Am avut deosebita placere sa particip aseara la evenimentul prilejuit de relansarea berii Silva, bere care acum este accesibila tuturor romanilor.
Da, ati citit bine, accesibila tuturor tomanilor pentru ca poate putini stiti dar Silva a fost mult timp considerata o bere de lux, fiind livrata intr-o varietate restransa de ambalaje (in general sticla si doza). Incepand de aseara insa, berea Silva va fi disponibila si in alte tipuri de ambalaje, de la banala sticla, trecand pe la PET si ajungand pana la butoi de 50 litri.
Multe lucruri pe care nu le stiam despre Silva le-am aflat aseara. Spre rusinea mea spun ca nu stiam de unde provine denumirea, Silva ma ducea cu gandul undeva la o padure, la silvicultura, la apa proaspata de munte. Desi suna bine aceasta analogie, Silva vine, asa cum era si sloganul, „din inima tranSILVAniei”, pentru ca este o bere ce s-a nascut in Transilvania, din spiritul acestei regiuni. Un alt lucru aflat aseara este legat de faptul ca berea Silva, inainte de 1990, a fost produsa numai pentru export. De unde si calitatea ridicata a acestei beri. Si nu numai ca era produsa pentru export dar era si cautata la export, in mare parte datorita gustului, gust in care se regaseste spriritul fiecarui oras Transilvanean.
Noua sticla de silva a fost desenata in direct aseara la Muzeul National de Arta Contemporanta de 4 artisti plastici si ei tot transilvaneni, pe acordurile unor melodii (comerciale) de succes intr-o interpretare clasica. Spiritul transilvanean a fost expus pe larg de catre personalitati si blogeri din Brasov, Cluj, Tg. Mures si Sibiu (nu neaparat in aceasta ordine) care au vorbit fiecare despre ce inseamna spiritul orasului sau.
Felicitari Silva pentru aceasta campanie si felicitari organizatorilor.
Mai jos gasiti cateva fotografii de la evenimentul de lansare a noului brand Silva.