Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
Last edited by liwiu_evo; 12-03-2009 at 08:51. Reason: Automerged Doublepost
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
asa e,nu am 18 ani, am 16 ani, r1 aparut in 98, da printra a 2 a au inceput sa imi plac motoarele,de cand ma uitam la moto gp.visez la un r1 2005 si la un gsxr 1000k6(ambele mi se par cele mai frumoase motociclete,bine ar mai fi si 1098 tricolore si f41000cc dar pe asta nu cred ca o sa le am...).si am zis ca mai am 10 pana sa mil iau pt ca nu am pic de experienta in condus o motocicleta,si o sa imi trebuiasca ceva pana o sa ajung la 1000cc,pt ca nu vreau sa ma grabesc cum fac alti tarani care sa isi ia motoare de 1000 sa se dea smecheri,cand ei nau treaba cu un scuter de 150...
modelul a fost lansat in 98,si nu am 12-13 ani si oricum la 12 ani stiam mai multe decat stii u la 19,
Last edited by laurentiu03; 13-03-2009 at 18:42. Reason: Automerged Doublepost
De la F4 CC ia-ţi gândul, pentru că preţul lui de listă în România e exprimat în euro şi are 6 cifre
Cât despre cunoştinţele tale, faţă de ale altora... las-o mai moale, că nu cred că eşti aşa bun cum vrei să pari.
D13Z6
nu vreau sa par bun si nici nu ma laud,dar vad ca baieti vad ca isi cam bat joc de mine,imi pare rau daca am suparat pe cineva,si da stiu ca o mv agusta f41000 se vinde cam cu 30-40 de mii de euro si nu are un pret de 6 cifre(totusi nu ti se pare ca ai exagerat un pic)am vazut destule prin germania...
imi pare rau ai avut dreptate in legatura cu pretul unei agusta f4cc..am confundat varianta cc cu varianta senna.....aceea costa in jur de 40 de mii cu toate taxele....oricum pt mine un gsx-r 1000 k6,cu un full sistem de mp4,amortizor hyper pro si un parbriz negru fumuriu ar fi vis
![]()
Last edited by laurentiu03; 14-03-2009 at 04:16. Reason: Automerged Doublepost
F4 CC a fost fabricat in 100 de bucăţi şi costă 120.000E cu toate taxele![]()
Sincer sa fiu eu niciodata pana ieri nu ma urcasem pe motor dar am ales sa'mi iau si eu unul sa vad dak pot invata ..
Nu am mers cu scuter nu am mers cu alte motoare pana ieri ..
Mi'am luat o honda de 600 CBR F2 si sincer sa fiu cred ca m'am descurcat binisor pt inceput si vreau sa mentionez ca intradevar honda CBR iarta multe chiar ff multe greseli ...
Ex ieri m'am lasat dus de val si am tras putin mai tare de ea pana pe la 120-140 cea ce pt mine mi sa parut exagerat de mult fiind prima data .. dupa semafoarele de la hanu doctorului vine o curba spre stanga destul de larga si de prietenoasa si vreau sa spun ca nu puteam sa iau curba luando tot spre dreapta din cauza vantului .. si m'am vazut deja prea aproape de gardurile de la blocurile militare si prea aproape de ma duce *** din prima zi si de atunci am stat si m'am gandit ceva mai mult si mi'am dat seama ca viata mea este mai importanta si o sa o iau mult chiar ff mult mai usor pana una alta ..
Chiar daca motorul este prietenos si iarta ceva greseli ex ieri o alta gresala am facut in loc sa bag din 3 -2 am bagat din 3 direct in 1 ca am apasat ceva mai tare si am fost putin mai norocos ca nu a facut spume ..
Dar totusi este un motor destul de puternic daka sti si chiar te dai al el ..
Scz dak am deranjat pe cnv .. Dar sincer spun mare grija pt ca m'am vazut eu in prima zii pe unul ..(si dak imi mai puteti da voi niste mici sfaturi sunt bine primite ..si cum mult drag)
app Super tare si interesant post'ul l'am citit si chiar sunt niste lucruri care cu siguranta pt inceput ma vor ajuta destul de mult ..
Pentru a ajunge din 3 in 1 trebuia sa apesi de 2 ori, nu o data "ceva mai tare".
In al doilea rand, cauta pe net si citeste cartea "Twist of the wrist".Vei invata multe.
Si apropo, cand mai bate vantul tare si nu reusesti sa iei o curba, nu incerca sa intorci de ghidon spre directia din care bate vantul, ci exact in directia opusa. Ce vreau sa spun: daca vantul bate dinspre dreapta, nu impinge manerul stang spre inainte, ca si cum ai lua viraj dreapta, ci trage de el spre tine.Ai sa fii uimit.
Acelasi lucru aplica-l si in curbe:
Daca ai viraj la dreapta, trage un pic spre tine de manerul stang, chiar la intrarea in curba.
Ms pt sfat si probabil am avut impresia ca nu sa schimbat si ai dreptate cam de 2 ori am apasat ... si acum am mai prins putin ideea cu curbele si cum trebuie luate mi'au mai explicat putin niste baieti ok care .. au ceva de mai mult timp moto...Orcum imi dau seama ca imi place prea mult viata de motociclist ... si motocicletele deci eu unul din punctul meu de vedere voi continua acest sport![]()
ca sa poti schimba a 1-a din a 3-a nu e deloc simplu la 120 la ora, in primul rand tre schimbata a 2-a sau sa te duci direct in punctul mort si de acolo sa dai in jos a 1-a, iara daca ajungeai direct in a 1-a de la 120 ca sa nu zic de la 140 provocai o frana de motor de toata frumusetea , pierdeai spatele si te duceai direct pe jos
prima lectie de mers trebuia sa o inveti la scoala de cat A si apoi sa inveti sa schimbi CORECT vitezele in sus si in jos , sa exersezi franarile si apoi sa iesi pe strazi circulate sa-i dai in gura
intradevar pt unii de nu s-au urcat pe moto 120-140 li se pare o viteza infim de mica, mai ales ca unele masini nici nu se simte, dar va garantez ca 120 pe motor se simte cel putin la fel ca 200 in masina mai ales pt un incepator, iara spatiu de franare si de manevra (curbe, obstacole) este mult mai mare ca la o masina la 200 la ora
numai bine si ai grija in continuare, ca motocicletele iarta dar nu intotdeauna
a specificat cnv ce viteza aveam ??? .. Momentan le schimb mult mai devreme pana mai invat si eu una alta ...nui dau prea multe turati .. pt ca o iau incet incet ..
in fine o dam in offtopic
orcum mc mult pt sfaturi ideea era ca pt inceput greseli se pot face ff multe ... si honda cat de cat iarta ...
Nu schimbatul vitezelor aiurea trebuie sa te intereseze(toate motoarele moderne iarta ), ci greselile de pilotaj...de pe la 60 km/h viata ta este in mainile Domnului...doar El iarta ! Motorul nu te va ierta daca iti pui mintea cu el !
Nu merge prea repede... ca va ramane in urma ingerul tau pazitor !
Bafta multa si cati mai mult km fara incidente !
Oamenii destepti rezolva problemele,
Geniile le evita !!!
Bate inima sudului !
salut,,vreau sa ma sfatuiti si pe mine,,,o gilera runner de 200 cmc,,din 2003,,cu 7000 km,,din italia,,e unicul proprietar,,e foarte ingrijita,,,omu o folosea doar sa faca naveta,,la lucru,,e italian omul,,si vrea pe ea 1500 euro,,si vreau sa stiu daca se merita sa o cumpar de acolo,,pe langa aia 1500,,mai platesc drumul si inmatricularea,,,se merita???cu toate aceste cheltuieli???dar daca o iau la 1200 euro + cheltuieli???,,motor nu vreau pt moment.astept un raspuns,mersi
Sorry mate, I didn't see you.
