Pagina 2 din 2 PrimaPrima 1 2

Cum sunt tinute trenurile in aer?


  1. #21
    Senior Member Swifty_yo's Avatar Swifty_yo reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    21-11-2005
    Locaţie
    Intr-o Scorbura
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    774
    Mesaje bazar
    222
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    11.0
    Ziceau astea pe Discovery ca singura metoda ca sa se implementeze ieftin si repede trenuri magnetice e sa se descopere un material care sa aiba proprietati de superconductor la temperaturi normale -40 - 60 grade celsius. Asa se reduce mult consumul de energie, materialele superconductoare avand proprietati magnetice.
    E o chestie interesanta da o sa treaca mult timp pana sa vedem asa ceva in lume. In romania nici nu e vorba sa avem prea curand avand in vedere ca CFR-ul nici macar nu-si permite sa reabiliteze sinele. Doar daia se intampla sa mai megi cu interciti-ul cu 50km/h.
    Cat despre tunele vidate cum se specula mai sus ... nu e frecarea cu aerul asa de mare si nici nu trebuie viteza mai mare de 5-600 km/h ca pana acelereaza ajunge la destinatie, pt ca nu vad o sina dreapta lunga de 2-3000km.
    Azi cand ai putere, aur si marire,
    prinde radacina orice fericire!
    Inaintea ta un altu-a fost stapanul lumii,
    dupa tine, altu-o va lua in stapanire.

    (Saadi)

  2. #22
    Gamer juve_doom's Avatar juve_doom este placut de toti juve_doom este placut de toti juve_doom este placut de toti
    Data de inscriere
    16-05-2006
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    885
    Mesaje bazar
    1021
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    291
    Puncte CF
    17.5
    Usergroups:
    nu doar ca au consum mare ... dar si TEHNOLOGIE SCUMPA ... practic "SINELE" costa enorm
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #23
    Oldtimer laur 20's Avatar laur 20 este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    09-12-2007
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    1,097
    Mesaje bazar
    378
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    43
    Puncte CF
    7.5
    la cfr vagoanele sunt destul de bune ..viteza max 160 km/h.pacat k nu se investeste mai mult in sine .speram sa avem si noi o companie nationala de cale ferata la nivelul tarilor dezvoltate.cel putin e bn ca sa inceput masiv modernizarea vagoanelor si sunt si oferte acum:astfel ca turul Europei cu trenul va poate costa doar 300 de euro, iar studentii beneficiaza de 60% reducere daca aleg sa calatoresca in tara cu biletul de weekend.
    Preturile sunt convenabile pentru toata familia. Pentru o valabilitate de 5 zile din 10, un tanar plateste 159 de euro la calasa a II-a, iar un copil 124,50 euro pentru clasa a II-a. Oferta este valabila in 30 de tari
    Sunt foarte pasionat de trenuri ...stiti cumva ...exista in craiova magazine cu machete de trenuri sau in bucuresti?

    cred k asta e cea mai tare inventie http://www.go4it.ro/stire/2728843/Tr...in-statii.html
    Last edited by laur 20; 02-02-2009 at 23:13.

  4. #24
    Banned Gaby_222's Avatar Gaby_222 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-06-2006
    Locaţie
    GPS
    Varsta
    32
    Sex
    M
    Mesaje
    116
    Mesaje bazar
    149
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    MAGNETI .....

  5. #25
    Senior Member Lord's Avatar Lord a avut ceva conflicte in trecut
    Data de inscriere
    18-11-2005
    Locaţie
    Terra
    Sex
    M
    Mesaje
    947
    Mesaje bazar
    794
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    -9
    Puncte CF
    0.0
    Un tren cu levitaţie magnetică, sau Maglev, este un tren care utilizează câmpuri magnetice puternice pentru a-şi asigura sustentaţia şi a avansa. Spre deosebire de trenurile clasice, nu există contact cu şina, ceea ce reduce forţele de frecare şi permite atingerea unor viteze foarte mari 550 km/h. Deoarece nu pot fi folosite cu infrastructura existentă. trenurile Maglev trebuie concepute de la 0. Termenul de maglev nu se referă numai la vehicule, ci şi la interacţiunea dintre acestea şi calea de rulare. Această interacţiune este foarte importantă, fiecare componentă fiind proiectată în funcţie de cealaltă pentru a crea şi controla levitaţia magnetică.
    Diferitele tehnologii maglev sunt mai mult sau mai puţin asemănătoare, în funcţie de producător. Liderii mondiali în domeniu sunt companiile germane Siemens şi ThyssenKrupp cu sistemul Transrapid.


  6. #26
    Banned Gaby_222's Avatar Gaby_222 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-06-2006
    Locaţie
    GPS
    Varsta
    32
    Sex
    M
    Mesaje
    116
    Mesaje bazar
    149
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    google tu esti ?

  7. #27
    Junior 'EaRL"'s Avatar 'EaRL" reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    04-08-2009
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    55
    Putere Reputatie
    30
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    cum stiu eu...trenul MAGLEV este numai in China ,in orasul Shanghai.Dar in Dubai au inceput construirea metroului maglev. cum am auzit...
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 2 din 2 PrimaPrima 1 2
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: