Salut , mi-am facut cont pe BWin , totul ok am depus 65 RON in cont a mers f repede. Problema e urmatoarea am strans din pariuri 236 RON si am dat sa retrag banii din cont prin wester union. Inainte le-am trimis o copie dupa un act de identitate cu poza cum cereau ei. Azi dimineata primesc mail de la ei : Stimate domnule ****,

Din păcate, cererea dvs. de plată în valoare de RON depusă la data de 02/05/2011 nu a putut fi procesată din motive interne de securitate. Suma a fost deja restituită în contul dvs.


Vă rugăm, nu răspundeţi la această adresă de e-mail. Dacă aveţi întrebări suplimentare, vă rugăm să luaţi legătura cu serviciul clienţi prin intermediul paginii noastre de contact.

Cu respect,

Serviciul financiar bwin
Problema care e , nu pot sa raspund la acest mail , bun am intrat pe site am dat contact si supriza campurile de trimis mesaj la ei sunt blocate , nu stiu de ce , si pot sa sun la ei , da numai in limba engleza. Adica ei imi trimit mail in romana si nu stiu sa vb engleza. Voi ati avut probleme cu banii la bwin. Ce ma sfatuiti?