did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
majoritatea, chiar daca ar avea ar zice ca ar mai trebui cate ceva... cunosc genul ala de persoane, care zic "cand calci acceleratia la un ferrari... " si alte remarci genu, imi vine sa`i lovesc cu cate un bolovan in cap... dupa ce l-am plimbat cu oltcitu pe respectivu (mai eram si pe gpl ca nu aveam benzina), a facut o fatza... si a zis ceva genu "daca in oltcit mi se paru asa... iti dai seama cum o fi in... "
jesus...nu trece o zi fara sa aud "R1, ferrari, porsche", si povesti de pe forumuri...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BadAss Programmer :-))
nici nu ma obosesc sa raspund tuturor celor care critica masinile altora si ii apeleaza cu cuvinte gen ''cioban'', ''taran'' etc....uitati-va la voi mai intai si pe urma vorbiti de altii
cat despre masina mea, nu mai e de vanzare si o sa aiba si jante....unele pe care mi le pot permite momentan![]()
asa ca abtineti-va si cand ajungeti sa bagati voi , ''critici'' atestati, bani (munciti de voi, nu dati de tati sau mami sau unchiu`) in masinile voastre, sau biciclete sau ce aveti voi in propriul garaj, atunci sa vorbiti de altii
p.s. bara spate nu este cea originala vopsita, este kit-ul bara fata, bara spate, praguri, de la pilot
bara fata si bara spate originale le am de vanzare![]()
Dieselu de la bmw suna cel mai frumos... si nici diferentza intre performante nu mai este asa mare
la 320iAcceleratie (0-100km/h) 9.0 [9.8] s
la 320dAcceleratie (0-100km/h) 8.3 [8.6] s
sunt fan diesel si asta e asa k o completare![]()
Nu neaparat de la BMW , depinde de turbina , de BOV ......uite mie mi se pare ca suna bine pe un VW golf TDI ador sunetul ala dupa 2000 RPM
BOV pe diesel ?![]()
exact ....sunt reviste , date tehnice .....etc.....de fapt ai net ...
Si se merita investitia? E de cel putin 5 ori mai scump un bov pt. diesel decat un bov pt. benzina si sincer n-am vazut pe nici un diesel din Romania montat BOV . Mia sunt alea universale are mie mi se par niste facaturi de cea mai joasa speta. E ca si cum ai invarti volan de bmw pe dacie.
Ca fapt divers , dieselul nu e o masina careia sa-i faci tuning la motor, nu se merita ! (astept reputatii negative pt. postul asta...)
Trebuie neaparat golf??? k doar toate impart motoarele de 1.9. Mie nu imi plac cum suna alea... au un tzacanit asa.. cel putin ala de 101cp, iar cel de 130cp e moarte cand porneste.. zici k explodeaza) da de rupt rupe
@al3xius incercai io cu pozitiva da doar ce ti-am dat si nu pot.. ziceam makr sa te scoti si u dak o sa iei neg
![]()
de ce crezi tu ca nu se merita ....catzi au tuning pe diesel in Cv (fara nr iti zic eu) si orikum un diesel are mult mai bun cuplu decat un benzinar , iara din tuning se scot mai repede calutzii din diesel decat din benzinar (nu dau ex).....
E mai scump un BOV diesel decat un BOV pt. benzina , nu stiu unde ai "cetit" dar in fine, nu se monteaza BOV pe turbine cu geometrie variabila , asta e regula
supape Bov (Blow-Off Valve) : Forge, Hks incepand de la 86 euro asta ti se pare scump
Tu prin tuning intelegi sa faci resoftare si-atat? Cati au TUNING pe diesel in Craiova ...WSM-u ....si ??
Legat de BOV , cand ridici piciorul de pe acceleratie el scoate un zgomot, care poate fi modificat in functie de capatul pe care-l are montat, acel zgomot se realizeaza datorita eliberari unei cantitati de aer care de fapt din admisie ajunge inapoi la turbina iar aceea cantitate de aer are o presiune anume...astfel se produce zgomotul respectiv. Un castig mare de putere nu cred ca ai de la blow off...sincer nu stiu daca ai sau nu ai castig insa tind sa cred ca ajuta doar la circularea mai buna a aerului . O sa ne raspunda probabil Radu cand o sa citeasca aici pt. ca din cate stiu eu e singurul din Craiova care a avut BOV pe masina . Si facea intr-un mare fel...
In cazul in care nu e coerent ce-am scris mai sus e de la oboseala, oricum in mare parte cam asa functioneaza bov-ul din cate stiu eu . (toata treaba asta am scris-o pt. ca intrebase raptor mai sus daca stie cineva cum functioneaza un BOV dar vad ca a editat intre timp)
Nu mi se pare scump pt. ca aia e oferta de la Racing Nick daca spui "am citit pe 4tuning", iar pretul e pt. BOV de benzinar....ideea e ca tuning-ul pe "tractoras" nu se merita in primul rand datorita fiabilitatii mult mai scazute pe care o au dieselul.
Legat de castigul de putere...cred ca ai gresit comparatia. Daca faci o comparatie intre turbo diesel si benzinar aspirat, da, ai mai mare castig din resoftare la dieselache, daca faci o comparatie intre turbo benzinar si turbo tractoras...se schimba jucaria !
Si daca tot mi-ai recomandat reviste, date tehnice, net iti recomand sa citesti pe ce masini se monteaza T4 .![]()
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: