fisurat sau vreun cot de la el (dar se cumpara tot cu radiator) ai scapat usor, daca n-a "fiert" motorul. Te bagi la motor si vezi ce si cum sau la service.
Oameni putini. Restul populatie.
E crapat piciorusul din dreapta jos cum te uiti la radiator si pe acolo imi da.Pentru ca suflai in vasul de expansiune si iese aer exact pe la piciorusul ala.
nimic
Inainte de a cumpara un radiator nou sau de a lipi cu poxipol, completeaza lichid si adauga praf pt. etansat pori radiator, chiar daca are tendinta sa curga siroi.
Asta daca nu lipsesc bucati din radiator.
Conditia e sa tii motorul pornit pana praful ajunge in instalatie si sa nu adaugi tot praful odata, ci in etape. adaugi putin, un sfert de ex., dupa care mai astepti 10 minute, iar mai adaugi un sfert, iar mai astepti sitot asa. Nu tot odata ca blochezi circuitul.
Nu te sfatuiesc absolut deloc sa faci asa ceva, acel praf va infunda caloriferul de caldura.......
***Telefon 0769 827 697-cosmote-zilnic intre 08-22***
http://imageshack.us/g/576/1003211.jpg/ Ca sa va faceti o idee cum e rupt piciorusul.
Ma interesai si trebuie sa il schimb pentru ca e turnat din plastic nu am cum sa schimb doar piciorusul.
E vorba de tubul ala din dreapta,iar mi-e mi s-a rupt capatul de jos.
nimic
Inca o intrebare: Masina este de fabricatie 2007.Daca iau un radiator second-hand,trebuie sa provina dupa un Opel tot din 2007?Ca am vorbit cu un baiat si mi-a zis sa nu iau dupa o masina mai veche si ca s-ar putea sa se nimereasca cel de pe Astra H.Cei care stiti,v-as fi recunoscator daca mi-ati spune.
nimic
un rad de apa sh este 150lei minim, unul nou aftermarket probabil 250lei
daca s-a spart cel de apa vezi ca si cel de ac poate sa faca probleme, este situat in fata rad de apa
parerea mea sa cumperi nou radiatorul de apa
am si eu o problema cu un fiat brava 97... nu ii mai functioneaza semnalizarile si nu este de la sigurante... intrebarea mea este dak stiti cumva unde se afla releul de semnalizare.
Pentru ce masina?si esti multumit de el?
nimic
Eu am folosit praf de etansare de nenumarate ori si nu mi s-a infundat nimic nicaieri, a astupat cu succes fisuri severe. Trebuie respectate niste instructiuni,mi se pare aiurea sa arunci cu bani fara sa fie nevoie.
Daca are radiator spart, nu se poate etansa cu nimic, poate doar sudura in plastic, dar pe riscul lui.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: