Uite-atat avea coada, nea' Gogule !![]()
![]()
![]()
Uite-atat avea coada, nea' Gogule !![]()
![]()
![]()
Cut me off at the knees and call me tripod.
:tocseminte: si citesc ce s-a mai debitat pe aici![]()
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
Ma nea Ove , u nu dormi la ora asta , sau inveti si u pt LDDC?Originally Posted by oveman
![]()
Like Johny Bravo would say, I only have two words for you, mister: NO.Originally Posted by Emiliano
![]()
Cut me off at the knees and call me tripod.
cum se citeste nick-ul tau????Originally Posted by manlif2_0
![]()
Scopul turbinei in masinile de zi cu zi nu este acela de a scoate performante maxime din motor si nu este nici de a face masina sa consume mai putin. Sfantul Graal al turbo-ului este imaginea aceea de dimineatza devreme cand tu iti duci nevasta la servici,iar gandul ca iti poti oprii nevasta din taraganeala doar prin apasarea pedalei este superb si imaginea ei infundata in scaun cu ochii impinsi adanc in orbite si buzele ferm lipite de ceafa este sublima.
N-am ce face si debitez si eu prostii...daca vede
ma omoara
![]()
No hablas inglez?Originally Posted by Dadi
![]()
Cut me off at the knees and call me tripod.
A place to come and get off! Making lazy people lazier since toamna :/
@ dadi (eventual @oveman)
neah, nu are nici o legatura cu englizeshtile "man" si "life"... e o abrambureala a primelor litere din numele (1bucata) si prenumele (2bucati) mele. se citeste cum se scrie: manlif (nu menlaif sau mai stiu eu ce englezeasca)
@cirozel: idee: mere pusa o pompa de-aia electrica de umflat cauciucuri ca si turbo pe un oltcit? (banuiesc ca nu, din mai multe motive-debit mic de aer, pana la legi de reglare ale debitului de aer in raport cu turatia tralala- dar nu e asa ca ar fi frumos?)
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
obosit... foarte obosit! mai am 4 ore de munca. nu stiu daca mai fac fata...
oare mai rezist inca 5 saptamani din chinul asta? simt ca ma topesc si ca nu mai am forta!
The message above is my opinion and only mine, no influences and no official statement so if you think it's wrong, you may be right, I'm just human you know...
"Only two things are infinite, the Universe and human stupidity, and I'm not sure about the Universe." - Albert Einstein...
pot sa intreb ... cu ce te ocupi?Originally Posted by Eros
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
sunt jucaria preferata a unor italieni retarzi iar sportul lor preferat e sa ma f**a pe mine la creier.Originally Posted by manlif2_0
![]()
The message above is my opinion and only mine, no influences and no official statement so if you think it's wrong, you may be right, I'm just human you know...
"Only two things are infinite, the Universe and human stupidity, and I'm not sure about the Universe." - Albert Einstein...
esti roman! o scoti tu la capat, sunt sigur de asta!Originally Posted by Eros
sa te mai consolez o tzara... oamenii care te f*t la bila sunt aia care se simt frustrati din cauza ta
deci fii mandru, inseamna ca ii faci sa se simta inferiori
tu o stii, ei o stiu, doar ca ei sunt sefii ....
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
Originally Posted by manlif2_0
Pfff.... motorul trage aer singur mult mai mult decat poate pompa , tureaza tu motorul de oltcit pana la 2000( sa nu zic 4000 ca iti ramane rosie mana) si pune mana pe carburator, ia vezi, mai poti sa o ridici?
O lege zic eu fundamentala la turbo este ca trebuie sa bage mai(mult..mult..mult) mai mult aer decat poate sa traga motoru' de unu' singur ca de-aia se cheama forced induction.. nu?![]()
just hang on!!!Originally Posted by Eros
mai ai putin...
era la capitolul "crazy ideas"... tot la capitolul asta, sa vad poate chiar o s-o facem, am un cazan de-ala de aspirator (de poate aspira si apa), de 1000W electrici putere. si are mufe pentru furtun si pe partea de aspirare, dar si de evacuare a aerului. ma gandeam sa lasam la relanti motorul, si sa conectam evacuarea de la aspirator la carburator, si sa vedem daca ii creste turatiateoretic, cel putin pentru relanti, debitul de aer pe care il va sufla aspiratorul in motor ar trebui sa fie mai mare decat debitul de aer admis in mod normal
p.s. oltcitul pe care se doreste realizarea experimentelor e al unui preten![]()
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
nite all , dadi ai grija de traficul ala![]()
![]()
nite 2 u 2, am grija....dirijez la el pana ...mai incolo....Originally Posted by nonick
Originally Posted by manlif2_0
Nebuni sunteti filmati si voi
Cred ca o sa obtineti oprirea motorului..mai mult aer..mai putina benzina...amestec sarac![]()
Eu tind sa cred ca debitul si la relanti este mai mare decat cel suflat de aspirator
Un tip care este destul de hulit in lumea auto spunea odata despre chestiile astea ca sunt un fel de ventilator cu care te aerisesti la![]()
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: