Nimeni nu s-a plans pana acum de performantele recent lansatului BMW M235i Coupe, insa acest lucru nu i-a impiedicat pe germanii de la Manhart Racing din a pregati o serie de modificari capabile sa faca uitata mult anticipata lansare a versiunii M2.

Cu 326 CP in dreptul puterii maxime si un timp de 4.8 secunde pentru sprintul 0 - 100 km/h, noul BMW M235i Coupe reprezinta alegerea ideala pentru cei care cauta un automobil de dimensiuni compacte si cu performante deosebite. In plus, multumita motorizarii supraalimentate din dotare, versiunea de top a gamei Seria 2 a constructorului bavarez mai are un mare avantaj de partea sa: usurinta cu care poate fi modificata si dusa la un nivel superior.

Intr-o alta ordine de idei, o simpla optimizare a unitatii de control - la care se mai adauga si un intercooler imbunatatit, respectiv o evacuare sport, se dovedeste a fi arhisuficienta pentru ca cifrele si numerele inscrise in fisa cu specificatii tehnice a noului BMW M235i Coupe sa urce pana la 430 de cai putere si un total de 592 de Newton-Metri.

Din pacate, oficialii companiei germane de tuning nu au dezvaluit si modul in care a evoluat acceleratia de la 0 la 100 km/h, insa nu ar fi de mirare ca un 4.5 secunde sa reprezinte acum valoarea caracteristica acestui departament.

Mai vioi ca oricand pe drumurile in linie dreapta, proiectul celor de la Manhart Racing trateaza cu aceeasi moneda si virajele stranse ale circuitului, lucru care se datoreaza in mare masura aparitiei unei suspensii ajustabile de tip coilover. Alte detalii de ordin mecanic includ discuri de franare pe 350 milimetri, etriere cu sase pistonase si, nu in ultimul rand, o pereche de jante forjate pe 19 inci, cu design in sase spite duble si anvelope Michelin Pilot Super Sport.

In ceea ce priveste aspectul exterior, galbenul mat si cele cateva elemente din fibra de carbon de la nivelul caroseriei vor atrage atentia tuturor celor din jur, in timp ce interiorul noului BMW M235i Coupe reuseste sa iasa in evidenta in special datorita roll cage-ului ce a luat locul banchetei spate. Asta nu inseamna neaparat ca scaunele fata de tip scoica, de la Recaro, vor trece complet neobservate. Nu, nici vorba de asa ceva!

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...ise-22790.html