2 Attachment(s)
NIGHT RIDE + RAIN RIDE + 50KM IN 2H
Tura de azi 11.11.2010 http://www.sports-tracker.com/#/work...t8b8lgd1kr6ecu .
O numesc night ride. Mi-am pus niste lumini pe bicla, potrivite pentru mania mea - sa spunem doar ca automobilistii isi dau seama de mine si schimba din faza lunga, in scurta - cu lanterna de pe casca nu se intampla asta.
La inceputul turei nu ploua si imi aminteam prognoza care estima ploi usoare, pai nene, usoare sa fie, insa dupa padurea de la bucovat, shit just got real, si pana la satul de la intoarcere, ala cu sanatoriu, eram facut ciuciulete, iar pana acasa, eram bone wet. De cand imi doream eu o tura din asta de nebuni, pe ploaie si ride pe timp de noapte >:). ROCK ON!
M.O.A.R. - mother of all ( my ) rides > 260 de km <
http://www.sports-tracker.com/#/work...s18h9rteo76sfc - din cauza incompatibilitatii cu vivaz, uneori mai indica gresit, s-a intamplat de cateva ori, cand indica viteze absurde. Azi a fost eliberat un nou sportstracker, versiunea 4, care ar trebui sa rezolve problema. Mi-am dat seama ca vivaz e ok la gps cand am testat gps-ul cu google maps, cu care merge impecabil, imi vede locatia si din bloc de la parter :).
Ieri la 11:01 conform ceasului de pe bicla, am plecat in ultima aventura cu bicla mea K2 Razorback 4.0 2004. Am modificat-o in ultimul timp, iar de la 112 de km cu o medie de 17,5 km/h, am extins distanta pe care o poti face cu ea la peste 260 de km cu o medie de aproape 22 km/h - am schimbat rulmentii rotilor cu unii SKF :)) -. Apropo, am mers asa de bine, chiar si dupa o luna de pauza, unde singura aventura a fost una de doua ore in urma cu cateva zile.
Am facut aceasta aventura si ca sa-mi demonstrez capacitatea de a folosii eficient urmatoarea bicicleta.
Saptamana viitoare voi primii sponsorizare una din bicicletele - inca nu stiu care este - :
Specialized S-Works Stumpjumper FSR http://www.specialized.com/zz/en/bc/...cname=Mountain
Specialized S-Works Epic http://www.specialized.com/zz/en/bc/...cname=Mountain
Specialized Roubaix SL3 Dura-Ace http://www.specialized.com/zz/en/bc/...01&scname=Road
( daca e cursiera, inseamna ca voi folosii vechea montana pentru competitii, iar cursiera, pentru antrenamente si aventura si mai ales sa slabesc suficient cat sa ma sustina suspensia spate a montanei )
( daca e montana, atunci vechea montana va fi folosita pentru a-mi mobiliza membrii familiei sa faca sport, iar daca fratele meu va refuza sa participe cu mine la competitii, o sa i-o dau sa participe unei persoane care nu-si permite sa dea mii de euro pe o bicicleta, insa are capacitatea fizica si mentala sa concureze - acea persoana trebuie sa fie light, ca suspensia se desumfla la persoane peste 90 de kilograme -, practic vreau sa fac pentru cineva ceva ce nu au facut oamenii cu bani care au refuzat sa ma ajute :whistle: )
Cu aceste dotari si cu incapatanarea mea de a nu ma da batut, voi putea sa am sanse sa fiu printre cei performanti la cursele viitoare, promovand astfel si ciclismul craiovean.
Cu deosebit respect,
Vasile Lucian BUJOR
6 Attachment(s)
Povestea M.O.A.R. - mother of all rides
Acum doua luni, nu-mi ajungea sa fac cu bicicleta mea cate 110 de kilometri. Am apelat la prietenul meu Sorin si mi-a imprumutat cursiera lui Cannondale. Doream sa parcurg 300 de km. Din cauza unor probleme tehnice, am parcurs 200 de km. Suferinta acelei experiente m-a facut sa nu-mi imaginez ca in viitorul apropiat voi mai repeta nebunia, dar experienta spirituala m-a determinat sa ma depasesc...
Acum cateva saptamani mi-am schimbat rulmentii si dupa o luna in care am lucrat pentru firma cate 14 ore pe zi, saptamana trecuta ceva e explodat in mine si am facut tura descrisa mai sus, acea Night ride. Atunci am remarcat o crestere insemnata de performanta. Tot saptamana trecuta mi-am pus la punct un sistem de iluminare bestial, gen orbeste masinile, si m-am gandit automat sa fac o night ride care sa tina toata noaptea.
Va dati seama ca de aici pana a unii ideea cu a depasii recordul anterior e doar o fractiune de secunda.
In concluzie, de vineri 12.11.2010, a inceput sa arda in mine dorinta de a parcurge distanta Craiova, Cetate - iesirea pe la Bucovat -, apoi spre Severin, iar la 25 de km de Severin, la o intersectie, sa o fac la dreapta spre Livezile, apoi pe prima la dreapta spre Poroiana Mare apoi din sat in sat pana la Breasta si apoi Craiova.
Din cauza mai multor probleme tehnice si de organizare - adica, setari la bicicleta, curatenie in toasa casa, da fetelor, sunt bun de sotie :)) -, nici duminica si nici luni nu am plecat si nici marti la 5 dimineata. De abi am reusit sa plec la ora 11:01 din fata blocului - pe mobil era 10:59 -.
Pana la Cetate drumul a fost acceptabil, cu o usoara tendinta de coborare, dar erau destule dealuri si aveam destul de tras la urcat, iar drumul chiar daca era mai bun de cat a merge off-road, din cauza peticelor si a sparturilor in asfalt, la Cetate ma durea stomacul - dupa ce am halit la Cetate, am aflat ca era si de la foame :)).
La Cetate m-am oprit la o fantana la intrare fiind extrem de insetat si s-a luat de mine un om rau, care cauta conflict cu orice motiv; daca nu l-am salutat, de ce nu am facut-o, daca se rupe lantul care tine ciutura ce am de gand sa fac, orice raspuns ii dadeam, oricat de politicos, nu era suficient sa-l calmeze, in cele din urma s-a urcat pe bicicleta lui din 1800 si a plecat bolborosind. Tineti minte, cea mai eficienta arma este vorba.
Dupa ce am adapat in liniste, am halit niste paine facuta in casa, de bunica, paine adevarata, foarte consistenta, dar la magazinul din poza atasata, mi-am luat provizii pentru drum, tot acolo am si halit o parte din provizii. Am fotografiat si fauna locala, imi pare rau ca nu am fotografiat si vanzatoarea, un om binevoitor o femeie smechera - si blonda :naughty:.
Despre Cetate va pot spune ca e o zona bogata, cu oameni care sunt undeva intre oraseni si tarani, de asta am si tras-o in poza pe tanara aceea, pentru ca se vede cum incearca sa se apropie de zanele de pe aici; la fel ca si aici, sunt tineri care se dau balena in polonic cu masinile lor si look de rebel din anii 70. Acolo am intalnit si oameni buni, de ex, batranele din poza care mi-au dat apa - stiu, sunt setila -, s-au tot rugat de mine sa ma intorc sa innoptez la bunicii din Maglavit. Le-am zis ca daca se intampla ceva cu mine, vor afla la stiri :p.
Am parasit aceasta localitate cu o stare buna de spirit si motivat sa ajung la destinatie. Drumul este extraordinar. De si se urca incontinuu pana spre Severin, am pedalat destul de rapid, traficul este moderat. Am facut pauza intr-un sat si cineva s-a tot rugat de mine sa dorm la el acasa sa nu ma expun la pericole. Eu, nu si nu, am continuat. - cineva zicea ca oltenii sunt rai, eu am descoperit multi oameni buni -.
Initial mi-am propus sa merg spre Severin de la Cetate, pana intr-un sat unde se face la dreapta spre Livezile, apoi spre Poroiana Mare, apoi spre Breasta si Craiova, dar cand am ajuns acolo, mi-am dat seama ca fiind printre dealuri si sate uitate de lume, riscurile sunt foarte mari, era deja ora 19 30, multe dealuri, sate izolate, prea riscant. Initial trebuia sa fac putin peste 250 de km, target pe care l-am si atins, initial si am avut dreptate, mi-am zis ca daca ma duc pana la Severin, va fi prea mult sa ajung la Craiova.
In acel moment, asa cum ma simteam, mi-am zis ca pot ajunge pana la Severin - in fine, pana la intersectia care duce spre Craiova -, si sa ma intorc pana la Craiova. De la acea locatie pana la severin, deci 27 de kilometri, drumul a fost dificil, cu o urcare si mai mare, dar care spre Severin, ultimii kilometrii au constat in coborare in viteaza. Aerul curat si proaspat, rasplata pentru cei 70 de km de pedalat de la Cetate m-au facut sa urlu de fericire, un sentiment de libertate extraordinar. La severin am stat cam doua ore si ceva la un Petrom, unde am halit si am asteptat dupa mobil sa se incarce sa cartografiez in continuare excursia ca sa v-o prezint. Atunci am primit si vestea cu bicicleta cadou. :naughty:
Pe la ora 23:15 am plecat de acolo, cu dorinta de a ajunge acasa.
Fratilor, surorilor, de abi acum a inceput greul, deci sunt niste munti de trecut cum te duci spre Craiova. Mai nene, o urcare ca cea de la Bucovat, dar de 10 ori mai lunga, poate chiar mai mult.... Si unde mai pui ca s-au luat de 3 ori cani salbatici dupa mine, la deal, wow, foarte terifiant, si asta nu e tot.
As fi ajuns pana la Craiova, as fi mers mai rapid, mai ales ca dupa ce am trecut acei munti - in varianta mini, sunt de fapt subcarpati -, s-a pus un ger si o ceata, adica eu cand plecasem, daca eram imbracat ca in acel moment in care se pusese gerul, ar fi curs apele pe mine - apropo, mi-am luat haine secundare la mine, pentru noapte, dar insuficiente. Ei bine, cu gerul ala , acele haine parca nu erau. Inghetasem tot. Am oprit la un izvor si cand am luat apa in palme, o simteam calda. Mai tarziu cand am baut apa la caldura unui restaurant omv, era rece ca gheata, deci am fost foarte aproape de un soc termic. NU MA ASTEPTAM ca frigul sa fie o problema. Scoteam niste aburi, ca in mijlocul iernii. Unde mai pui ca ma si deplasam cu peste 25 la ora, facand sa fie si mai frig.
La iesirea din Strehaia, MINUNE, un omv din ala de lux, ca pe autostrada Bucuresti - Pitesti, am si facut poze, mama ce relaxare, venea ca o minune. De acolo, dupa o ora de pauza, am plecat in viteza, parca nu mai era asa frig, era si mai jos, ceata mai putina. La 10 minute dupa ce plecasem de la OMV ma gandeam la familia mea, ca tot ce imi doresc este sa ajung acasa, sa se termina cosmarul asta si ma si suna mama. Am cedat si am chemat ajutoare. Mai tarziu am descoperit ca m-am sincronizat perfect. Cand am ajuns in Filiasi, la benzinaria Petrom, s-a si pus o ploaie marunta. Daca continuam riscam foarte mult, si asa eram ud pana la piele, cred ca de la ceata, roua sau ce era.
Era sa ma si loveasca camionul, de patru ori, o data fiind ca tremuram necontrolat si era sa pierd ghidonul, o data ca gerul, oboseala si efortul de a distinge drumul prin ceata deasa, ma faceau sa adorm in sea, o data la iesirea de pe podul dinainte de filiasi, cum vii dinspre severin, podul de peste jiu, un tirist nebun a trecut la nici un metru de mine, chiar inainte de finalul podului, la semnul cu JUDETUL DOLJ - era si ironic, welcom to DOLJ, the land of Crazy drivers, MUAHAHAHAH :twisted:-, si ultima data, cand eram prin munti si cand a trecut un tir, dupa ce m-am dat la o parte, instinctiv stiind cat sunt lungi, am revenit, insa era de doua ori mai lung, cu o remurca gigant si era sa intru in el, milimetric am scapat.
Cam asta a fi fartatilor, nebunie curata, Vasi's way, BUYA!
Daca vreau sa mai repet? Acum gandesc ce gandeam si dupa nebunia de acum doua luni, NICIODATA, pana data viitoare...:whistle:
Ps. Mai multe poze la http://www.sports-tracker.com/#/work...s18h9rteo76sfc .
Pps. Promit sa fac gps-ul mai exact, ca uneori o ia de capul lui :)).
Aventura in Ajun de Craciun
http://www.sports-tracker.com/#/view...le/reparatorii
Am facut doar 70 de km din 160 cat imi propusesem, insa a fost mult mai greu decat atunci cand am facut 200. De ce? Am aflat la intoarcere, dupa ce m-a luat masina din Caraula. Mi s-au pus carcei la picioare. Am avut dureri musculare cum nu am avut in viata mea. Durerea devenise insuportabila. Aproape ca am sarit din masina si mi-am frecat picioarele cu zapada, incercand sa stau drept in picioare. S-a intamplat de doua ori pe drumul de intoarcere. Azi am aflat de la o sora medicala, ca daca nu faceam nimic, riscam rupturi musculare, adica exact ce simteam, ca si cand daca nu fac ceva mi s-ar rupe muschiul de pe oase. Am aflat si ca IARNA , e MULT mai dificil sa faci efort fizic de cat atunci cand e mai cald afara, chiar daca esti bine imbracat.
Sarbatori fericite!