Yo vb la inceput de ideea tuningului ....deci Hydra tu esti cel care nu citeste pana la capat...ce-i drept am cam deviat de la subiect, dar postul meu e legat de ideea de tuning care mere si pe trabant si pe benz la fel
Te inseli amarnic...si hai sa-ti dau 1 exemplu.....o banala fusta mini vine super la o fata care are forme ...adaptate situatiei...pe cand la o grasa.....sa ma scuzi...
Acu sunt oameni carora le plac si grasele sau deformatele-n mini(si nu ne amestecaam in gusturile oamenilor)...dar nu inseamna ca ala vine si sustine tare ca o fusta mini se potriveste la toate fetele..ca de e fusta...
Deci sa facem modificarile dorite la masinile potrivite.....ca sa nu picam in banal....![]()
Fujitsu-Siemens Scaleo Ta 5000+
• AMD Athlon™ X2 Dual-Core Prozessor 5000+
• 2.048 MB RAM (2x 1.024 MB)
• 320 GB SATA HDD
• ATI Radeon® X1650 GTO 256 MB
• Multinorm DVD±Doublelayer-Brenner
• 11-in-1-Cardreader
• 2x Front-USB
• Dual-TV-Tuner analog/DVB-T
nu ti se pare k e km extrema comparatia??
sa intelegem k fetele frumoase sunt masinile sport??? iar cele "nasoale" restu??
Uite o alta comparatie: un pantof sport vine bine pe orice picior, asa cum o janta vine bine pe orice masina!
Plus k exista fuste si ptr "grase" si ptr "bune", chiar dak nu sunt mini...
Ideea ta vrea sa sublinieze faptul k tuningul pe o masina sport este mult mai aspectuos/practic decat pe o masina "obisnuita", NU faptul k masinile obisnuite nu se pot tuna frumos/cu gust.
Si inca ceva, fetele cu "forme" se gasesc mai greu , fustele mai usor![]()
hai sa iti dau niste exemple sa te contrazic :
1. Pimp My Ride scoate in evidenta exact ideea : noi iti tunam RABLA - deci sunt tunabile rablele si am vazut si grase si delea cu forme acolo.
2. In Craiova tuningu a inceput pe Oltcit nu cu BMW AUDI VW.
3. daca o persoana are o "rabla" asta nu inseamna ca nu poate sa isi puna un sistem audio performant sau sa isi faca masina sa arate mai bine cu niste jante,vopsea,etc. sau putina performanta in functie de posibilitatea masini.
In concluzie fiecare isi face masina cum vrea.
PS: eu apreciez orice persoana care investeste in masina lui si scoate ceva cu gust! indiferent ca e duba,sportcar,break,etc. cand esti pasionat ai baga banii si in lastun...tocmai pt ca acest lucru iti aduce o anumita satisfactie pe care din cate vad nu prea ai tangenta cu ea.
A-si face cu masina ce vrea nu e subiect de discutie, am subliniat mai devreme aspectul...nu contest acest aspect, proprietatea privata nu se contesta(asa cum nu contest ca sunt fuste destule..si desigur destule purtatoare.....si la fel de mult prost gust.
Dar a sustine si ca e cu gust facuta masina...si ca e un exemplu demn de urmat....asta nu apreciez.
Fujitsu-Siemens Scaleo Ta 5000+
• AMD Athlon™ X2 Dual-Core Prozessor 5000+
• 2.048 MB RAM (2x 1.024 MB)
• 320 GB SATA HDD
• ATI Radeon® X1650 GTO 256 MB
• Multinorm DVD±Doublelayer-Brenner
• 11-in-1-Cardreader
• 2x Front-USB
• Dual-TV-Tuner analog/DVB-T
armany io zic sa nu-ti mai bati capu cu ei , ca se ia de tot ce gasesc ,treaba lor ,dar vorba lui toto cum pot comenta oamenii astia care nu au bagat nici 50 euro in masina personala ,dar gasesc ei sa rada de masina lu vecinu ca a pus nus ce pe olcit sau nus ce masina ,ca ei au mertane si alte rase de masini ,ca nicimeni in craiova nu mai are 2 masini ... si stock .oricum bafta la "tunat" astora cu masinile stock de tot comenteaza
PSoate ca fiecare mai are o masina pe acasa mult mai tare si e stock ,dar are si una pe care sa o faca cum vrea el fie ca isi bate joc de ea ,fie ca iese ceva frumos
![]()
nu ai mai spus ce ai mai facut la masina ta.......
Fujitsu-Siemens Scaleo Ta 5000+
• AMD Athlon™ X2 Dual-Core Prozessor 5000+
• 2.048 MB RAM (2x 1.024 MB)
• 320 GB SATA HDD
• ATI Radeon® X1650 GTO 256 MB
• Multinorm DVD±Doublelayer-Brenner
• 11-in-1-Cardreader
• 2x Front-USB
• Dual-TV-Tuner analog/DVB-T
Creca i-a pus gaz, si acum nu mai coboara de la volan.
Azi cand ai putere, aur si marire,
prinde radacina orice fericire!
Inaintea ta un altu-a fost stapanul lumii,
dupa tine, altu-o va lua in stapanire.
(Saadi)
vrei vreo modificare ceva...??? baga id meu si te rezolv denny_bad2006
![]()
O intrebare am si eu .... initial ziceam sa-mi cumpar un Logan nou .... ca de ...e ieftin ( asta a fost prima parere ) dar ... daca sintem in 2007 aproape 2008 deja vreau si eu de la o masina un minim de dotari : AC , ABS , Servo , Geamuri electrice ... si surpriza ... ajunsa Golan-ul la 10800E...
Hm parca deja nu mai este asa de ieftin ... urmarind ziarele ... o alta surpriza ..deja sint atit de multe care se vind ( relativ noi 2005/6/7 chiar ) si gasisem chiar un 2006 la 5000E ... daca este asa buna sau acceptabila cum de deja se vinde la pretul unui Cielo din 2003 ...
Ma duc sa vad , conduc un Logan din 2006 si incerc sa intorc / virez cit mai in loc .. se misca de toata jena ...![]()
Acum am scos din calcul Logan si astept sa vad ce fac in 2008 cu taxa ... si cred ca merg pe Opel la mina 2 ... sau mai bine unul direct nou chiar ca ajunge la 13.000E ... dau avans ce am si restul in rate ...
Sincer nu reusesc sa inteleg ... ori il lasi asa ... si ai o masina de la care ceri sa te duca din punctul A in B ... dar sa bagi mii de Euro ... in el ..chiar nu stiu daca merita ... acum fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui ...
La 7000E iei un Opel bunicel ... mai bine mai dai ceva si il verifici .... la reprezentanta sau la un service unde cunosti .. si atunci ai mai multe sanse la alegi o masina buna .... parerea mea![]()
ma fratilor e dacie
tunata de renault
) asa k mai bine dute la aia de la avioane sa ti-o tuneze
sau daka ai banii baga-te la lamborghini`
![]()
Hello people...stau si citesc cum isi dau unii cu parerea despre forte centrifuge, despre evacuari sau mai stiu eu performante ale masinilor modificate in conditiile in care dupa modul de a pune problema se vede clar ca sunt pe dinafara .
![]()
Eu unu cred ca loganul /pret/calitate pret/performanta ca masina noua e imbatabil .
E o masina super ok pentru banii aia.
Ce mi-ar placea sa vad la un logan ?????hmmm
Primul lucru care l-as face daca as avea un logan stock a fi un filtru de aer sport , poate o evacuare mai permisiva si neaparat o garda la sol mai mica cu vre-o 5 cm . in rest poate ar mai fi o grila , as scapa de steme chestii de detaliu oarecum usor de facut.
Spor a treaba .
Ce bine ar fi daca am avea o atitudine constructiva, insa capra vecinului...tot tre s-o criticam ...![]()
Sigur ca da, toti critica loganu, ca "au auzit ei ca loganu e masina 'pruasta'.."
Normal ca nu trage sa te bage-n bancheta,si n-are jenti de 17" in 3 spite,pentru ca o cumperi (incepand) cu 6200 de euro, direct din magazin.
E o masina spatioasa,destul de confortabila pentru pretul ei.
Din punct de vedere sportiv da, nu se poate incadra in clasa asta.. dar asta e. Nu e facuta pentru asta. Loganu e masina de familie, nu de curse.
Cu un body kit, geamuri negre si alte triple, arata destul de frumos. Parerea mea.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: