Sunt niste dotari de bun simt sub care nu scad in nici un fel.
Asa e ... putem continua discutia la nesfarsit pt ca problem difera de la caz la caz. Eu tot ce vroiam sa spun este ca nu niste dotari extra fac o masina de calitate.
Sunt niste dotari de bun simt sub care nu scad in nici un fel.
Asa e ... putem continua discutia la nesfarsit pt ca problem difera de la caz la caz. Eu tot ce vroiam sa spun este ca nu niste dotari extra fac o masina de calitate.
hmjetta intra tot in clasa compacta, alaturi de golf?
iar daca da, inseamna ca golful e practic versiunea hatchback a jetta-ului..in fine, nu prea ma pricep la chestia astaSimilar
Nissan Sentra
Subaru Impreza
Toyota Corolla
dar in legatura cu seria 3..cel mai ieftin 3ar e 21k Euro..cu nimic pe el, si motor de 2l 129hp. un golf sportline cu esp, climatronic, computer de bord plus, jante 17", full piele si motor de 2l, 150hp e 20k Euro
^ bine-nteles, preturile cip..ddp-ul ajunge pe undeva pe la 26-27k Euro
si da..ai dreptate. daca ai totusi o suma mai mare de bani, doar nu ti-oi lua un logan si sa pui piele, gprs, jante de 19", ornamente din lemn de nuc, ceasuri cu laser, si alte chestii extravagante..dar anumite dotari chiar ar fi necesare, si eu unul prefer o masina din o categorie inferioara, dar cu ceva dotari de bun gust, decat sa ma scarpin pe mai stiu eu unde, sa fac rost de bani, si sa-mi iau o masina din categoria superioara, dar cheala..
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
da, jetta este un golf sedan. oricum faza e ca cele dintr-o clasa superioara(passat sa zicem) au in standard niste dotari de bun simt(servo, ac, geamuri el fata) cu care m-as descurca(as mai pune cate ceva pe ea clar). oricum asta nu inseamna ca as prefera un passat standard in locul unui golf full. pentru varsta mea si necesitatile mele m-as descurca mult mai bine cu un golf cu motor mai bun si dotari mult mai multe. dar nu as lua de exemplu un polo full in loc de un golf standard. nu mi-as cumpara de fapt masina din clasa mica decat daca pur si simplu nu mi-ar ajunge banii de o compacta(si si atunci cred ca as lua o compacta sh). de clasa mini nici nu mai vorbesc.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
eu acum duc dorul unui matizache ceva, sa pot sa o arunc acolo intr-un colt de intersectie fara sa ma injure lumea ca esuez ca balena pe mal.
ce trai era nene cand faceam scoala pe tico si numa eu si scuterele incapeam pe unde ma bagam... heh.
NOT a Zgonea fan.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
inseamna ca mergeai mai mult la vale, ca n-am auzit sa consume vreun tico sub 5/100 in oras.
chestie care ma socheaza totusi, ca eu azi am scos un mediu de 8.4 de cand am resetat consumurile la pompa pana in sfarsit am ajuns acasa, aproximativ 55km. si masina are 1.4 tone cica.
NOT a Zgonea fan.
consum bun. oricum tico manca intradevar cam 5 dar iarna. vara mergea si cu 4 iar in afara la fel. tico nu consuma mai putin in afara. si i-am facut de vreo 2 ori consumul si in jur de 3,8 - 4 l de benzina la 100. asta in sezonul cald.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
ca papucu.. aveam demult un 1307 cu bula, pe gpl. 10 manca si in oras, 10 si afara, indiferent ca era plin, ca era gol, ca ningea, ca batea vantu.
NOT a Zgonea fan.
asha ... vad ca o gramada de lume se pricepe la masini ... numai eu nu
in fine ... vreau sa imi spunetzi shi mie cam ce se merita sa iau la 10k euro maxim .
eu ... prefer un golf 4 , 2003-2004 , aprox full , 1,6 FSI GT Sport.
ce masina ar fi mai buna in banii astia ? aducetzi shi argumente pls ... chiar nu stiu ce sa mai cred ... multzi imi zic ca bora e mai buna decat golf`ul ...(nu prea imi vine sa cred dar ... who knows ?! )
deci ... astept alte variante din partea voastra ...
inca ceva ... preferabil cu un motor puternic ... dar de 1,6 sa platesc si eu putin la taxa ... ca e cam mare diferentza de la 1,6 la 1,9 sau 2.0 . cam de la cer la pamant![]()
Pai o alternativa ar mai fi Focus. Mie imi place la nebunie. Insa calitatea interiorului este inferioara nemtoaicelor(astra si golf). Motorul este tot pe acolo ca si la golf insa tinuta de drum(din cate am auzit pe la toate testele) este clar superioara.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
vezi ca la fsi pui benzina de 98, sa incluzi si asta in calculele de rentabilitate.
NOT a Zgonea fan.
eu mai gasii o alternativa la golf`ul IV ... un audi a3 modelu` mai vechi ...
voi ce zicetzi ... kre e mai buna si dc ?! ... k aspect tot mai mult imi place golf`ul ...
Last edited by DuKe; 19-07-2007 at 11:09.
pai teoretic a3-ul ar trebuii sa fie un golf premium. insa din pacate nu am mers niciodata cu un a3 ca sa imi pot da cu parerea. oricum eu tot focus as lua.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
pai un focus din 2001-2004, motor 1.6 cu 101 cai(are euro3) sau un 2.0 tdci(dar la ala sunt mult taxele). sa fie hatchback in 5 usi. daca ii "arunci" o pereche de jante pe 17-18 arata de cazi pe jos. masina era laudata de absolut toata lumea ca fiind reprezentanta clasei pana sa se scoata din productie deci are destule puncre forte: spatiu interior, fiabilitate si mai ales tinuta de drum. singurul minus la ford in general este calitatea interiorului care nu se ridica la standardele vw sau opel.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
poti cauta un g4 cu 1.6i, care ar trebui sa fie tot E4.
a3 ala mie nu imi place nici pe dinafara nici pe dinauntru. focus1 nu imi place doar pe dinauntru. 2-1 pt focus.
NOT a Zgonea fan.
1.6i sau 1.6 e acelasi lucru. E vorba de motorul clasic cu 16v de 105 cp. Eu zic sa stai departe de fsi, mai ales de alea de la inceputuri
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: