auzitzi am si eu o intrebare,,, acu cateva zile am facut schimbu de ulei la masina si am bagat ceva din gama metabond
(am bagat si niste aditiv de la DuraTec)... Si dupa ce am facut un drum la tzara si am verificat uleiu pot sa zic ca parca era apa
cand am luat putin dupa jojo ... nu avea nici un pic de ungere
![]()
c20ne
c20xe
c20let
c25xe
x20xev
_________
Calibra rullzzzzz
si e 15w40... nu 5w30
cum zicea cineva... castrol (cel putin cel vandut la noi) nu e cum se spune... e facut nush pe unde, adus in CISTERNE si imbuteliat la noi. Vinde reclama, in sticlute colorate si sclipicioase. Metabondu are aceeasi sticla la toate, pana nu incercati nu va dati seama. O sa bag si eu la schimb, am vazut diferenta pe 4 masini - peugeot, bmw, opel, vw. Nu va da cai, REDUCE FRECAREA. si aditivul de benzina/motorina, scade consumul pt ca curata injectoare si imbunatateste amestecul... ma rog, proprietatile combustibilului
toate uleiurile calde sunt lichide. ai luat 10w40 sau 5w40 ? astea de obicei sunt ceva mai subtiri decat 15w40 de exemplu
Eu va zic ca am vazut mai multe masini folosind metabond, ca il vand la magazin... e diferenta. nu e cine stie ce, la modul ca pui metabond, pornesti motorul si nu se mai aude nimic nu mai bate etc... se observa ca e mai putina frecare, si motorul merge mai in apele lui.
Tratamentele, si motor si combustibil sunt bune, pt orice ulei, si va zic de acum... tratamentele se fac sa PREVENITI, nu sa le faceti sa mearga bine cand sunt vai mamele lor.
Si cei cu motoare uzate, si la flush o sa fiti surprinsi cat jeg si poate cat sediment curge din ele... si dupa ce curge, se nimereste vreunu care etansa unde era fisura, si incepe sa curga ulei, o sa dati vina pe aditivi sau flush ca v-au curatat motorul si incepe sa curga pe unde era astupat de diverse mizerii... aveti grija si pe cine dati vina.
BadAss Programmer :-))
prietene sa-ti dea Dumnezeu la pensie bani cati castig eu din vanzarea de metabond si zile cate produse metabond am incercat eu sa vand
ca sa revin la o idee exprimata si de altii,din cate vad aici,aia care chiar sunt trolli (adica contrazic de dragu' de a contrazice) pe subiect n-au adus nici un argument,iar cei care au adus argumente (de bune sau de rele,din experienta sau din auzite) sunt luati la 11 metri de aia care doar dau din taste de dragu de a o face
P.S. ca sa dau si eu un - la metabond : de cate ori bag metabond imi curge uleiu din motor (creca pe la semeringuri sau pe la baie,dar cel mai probabil pe la semeringuri) ceeace e naspa,dar e de inteles (motor-corcitura si de Dacie pe deasupra)
de ce zic asta,fiindca pe la inceputul iernii am uitat sa bag Metabond la un schimb de ulei (nu aveam "timp" atunci) si nu mi-a curs uleiul (doar cateva picaturi,ceeace e excelent,doar ziceam ca e Dacie)
partea naspa e ca pierzi odata cu uleiul si tratamentul,dar oricum se merita
Ti-ai dori uneori sa fi canibal, nu atat din placerea
de a-l devora pe cutare sau cutare, cat din aceea de
a-l vomita.
http://www.nucarpatica.org/
la masina lui taicameo..veniti sa va arat motor de 500.000 km neumblat in el tratat numai cu produse metabond sa vedeti cum merge![]()
[QUOTE=IeD3vil;1498474]
cum zicea cineva... castrol (cel putin cel vandut la noi) nu e cum se spune... e facut nush pe unde, adus in CISTERNE si imbuteliat la noi. Vinde reclama, in sticlute colorate si sclipicioase. Metabondu are aceeasi sticla la toate, pana nu incercati nu va dati seama. O sa bag si eu la schimb, am vazut diferenta pe 4 masini - peugeot, bmw, opel, vw. Nu va da cai, REDUCE FRECAREA. si aditivul de benzina/motorina, scade consumul pt ca curata injectoare si imbunatateste amestecul... ma rog, proprietatile combustibilului
daca si de castrol se plange lumea mai nou...eu bag numai castrol si dupa 10.000 km de mers in oras cu intaia si a 2-a cel mai mult, schimbat la minim 3000 rpm tin sa spun ca nu s-a inegrit complet inca
![]()
Tratamentul ulei se reface odata la 4-5 schimburi... nu ai pierdut mai nimic
nu zic ca, castrol e prost. ba dinpotriva, e chiar bun. la fel ca si mobil, castrol vinde mai mult imagine decat produs. toti au ambalaje din ce in ce mai frumoase, etc. numai metabond are sticle urate de zici ca e ulei ieftin... si se vinde. daca castrol e bun, nu inseamna ca metabond sau toate celelalte uleiuri sunt proaste.
BadAss Programmer :-))
citesc misto-uri ieftine , si tot nu imi dau seama daca sa bag sau nu metabond....ce uameni![]()
Am o cunostinta care are un Mercedes S350 2007 diesel si care foloseste Metabond. Pot sa spun ca este extrem de multumit de produs si nu stiu cine s'ar risca sa foloseasca un asemenea produs pe o masina atat de scumpa daca nu ar stii ce ii poate capu. Nu stiu pe cineva ( din grupul de cunoscuti ) care sa nu fii fost multumit de Metabond si de reactiile acestuia.
Cu deosebita consideratie / Best regards / Cordialement / Cordiali saluti / Mit freundlichen Grüßen
referitor la uleiuri si ambalaje parerea mea este ca metabond nu investeste (poate ca nu ii convine) (sau nu isi permite)
cumpara un ceas scump si vezi cat costa ambalajul sau orice alt exemplu
un lucru de calitate trebuie sa se si respecte
printre altele eu vand metabond deci sunt distribuitor si am fost si la trainingurile lor.
(doar de 2 ori ca nu am avut mai multa rabdare)
ca afacere, este FRECTIE scoti bani de tigari.
hai sa vorbim de produs
am bagat metabond (in uleiul masinii)(chiar daca a fost ulei de 7.5 ron litrul) in decursul a 3 luni in peste 50 de motoare
un singur client mi-a spus ca dupa tratament i se aprindea un ceckul la bord (dar era vorba despre un cielo rupt in doua)
se poate intampla sa-ti piarda masina ulei dupa tratament (a explicat cineva mai sus) mi s-a intamplat si mie la o dacie din 98 (dar nu din cauza ca a fost produsul prost) insa dupa doar 50 de km electromotorul invartea mult mai usor motorul la pornire
dupa cum am spus a inceput sa piarda ulei , bineinteles am completat (doar cu ulei) , dupa mai multe completari deci se cam dusese metabondul din motor nu se mai invartea electrmotorul la fel de usor , iar am pus iar mergea mai bine.
in masinile noi se pune tratament (pt reducerea frecarii intre piesele aflate in miscare) numai dupa ce s-a facut rodajul motorului (dupa ce se lasa motorul cum suntem obisnuiti sa spunem) pt. a incerca sa pastram cat mai mult timp motorul in acea stare.
probabil toata lumea stie depre acel aparat de testare a proprietatilor produselor inpotriva frecarii pe care il folosesc cei de la metabond (atat timp cat vinzi vin ei si iti aduc unul acolo) am avut si eu unul din acela timp de cateva luni si ne-am jucat cu el in toate felurile, in teste metabondul a fost cel mai tare urmat de duralube si alte tratamente (de prin benzinarii)care au fost de nu ar mai fi. Atat am comparat noi nu am dat bani pe duralube sau altele pt. teste doar ce mai avea unul altul prin masina.
Acel aparat nu scoate in evidenta calitatile uleiului pt asta sunt dispozitive mult mai complexe unde se simuleaza exact conditiile grele din motor temperaturi , presiuni mari, insa un ulei adus din Gerania, Meguine parca se numea, adus de un preiten, ne-a dat pe spate avea proprietatile asemanatoare uleiului amestecat cu tratament. mentionez ca in teste amestecul de tratament era mult mai mare decat ce pui in motor
despre dobitocii care spun ca iti da tratamentul nu stiu cati cai nu mai spun nimic .
este adevarat ca iti creste puterea motorului dar nu acesta e scopul sau motivul tratamentului .Nu o sa ai niciodata o crestere vizibila de puetere la o masina relativ noua mai ales ca puterea masinii respectiv limita de viteza sunt controlate electronic.La masinile uzate unde practic s-a pierdut din putere datorita uzurii este vizibila diferenta rezultate f ffffff bune am avut la masinile care consuma ulei (nu pierderi)
iar despre castrol mobil si metabond ca uleiuri nu le putem compara ca profanam castrolul si mobilul.
sunt curios in ce an erau facute testele de catre cei de la Lotec din Germania in ce an folosea Ferarri metabond.
Au si ei ceva de pus pe afisele lor cum fiaecare are cum toate berile sunt din stiu ce an etc....
parerea mea este ca produsele impotriva frecarii sunt bune dar nu trebuiesc divinizate cum fac ei la intalnirile lor, iar uleiurile trebuiau si ele din nevoia de dezvoltare a oricarei firme
Nu sunt de acord cu modul lor de promovare a produsului, care in ciuda regulamentului lor apare in magazine.
metabondul de la noi este facut in Ungaria si este pt mai multe tipuri de motoare in functie de uzura iar cel din Germania este unul singur universal
pt. numele de metabond din ce am auzit eu si acum se judeca sau or fi ajuns la o intelegere ideea este ca s-au rupt demult de Nemtia.
ps. nu ma sunati pt. vanzare ca ce castig din comert dau pe telefoane si benzina.
GoBig
ym totalsistem
tel 0740775867
don't be stupid ask first
cine ti-a zis tie ca metabondul de la noi este facut la unguri ?cine stie de unde il iei tu..de unde il iau eu stiu exact ca se duce in germania sa ia produse
![]()
te vei convinge
dupa cum stii sistemul de comercializare este un sistem piramidal ca toate MLM-urile
te rog sa incerci sa cauti sa vezi cel care iti aduce tie de unde ia si cel care ii aduce lui si tot asa
trebuie sa ai o mapa de la metabond acolo la sfarsit ai o harta cu depozitele din Romania unde vei gasi 2 persoane din Craiova cu nr. de tel.
poti suna
eu am o mica afacere si intotdeauna ma intereseaza sa cumpar de la sursa sa iau cat mai ieftin
te rog sa ceri un discount pt 300 de tuburi de tratament.
produsul metabond este in linii mari ok, bun chiar, insa afacerea metabond lasa de dorit.
cu respect!
inca ceva
www.metabond.ro
www.metabond.com
www.metabond.de
www.metabond.cz
si te rog sa-mi spui care seamana cu mapa ta de distributie
Last edited by totalsistem; 22-05-2008 at 00:15.
GoBig
ym totalsistem
tel 0740775867
don't be stupid ask first
Decat sa bag tot felul de aditivi dubiosi prefer sa schimb uleiul mai des decat recomanda producatorul si sa folosesc cel mai bun ulei pe care mi-l permit.
cine vrea sa se convinga de Metabond sa-mi dea un pm,il invit la servici unde pot sa-i fac un test cu aparatul pe care l-am cumparat de la ei.
am pe stoc toata gama de produse.
Edited by MOD
METABOND GOLD - PRODUS DE TRATAMENT NEPOLUANT DESTINAT COMPENSĂRII UZURILOR ŞI REDUCERII NOXELOR LA MOTOARELE NOI ŞI UZATE
În cazul celor mai multe autoturisme, 60% din energia produsă de combustibil se pierde în motor prin frecări în rulmenţi, cămaşi, pistoane, axe cu came, supape, în angrenaje la pinioane, la roţi dinţate şi suprafeţelor acestora, la axe, etc. din cauza frecării aerodinamice din galerii, răcirii şi gazelor eliminate.
Această frecare este micşorată cu 50% de METABOND GOLD, care se va transforma în mărire de randament şi micşorarea consumului de carburant.
Uleiul de motor transportă microparticulele policeramice ce trec prin filtru în toate locurile, unde se produce frecare. Datorită micro- dimensiunii particulelor, ele ajung pe toate denivelările suprafeţelor din pistoane, rulmenţi, cămăşi, etc şi polimerizează pe aceste suprafeţe calde.
METABOND GOLD, datorită coeficientului său foarte mic de frecare uşurează funcţionarea motorului, ceea ce este baza măririi randamentului şi scăderea consumului de combustibil.
Avantajele folosirii produsului METABOND GOLD:
• scade până la 50% uzura motoarelor;
• scade consumul de combustibil;
• scade consumul de ulei;
• scade temperatura de funcţionare;
• scade zgomotul motorului;
• scad gazele nocive emise;
• scade costul de funcţionare;
• calităţi bune de funcţionare în condiţii critice;
• curăţă interiorul motorului;
• măreşte durata de funţionare;
• funcţionarea cu solicitări dinamice mai mari;
• măreşte randamentul energetic al motorului;
• creşte fiabilitatea în exploatare;
• uşurează pornirea la temperaturi scăzute
asta e unul dintre ele.....
Edited by MOD
metabond contine teflon? reclama ieftina nu spune nimic, am cautat pe net articole mai serioase despre metabond, teste facute de un producator de automobile ceva si nu am gasit nimic.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: