Pagina 2 din 2 PrimaPrima 1 2

PROBLEME BMW 316


  1. #21
    Member kajak89's Avatar kajak89 este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    07-01-2008
    Varsta
    30
    Sex
    M
    Mesaje
    198
    Mesaje bazar
    446
    Putere Reputatie
    25
    Reputatie
    46
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:

    salut

    Verificati pe rand furtunul de admisie (de recomandat sa cumparati unul nou, nu din dezmembrari in cazul in care este putred si are fisuri. Daca il dati cu banda s-ar putea inca sa va traga aer fals), filtrul de benzina, debitul pompei de benzina, senzorul de turatie si clapeta de acceleratie, debitmetrul (normal nu ar trebui sa se opreasca motorul cand scoateti mufa ci sa se schimbe mersul motorului si sa scoata fum negru pe esapament). In ultima instanta daca niciuna de mai sus nu are probleme verificati sonda lambda.
    Sanatate

  2. #22
    0-day Member subtyre reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-01-2013
    Varsta
    29
    Sex
    M
    Mesaje
    1
    Mesaje bazar
    13
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    este din sonda landa
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #23
    0-day Member jupanu_frizeru's Avatar jupanu_frizeru reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    15-02-2011
    Varsta
    32
    Sex
    M
    Mesaje
    7
    Mesaje bazar
    81
    Putere Reputatie
    18
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    trage aer fals cand face asa

  4. #24
    Newcomer Spaniolul's Avatar Spaniolul reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    20-09-2009
    Locaţie
    Craiova-Barcelona
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    13
    Mesaje bazar
    112
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    7
    Puncte CF
    8.0
    salut,deci la mine e clar ca e debimetru bulit ca imi scoate un fum neegru cand o turez la peste 80km&h si mai miroase si a benzina pe toba,nu face arderea bine..

  5. #25
    Newcomer realkenobi a avut ceva conflicte in trecut
    Data de inscriere
    18-09-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    40
    Mesaje bazar
    265
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    -10
    Puncte CF
    5.0
    pai cred ca motorul tau nu mai are compresie e pe duca

    ---------- Post added 29-05-2013 at 21:58 ----------

    motorul nu mai are compresie e dus

  6. #26
    0-day Member mikeleio reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-12-2012
    Sex
    M
    Mesaje
    3
    Mesaje bazar
    324
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    9
    Puncte CF
    0.0
    am io problema rezolvata pt toti. . . . sunati ma . . . vand piese pisicute

  7. #27
    0-day Member BJulian's Avatar BJulian reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    08-05-2013
    Sex
    M
    Mesaje
    3
    Mesaje bazar
    2
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Salutare!! Ce spuneti, acest motor se potriveste pe un bmw mai vechi? 1997? Mulțumesc.

  8. #28
    0-day Member Borza Romica reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    18-11-2013
    Mesaje
    1
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Thumbs up salut

    Am avut si eu o problema am fost la vrio 2 meseriasi si nici un rezultat. Problema cu care m-am dus a fost ca nu statea la relantu numai daca scoteam mufa de la debitmetru ,oscila turatiile si am citit pe forum si am depistat ca era crepat burduful de la debitmetru ,dupa ce l am schimbat merge ca unsa nu mai am probleme .MERSI MULT, BAFTA TUTUROR

  9. #29
    0-day Member Cubba Mihai reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    02-10-2015
    Mesaje
    1
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    problema 316i

    salut . am si eu un bmw 1.6i compact din 94 ...masina a mers bn pana inbtr-o zi knd a inceput sa dea in nas . knd e rece nu face probleme dar knd incepe sa se incalzeasca intre 1000 si 3000 da in nas o accelerez si mai face putin ....park o tine cva ..dar dupa ce trece de punctu asta si o accelerez merge . de multe ori in mers knd vreau sa o tin constant face asa . multi mecanici mi-au spus k e pompa alti k e debitmetru ...uni k fise si buji , senzor turatie , motoras pas pas .... nu ii dau de cap . pompa nu e filtru de benzina lam schimbat ....care sa fie problema ...stie cnv.



    ms

  10. #30
    0-day Member ionel1412 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    09-11-2016
    Varsta
    26
    Sex
    M
    Mesaje
    2
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    salut...am un bmw e36 316i din 1994 1.6 benzina si am o problema la el cand se incalzeste apa la 90 grade moare motoru...iam schimbat zenzorul de temperatura si termostatu si tot aceiasi problema are..ma poate ajuta cineva cu vreo idee cam ce ar vrea..multumesc

  11. #31
    Newcomer by alin nu prea este agreeat de catre ceilalti utilizatori
    Data de inscriere
    07-06-2013
    Locaţie
    craiova
    Sex
    M
    Mesaje
    20
    Mesaje bazar
    7
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    -11
    Puncte CF
    0.0
    schimbai senzorul de turati de la arborele cotit (volanta)
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 2 din 2 PrimaPrima 1 2
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: