Trebuie sa'mi schimb si eu uleiu la masina mea,adica un Passat din 2000 cu "d" si "i" rosii!Recomandati-mi si mie ce ulei sa cumpar si de unde!
Multumesc
Trebuie sa'mi schimb si eu uleiu la masina mea,adica un Passat din 2000 cu "d" si "i" rosii!Recomandati-mi si mie ce ulei sa cumpar si de unde!
Multumesc
incearca sa aflii ce ulei s-a folosit pana acum la acel motor,eu am o bora si am folosit numai mobil1,de care sunt foarte multumit,plus ca tot grupul vag din cate stiu eu agreaza marca MOBIL
BAFTA !
ulei pt pd, sunt speciale. parca norma vw 505.01, dar mai bine verifici la eurocar, sau de unde faci tu aprovizionarea.
din ce ar merge sigur, ori mobil 1, sau mobil super sinth, ori castrol gtd, ori aral nu mai stiu care din tronicuri.. si tot asa. norma aia conteaza.
pai lamuriti-ma si pe mine:am fost la eurocar si mi-au zis ca motoru meu e PD,asa cum stiam si eu,insa am fost la alte 2 magazine si mi-au zis exact invers,ca nu ar fi PD!in orice caz,va multumesc de sfaturi!
anger are dreptate.. nu conteaza ce marca e ... conteaza sa aiba norma 505.01 special pt PD altceva sa nu`i bagi...
/later edit : e PD 100% ... catzi cp ai? 101 sau 130?
in afara de ala de 90 cai toate sunt pd. 101, 115, 130.
eu iti recomand ori gtd magnatec (castrol) ori mobil 1. poate ceva mai tare castrolu. sau poti lua direct vw longlifeII plus, care la origine ar fi castrol.
Last edited by anger; 21-01-2007 at 03:35. Motiv: eroare, shell in loc de castrol
te-ai gandit ca poate totusi unii din noi stim ce vorbim?
ca idee, tot timpul la reprezentante au sa-ti bage cel mai prost ulei care face norma. care norma e aia de mai sus.
in caz ca nu stiai, la reprezentanta la masini _in garantie_ poti sa mergi fara probleme cu uleiul tau. tot ce-ti zic ei e sa indeplineasca norma cutare. mai departe citesti pe bidon inainte sa cumperi.
...dar banuiesc ca tu oricum vorbeai din auzite si n-ai fost in viata ta la o revizie la vw/audi.
foarte tare, flavius. acum ca m-ai pus pe mine la punct mai poti merge sa-i inveti carte pe baietii de la
tdiclub: http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-4.html#b
vwforum: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=559
intre timp poti sa vezi numa dupa valoarea capitalului care companie e mai mare intre selenia si castrol/aral/mobil, par example.
si niciodata o companie mai mica nu va avea un buget pt cercetari mai mare decat o companie gigant pt simplul motiv ca n-are de unde.
iti mai zic o data, doar pt ca tu n-ai aflat inca nu inseamna ca nu e asa. reprezentantele baga cel mai ieftin ulei care face treaba.
ps: sa cresti mare.
ps2: eu intr-a mea bag castrol txt softec (1.6 benzina fsi, tot VAG).
sa stii.. avand in vedere ca sunt la vreo 2500km de mine.
alfa recomanda selenia ca-i italian, seat recomanda repsol ca-i spaniol. renault recomanda mobil sau elf, iar citroen recomanda total, care sunt frantuji. tragi vreo concluzie?
daca esti atent, seat recomanda repsol. seat are fix motoare tdi de provenienta vw. vw, in principiu recomanda castrol. pe aceleasi motoare tdi. oare n-a ajuns vorba pana la seat? sau e doar o politica de localizare?
intre noi fie vorba, motoarele tdi sunt aparute de destul de multa, vreme. tdi-pd la fel. pentru c-au avut o popularitate imensa, de-a lungul timpului s-au dezvoltat formule pt standardele lor cam la toti producatorii mari de uleiuri.
in plus, fiecare producator mai are diverse scopuri, in afara de indeplinirea normei. fie un motor mai tacut, fie economie de motorina prin frecare redusa, fie protectie motor, fie combinatii. eu pe motoarele mele am mers pe castrol pentru ca au traditie in domeniu cam peste toti.
ca si chestie, formula longlife II pt motoare vw e dezvoltata impreuna cu castrol (norma 506.01) si presupune pe langa ulei si niste senzori de uzura si densitate in baie.
adicatelea motorul nu stie cat mai e pana la schimbul de ulei, dar exista o unitate de control care trage concluzia asta functie de cum s-a mers cu motorul respectiv.
va rog sa discutati fara sa va "impungeti".
discutiile cu de ce ai postat pe forum sunt, parerea mea contra-indicate. ridicand o problema, fie ea si banala poti sa afliii daca au mai avut si altii probleme in genul celei pe care cauti sa o rezolvi tu ca initiator al subiectului de discutii. poti afla amanunte care sa te scuteasca de eforturi ulterioare, stiti si voi ca nu o data s-a intamplat sa duci masina la service cu o problema minora si sa o iei cu alte probleme tehnice sau macar fara nici un strop de benzina in rezervor.
nu esti obligat sa faci cum iti recomanda userul X sau Y dar macar iti ridici niste semne de intrebare si esti mai atent.
AdriaNNo refuz sa cred ca nu stii ce ulei sa bagi in masina ta.(oricare ar fi ea)
daca nu il schimbi la serpico sa fii atent sa scoata aia si joja, nu doar dopul de sus, altfel nu se scurge tot. evident, pui si filtru nou (probabil mann de la eurocar).
cati km ai cu uleiul de acum?
Daca are D si I rosii este de 130 cai si e pompe duze, iti recomand Mobil sau Castrol, cel din urma e mai scump insa Mobil-ul isi face treaba foarte bine, sa cauti 505.01. Iti garantez... Apropo inainte de schimb sa fie motorul incins sa se scurga tot uleiul, sa scoata joja si sa desfaca capacul de la motor pe unde bagi ulei sa se faca scurgerea bine. Sa tii minte neaparat lucrurile astea. Sau vii la noi si ti-l facem noi![]()
Urme de bocanci pe apa ...
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: