Cut me off at the knees and call me tripod.
ma, da' va gasirati ce sa comentati....de mecanicii de la Ferrari
cum puteti ma sa spuneti ca sunt niste ratati si niste incepatori cand Ferrari are cea mai buna echipa de mecanici?
Voi va uitati la F1 de ieri? De zeci de ani, Ferrari este singura echipa care da drumul de la standuri pilotului in 6.1, maxim 7 secunde, in timp ce alte echipe de-abia se descurca in min. 8sec?
Astazi a fost o defectiune tehnica, s-a vazut clar in momentul in care nenea ala a venit dupa Massa si nu mai reusea sa scoata furtunul, i se blocase suportul ala de siguranta....de-aia nu-i daduse inca drumul, pt ca nu-l putea scoate, desi toti terminasera, ala de la furtun inca se mai chinuia sa-l desprinda...nu era nici vina lui, era pur si simplu o defectiune tehnica...la fel ca atunci cand faci pana de cauciuc din senin, la fel ca atunci cand iti plezneste motorul...nimic nu este perfect, orice lucru iti da o eroare la un moment-dat, e absolut de inteles...
Ca s-a intamplat tocmai lui Massa, tocmai azi si tocmai cand era in fruntea plutonului...ohwell...v-am zis eu ca Massa nu face mare branza...
Foarte naspa ca acuzati mecanicii, ei chiar nu sunt nici ratati nici incepatori, sunt cei care salveaza secunde bune pilotilor, lucru care la alte echipe chiar nu se intampla...plus ca azi mai era si Kimi fix in fundu' lui, ca intrase si ala ca pralea la standuri prea devreme si asta chiar trebui sa plece...asta e! Data viitoare
Nu zic nimic de Alonso, ma bucur ca castiga, dar nu mi se paru spectaculoasa victoria lui. Adica daca nu ramaneau atatia in urma, nu termina poate nici pe 5. Avu marea sansa sa ramana ceilalti in spate si sa-l tina Coulthard pe Hamilton la respect pentru o vreme...si ca Rosberg intra pt a 3-a oara la standuri...daca nu intra, Alonso nu putea iesi in fata...Oricum, se vede o imbunatatire la performanta motorului, nu mai e acelasi ca la inceputul sezonului si cred ca si el a invatat sa-si adapteze strategia dupa motor
PEr total, super cursa, minunata pe nocturna, da' circuitu' imi dadu emotii la fiecare tur cand treceau pe segmentul ala unde le trepidau masinile si le sareau scantei din podele, aveam mereu impresia ca una din ele o sa ia foc acolo...dar scapara eroic. Cam de kkt sa laude frumusetea peisajului cand alora le crapau masinile pe-acolo...o mica investitie in asfaltu' ala n-ar fi stricat, ar fi fost perfect, dar, sa zicem...
Mi-aduc aminte ca purtam o discutie in urma cu ceva timp despre ce ar insemna cursele pe nocturna pt incasarile FIA...Mie mi se paru ca tribunele erau pline si lumea f entuziasta...si sponsori mari...eu zic ca o sa aiba mare succes daca o sa se continue asa.
Last edited by Dadi; 28-09-2008 at 18:55.
ferrari, n-ai cu cine niste tarani
/dadi are orgasm
Last edited by LiL_Barba; 28-09-2008 at 19:25.
TranspiraĊ£ia stricÄ reputaĊ£ia!
tu creca te uiti de ieri la F1. ia ultimele 3-4 curse de pe tracker si compara timpii la boxe (ferrari si mclaren). vei vedea ca mclaren scoate cu 0,5 - 1 sec mai bine decat ferrari. tu probabil ai vazut azi cand a intrat kimi la ultimul pit stop cand mai erau 12 laps parca si a scos 6.6 sec. Dar daca ai comapra de exemplu primul pit stop la ferrari si mclaren ai vedea diferenta. uita-te iar daca nu ma crezi.
tati, eu nu am de ce sa ma uit si nu fac comparatia dupa ultimele 3-4 curse, eu vorbesc despre anii de zile de cand ma uit la f1...poate le-a mai scazut performanta recent, nu am verificat, dar per total, ferrari e campioana, cel putin era...
Baieti, este numai parerea mea? Ma insel pe undeva?
anul asta au fost pamant la pit stop time. poti sa cauti pe net sa vezi. mclaren i-a dominat.
vina este a mecanicilor pentru ca ii dadusera verde. dar probabil ca nu ai vazut ca mecanicul ii daduse verde sa plece. de asemenea tu mai spui ca ar fi intrat kimi ca pralea acolo la pit stop. a intrat pentru ca l-a chemat echipa in acelasi moment ca si pe massa. tu ai impresia ca el a intrat ca asa a vrut la boxe??? tu nu ai vazut ca mecanicii erau pregatiti cu 2 seturi de roti si alimentare? mai ne acuzi aici ca ne uitam de ieri la f1... cum sa spui ca a intrat kimi aiurea la boxe.... a fost chemat tocmai asta e greseala mecanicilor. in fine ce sa stau sa-ti explic ca tu tot ca tine o sa vezi situatia.
Interesanta ideea de cursa in nocturna. Circuitul nu e chiar asa rau(mai putin partea aia cu valuri in asfalt). Daca nu era accidentul lui Piquet,mai mult ca sigur era o cursa plictisitoare,pe care o castiga Massa. Se remarca totusi cam multe greseli la mecanicii lui Ferrari,greseli care pe vremea lui Todt nu existau.
Macar avem un final de campionat mai interesant ca in ultimii ani.![]()
Massa si kimi au fost chemati exact in momentul in care s-a deschis linia boxelor. Treaba a fost gandita foarte bine pt ca ceilalti se deplasau foarte incet din cauza safety car-ului. Chiar mi se pare ca au fost primii care au intrat la boxe. La faza cu furtunul de alimentare a fost ori o defectiune ori lipsa de comunicare/sincronizare. Raikkonen ar fi avut de asteptat foarte putin daca ar fi decurs lucrurile normal.
Cut me off at the knees and call me tripod.
dadi ca sa te lamuresti ca a fost vina mecanicilor: uita-te la minutul 03:06 sa vezi cum mecanicul ii da verde sa plece.
http://www.youtube.com/watch?v=0brNUcFq0ck
da, oveman, treaba a fost gandita bine insa datorita greselilor mecanicilor a iesit ceea ce a iesit. eu spuneam doar ca raikkonen a fost chemat la boxe nu s-a dus el asa de nebun cum sustine dadi. faptul ca prezenta lui kimi in spatele lui massa la boxe reprezenta o presiune suplimentara pe umerii mecanicilor este adevarat, dar cand esti mecanic ferrari trebuie sa fii pregatit pentru asa ceva.
Poate ca dupa faza asta o sa bage un mecanic cu lollipop-u in fata masinii.
De cand a plecat Todt echipa se prosteste.
vrei sa zici de cand a plecat EL![]()
nu, de fapt am spus asta pentru a justifica plecarea in graba a lui massa, sunt convinsa ca kimi n-avea cum sa intre la boxe pe nepusa masa, dar cand a vazut ca ala nu plecase...mai incetinea si el...dar, ma rog, sunt prea pretentioasa eu...
ideea pe care trebuia s-o extragi din ce am spus eu era ca massa a plecat pt ca trebuia sa plece, nu pt ca se grabea si da, a fost vina mecanicilor, de fapt a aparatelor cu care lucreaza...mai scuteste-ma cu contraziceri ca nu facem razboi aici...putem discuta si de la egal la egal....daca va-nfipsarati ca tzatzele la radiosantz fix pe mecanici, normal ca sarii...asta nu inseamna ca tre' sa-mi scoti ochii acuma...sau, ma rog, whatever...
oricum, se vazuse clar ca nu era vina lui, dar de la a face o greseala, e adevarat, foarte grava pt ferrari, pana la a-i face ratati si incepatori pe mecanici...e drum lung si nu cred ca e greseala mea de exprimare...sa ne uitam fiecare in curtea lui inainte sa dam cu pietre, k?!
in fine poate ca am exagerat si eu cand am zis ratati dar prea ma enervasera... m-am plictisit sa vad numai erori si accidente la ferrari.
adevarul e ca, desi eu nu-i suport, e cam naspa sa ai asteptari mari de la o echipa si s-o vezi ca o da-n bara. si desi poate ar trebui sa ma bucur, daca as fi retardata probabil as face-o, nu ma pot bucura pt ca asta inseamna scaderea competitivitatii celor care castiga, sau le stirbeste din valoare...una e cand bati ferrari la capacitatea lor maxima si alta e cand castigi ca au dat-o ei in bara sau ca le-a mers ceva prost.
dupa mine, cel mai mare castig e sa-i bati cu pilotii lor pe pista, inca in cursa, fara defectiuni tehnice, fara erori...Alonso a reusit asta, si l-a batut pe campion, nu pe rookie asta de Massa...dar...na, acum nu mai bate nimeni pe nimeni, se zbat toti dar nu se mai ridica cineva mai mult decat ceilalti...din cand in cand mai sclipeste cate-un Vettel, cate-un Piquet, cate-un Glock...
foarte trista prestatia lui kubica azi. nu fusei cu ochii pe el neaparat, dar avu o prestatie buna pana la un moment dat dupa care disparu pur si simplu...
Dadi iar cu Alonso l-a batut pe campion, in 05 Alonso l-a batut pe Kimi, nu pe Campion. Ce-a avut Ferrari in 05 nu se numea masina de f1, si in 06 mass damperu ala a facut minuni![]()
Last edited by LxU; 28-09-2008 at 23:40.
kimi il ajunsese pe hamilton,la boxe practic ar fi avut doar 7 secunde cat dura alimentarea, in spatele lui masa,sunt sigur ca iesea pe primul loc pana la final.
massa s-a grabit(desi vina e a mecanicilor daca l-au semnalizat prost) din cauza celui din spate,i-a sarit fix in fata unuia,a franat ala ca altfel il lovea sau ii lua furtunul in bot.
iar primul la boxe nu a fost alonso?oricum accidentul a stricat totul,deja imi faceam planuri pt kimi sa iasa pe primul loc![]()
Mai e putin din sezonu asta si in 09 o sa se schimbe mult din Regulament.
1. O sa sa se modifice aerodimanica masinilor, o sa fie un eleron mai inalt si mai ingust, iar aripa fata se poate modifica cu 6 grade (+3,-3) in timpul cursei din cockpit. Se poate modifica de max 2 ori pe tur.
2. O sa se introduca sistemul KERS care o sa fie compus dintr-o baterie care se incarca pe franare, iar pilotul poate sa "consume" bateria printr-un boost ca in champ car.
3. O sa se revina la cauciucurile slick
O sa fie introdus si un circuit noi in calendar, Abu Dhabi iar MP al Japoniei va reveni la Suzuka. Deci 19 curse si in 2010 o sa intre MP al Indiei dar s-ar putea sa se mai bage in calendar si MP al Coreei de Sud
![]()
Ceva noutati, Domenicali a spus ca Ferrari o sa foloseasca lollipop-ul de acum. Si MP al Canadei va fi scos din calendar asa ca o sa ramana 18 MP si in 09. Nu s-a mai zis nimic de MP al Indiei.
29 March............Australia
5 April ...............Malaysia
19 April..............Bahrain
10 May..............Spain
24 May..............Monaco
7 June...............Turkey
21 June..............Great Britain
28 June..............France
12 July...............Germany
26 July...............Hungary
23 August...........Europe (Valencia)
30 August...........Belgium
13 September......Italy
27 September......Singapore
11 October.........Japan
18 October.........China
1 November........Brazil
15 November......Abu Dhabi
p.s :inca tin cu Ferrari![]()
Last edited by LxU; 07-10-2008 at 19:46.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: