Asa cum ne-au obisnuit pana acum tunerii de la G-Power, X6 M a suferit un tratament major, atat din punct de vedere al esteticii, cat si al puterii.
La exterior, pachetul de caroserie include aripi mai late, spoilere fata si spate noi, praguri laterale restilizate, un deflector de aer nou si un eleron pozitionat pe hayon. De asemenea, tevile de esapament au fost montate central, iar capota Venturi dispune de prize de aer ce ajuta la racirea motorului.
Pentru a completa kit-ul estetic, germanii au montat jante de 23 de inch pe care le-au "incaltat" cu pneuri de inalta performanta de provenienta Michelin, in timp ce look-ul sportiv este completat de garda la sol mai mica cu 30 mm.
Surpriza mult asteptata abia acum urmeaza. Sub capota, motorul V8 de 4.4 litri care echipeaza SAC-ul bavarez vine cu un sistem de evacuare nou, cu o unitate ECU resoftata si cu capete de cilindrii noi. Multumita acestor modificari, modelul german produce 725 de cai la 6.000 rpm si dezvolta un cuplu motor de 890 Nm disponibil inca de la 1.500 rpm.
Acestea fiind zise, X6 M echipat cu pachetul Typhoon alearga "suta" in 4.2 secunde, in timp ce viteza maxima depaseste 300 km/h. Pentru a putea tine in frau cei 725 de cai putere, germanii vin si cu un sistem de franare nou, mult mai eficient decat cel de serie.
![]()