multora ne-ar prinde bine un tanc sau un tab![]()
faza e ca la noi nu se intampla asa ceva, azi stateam in masina pe c buc dupa pod ceva mai in fata si am vazut 2 chestii de am ramas masca
- 1 buc moto depaseste un cielo care era pe banda 1 pe partea dreapta, intre trotuar si masina mergea f f aproape de masina si a venit lansat, lasand un praf in spate de toata frumusetea, nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca accelera in acel moment si nu venea lansat sau daca soferul tragea putin dreapta de volan
- iar cel de-al doilea facea slalom printre masini schimband benzile la mustata, dangerous, dar nu asa inconstient ca celalalt
De precizat ca unul avea casca blugi si tricou, iar celalalt ochelari pantaloni scurti si tricou...
Salutare ! Multi sunt inconstienti. Nu stiu daca si tu esti motociclist. Eu am o regula pe care incerc sa o respect cu tarie, sa nu fac depasiri prin dreapta, tot timpul stau pe stanga pentru ca acolo ma vede mai bine si soferul autoturismului.
Inca mai merg cu geaca de piele si cu casca, e un chin pe caldurile astea, dar mai bine geaca facuta praf decat pielea mea pe asfalt. Aia pe care i-ai vazut tu probabil nu au cazut pana acum (au destul timp, nimeni nu scapa) si dupa ce le ramane pielea pe asfalt sa-i vezi daca mai merg in pantaloni scurti si cu ochelari de soare.
Apropo de slalom printre masini, daca semnalizeaza si se asigura nu vad care este problema. E multttt mai periculos sa stai intr-o coloana de masini, tot timpul se gaseste cineva sa-ti taie calea sau sa puna frana brusc in fata magazinului ca-i arde gatul dupa o tigara, sau se baga peste tine pe banda. Daca sunt multe masini prefer sa merg putin mai repede pana ies dintre ele si apoi o las mai moale. Daca iti povestesc cateva intamplari din trafic atunci chiar ramai masca de cata prostie au loc unii in tartacuta.
In ultima saptamana de doua ori am fost aproape sa cad din cauza pietonilor si asta la viteza mica. In ambele cazuri era trecere de pietoni, dar nu se vine in fuga de pe trotuar si se traverseaza fara sa te asiguri ca sa prinzi tramvaiul/autobuzul. Azi imi alunecara ambele roti, data trecuta putin fata, a treia oara nu stiu daca mai sunt la fel de norocos (ca sa nu-mi sariti in cap, de fiecare data am avut in jur de 60 km/h).
Fata de anul trecut mi se pare mult mai bine, soferii sunt mult mai atenti, incerc sa-i respect la fel de mult.
Noroc!
Omul asta vrea sa ne invete ceva , si apreciez asta chiar daca sunt mic stiind ca am 14 ani am o varsta foarte frageda pentru un scuter sau o motocicleta , eu am un yamaha majesty 250 , nu pot zice ca este al meu pentru ca este cumparat pe banii lui tata , dar el inainte sa mi-l ia mi-a zis eu ti-l iau sa nu zici ca sunt dinala , dar viata ta este rolul , daca doamne fereste nu acorzi prioritate la cineva sau cineva tie ca sunt multi care merg beti sau n-au permis , ce se intampla ?
eu ti-l iau . dar ai grija de viata ta , am citit totul si am avut ceva de invatat sincer sa fiu dupa o saptamana ce tata mi-a luat scuterul le ziceam la prieteni sa facem intreceri stiind ca eu am scuterul mai bun ca ei . si nu stiam sa pastrez o distantza cum ziceti voi , adica stiu rutiera dar nu o respectam , cred ca deacum incolo o sa merg mai incet . Va multumesc pentru Thead . Fratioare pot sa zic ca poti sa-mi fii tata dar aia cu mama si cu prietena m-au distrus iti multumesc foarte mult pentru Thread .
Cu plăcere, mă bucur că ți-a plăcut.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: