Pe gds zic c-ar fi culpa comuna, ca motoristul venea tare. Totusi ce yamaha e, daca motociclistul avea 17 ani(sursa:GdS)?
Se laudau ca au pus la punct nu stiu ce sistem de monitorizare video al rocadei, asa ca nu cred c-ar fi greu sa stabileasca conditiile.
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
aici si articolul, sa vada si ceilalti:
http://www.gds.ro/Eveniment/2010-07-...ci+autoturisme
When I was young I thought money and power will make me happy. I was right. Bill Gates.
...De cate ori apare un tip inteligent il poti recunoaste prin aceea ca toti tampitii se aliaza impotriva lui. J. Swift
tipul cu octavia facea stanga pe straduta ...va dati seama ca avea viteza foarte mare baiatul cu motorul daca a lovit frontal masina ... la 150km cat scrie pe gds cel cu octavia practic nu a apucat sa-l vada , ce prioritate sa mai dea ?
cum am zis mai sus , a trecut pe langa mine imediat dupa intersectia de la consul , doar am apucat sa-l vad ...si la cateva sute de metrii imprastiat pe jos ...pacat ca nu sunt constienti ...
Edited by MOD - Semnatura. Forumul permite si crearea unei semnaturi care sa apara la sfarsitul mesajelor tale; aceasta ar trebui sa fie o fraza scurta, un citat celebru, eventual o gluma, dar care sa nu aiba dimensiuni prea mari. De asemenea nu sunt permise link-uri directe sau tag-uri catre: site-uri, anunturi de mica publicitate, publicitate de orice fel. Ne rezervam dreptul de a edita semnaturile ce incalca regulamentul forumului fara a avertiza utilizatorul;
Oricum sa sti ca mie imi pare rau de motociclist e baiat tanar dar nu avea ce sa caute cu motocicleta atata timp cat nu are permis si plus la o asemenea viteza. Practic soferul skodei nu prea a avut timp sa il observe. Faptul ca a lovit 5 masini nu are nicio importanta, sunt fiare. Mai nasol cand sunt victime cum este acest caz. Sa speram totusi ca nu este ceva grav asa cum scrie si in articol si isi va reveni.
When I was young I thought money and power will make me happy. I was right. Bill Gates.
...De cate ori apare un tip inteligent il poti recunoaste prin aceea ca toti tampitii se aliaza impotriva lui. J. Swift
Last edited by maxu'; 02-07-2010 at 01:12.
When I was young I thought money and power will make me happy. I was right. Bill Gates.
...De cate ori apare un tip inteligent il poti recunoaste prin aceea ca toti tampitii se aliaza impotriva lui. J. Swift
Un alt incident azi pe ploaie se intampla azi peste strada de floraria de pe CB ...din cate am intes un Jeep avand viteza lovii in plin un logan care apoi se lovi de pom si de focusul parcat...din fericire nu au fost victime .
bY ZEUSâ˘
gds e o mare porcarie!!!
culpa comuna?! de unde?! neacordare de prioritate punct. nu are nimeni cum sa dovedeasca viteza celui cu motocicleta. dosar penal celui cu octavia daca, intr-adevar...nu a acordat prioritate. puscarie nu face. permis suspendat etc. ce e asa complicat sau de dezbatut?! nu conteaza ce viteza a avut cel cu motocicleta, atata timp cat nu i s-a acordat prioritate si in al doilea rand...cine i-a masurat-o?! nu se poate afla viteza.
caz inchis
nu poti judeca asa ... nu ai timp sa reactionezi la o asa mare viteza , nu poti invinovatii pe omul cu octavia doar ca sa invinovatesti pe cineva , imi parea rau de baiat dar ... o merita din plin . si doar el are vina
Mai vazui si eu asta seara un accident in fata la Amsterdam o Skoda Octavia I si un logan avariate mai nasol; are cineva detalii?
Si loganul de pe calea bucuresti l-am vazut dar ce viteza avea jeep-ul de l-a lovit in halul ala?
Turbos make torque and torque makes fun !
e cam intreaga motocicleta si nerupta in 2. cat costa una?
Last edited by paulicaV5; 02-07-2010 at 02:18.
deci se stabilesc vinovatii in functie de o expertiza efectuata de NIMENI, care determina o viteza APROXIMATIVA?!
daca tu zici
pe mine m-a lovit unul cu 150 in oras si nu a existat nicio expertiza. vbesti despre star trek sau alte sf-uri.
p.s.pentru ala care imi spunea la reputatie cum e sa fiu eu in locul celui cu skoda...bla bla...ei bine...eu am fost in locul lui si am fost vinovat. daca va iritati ca "bagabontii" ca va spun cum se procedeaza cu legile din romania nu aveti decat sa ma inrositi pana la paste si sa ma strigati "ou".
nu este nici primul nici ultimul motociclist care merge cu peste 100 in oras si se accidenteaza grav pentru ca nu i se da prioritate. ultimul...daca nu ma insel...a fost cazul pustanilor fara permis si fara far din bariera valcii, cand au murit amandoi dupa ce au dat intr-o dacie care intorcea si nu i-a vazut. a picat vinovat cel cu dacia. punct.
mai interesati-va inainte de a comenta pe forum. poti afla si lucruri utile de pe internet...dar voi va multumiti cu comentariile din auzite legate de vinovati si legi rutiere. permis aveti?!
va pupic
de aceea exista si culpa comuna - poti merge si cu 400 la ora daca te tine dar mergi pe barba ta - daca nu te vede un prost si iti taie calea asta e culpa comuna!
NU IAU APARAREA NICI UNUI CONDUCATOR DE MOTOCICLETA CARE MERGE CU VITEZA PRIN ORAS DAR CEI CARE O FAC O FAC PE BARBA LOR SAU A CELOR CARE MERG FARA CASCA LA FEL O FAC PE BARBA LOR SAU CARE MERG PE O ROATE LA FEL O FAC PE RASPUNDEREA LOR SI NU TREBUIE BAGATI IN ACEEASI OALA CU ADEVARATII MOTOCICLISTI CARE AU FACUT O PASIUNE DIN MERSUL PE MOTOR, CARE POARTA CASCA si ECHIPAMENT SI CARE MERG IN LIMITELE LEGALE SI RESPECTA PE CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC
Daca esti un sofer adevarat si nu doar un conducator de conserva trebuie fii constient ca si MOTOCICLISTII exista in trafic si sa casti ochii de doua ori inainte sa faci vreo manevra de schimbare de directie sau mai stiu eu cand ai stop dar opresti roata dupa ce ai iesit deja cu botul masinii mai mult decat trebuia sau alte scenarii de genu' asta TREBUIE SA TE GANDESTI LA CE E MAI RAU CA POATE VENI VREUN NEBUN DESTA CU 300 LA ORA SI TE SPOIESTE SI PE TINE...
Eu nu ma cred motociclist , motociclisti in opinia mea sunt aia de au ajuns la batranete cu toate oasele intregi si pot povesti copiilor si nepotilor ce amintiri de neuitat au avut in viata de motociclist si ce senzatie de libertate iti da un motor -> chiar citez aici din povestirile unui motociclist mai batran -> "Viis tata Viiis"
Eu am motor si merg pe 2 roti de vreo 4 ani si zic ca am avut noroc ca nu am cazut pana acum dar inca mai am timp (ca nu planuiesc sa ma las curand) desi daca stiam ce conducatori auto avem pe strazi sigur numai imi luam nici un motor - nu e zi sa nu imi faca vreo masina vreo figura sau vreo surpriza prin trafic dar daca te gandesti tot timpul la ce e mai rau poti anticipa si preveni mai usor
CONCLUZIA : MOTOCICLISTII EXISTA IN TRAFIC - RESPECTA-I SI VEI FI RESPECTAT
(chestia asta cu respectul se castiga in timp si cu timpul ambele tabere vor ajunge la concluzia ca pot "convietui" impreuna avand beneficii colaterale"
Last edited by maxu'; 02-07-2010 at 04:12.
Sunt de acord cu tot ceea ce a zis maxu'. Fiecare merge cu ce viteza vrea, dar pe barba lui. Exista riscuri in fiecare clipa cand circuli cu masina sau cu motorul, si in momentul in care viteza creste si riscurile cresc exponential. O masina care merge in oras cu 100 sau 150 este mai usor de observat decat un motociclist care merge cu aceeasi viteza, pe langa factorul gabaritic mai exista si problema cu majoritatea soferilor din ziua de azi care cred ca pe drumurile publice circula decat masini si nu realizeaza cat de rapid poate sa apara un motociclist intr-un anume loc.
Am un prieten bun cu un motor, si mi-as fi dorit sa merg cu el, dar am fost refuzat categoric pentru ca nu avea o casca de rezerva! Nu m-am suparat deloc, dimpotriva. Il admir, si il respect. E genul de om care nu se urca pe motor fara echipament de protectie, pentru ca e constient de tot ceea ce se poate intampla cu sau fara voia lui. Cei care merg fara casca, sau in bermude si cu casca nu merita pic de respect si pun in pericol multa lume prin etalarea teribilismului lor, dar chiar si asa soferii de automobile trebuie sa fie atenti in oglinzi si la schimbarile de directii, pentru ca un motociclist este mult mai mobil decat o masina, si intr-o secunda poate fi in oglinda din stanga, si in cealalta poate fi in fata masinii in partea dreapta.
Smile today, you might die tomorrow!
Majoritatea regulilor de circulatie sunt facute sa fie in concordanta unele cu altele, e oarecum aberant sa crezi ca logica acordarii de prioritate inca se aplica mot'a'mot la autovehicule cu viteze mai mari de 150km/h. La o viteza de vreo 40-50m/s, il poti vedea minuscul in departare, pare ca ai tot timpul din lume, pana o calci trec 2-3 secunde bune, nu esti la raliu sa scoti timp record, timp in care orbetele poate da`n tine si te miri de unde si de ce. Nu prea conteaza ca e masina, motoreta sau vreun biciclist pe steroizi, regulile fizicii le bat pe cele de circulatie si faptul asta ar trebui luat in considerare in cazurile de fata mult mai mult decat niste culpe aruncate cu liniuta de la capat. Problemele apar in schimb din cauza oamenilor mici, de la politisti incompetenti sau nepasatori care se bazeaza pe Regulamentul sfant la sustinatori aprigi a afinitatii oamenilor de a ignora reguli si apoi de a se plange din cauza efectelor.
Colors made sounds in his mind. And he learned to play those sounds on his instrument. Green, with its infinite variations, was his most subtle harmony. The Listeners came, took him from his home to a house in a deep Deciduous Forest and listened as his music was played through perfect speakers on the roof of his house.
Fizica bate Regulamentul! Si Regulamentul uneori este cel putin spus stupid!
Exemplu: Intersectia dintre Humulesti si Mircesti (strada de uneste Spaniei cu Humulesti). Pe Humulesti este sens unic, daca cineva vine pe interzis pe Humulesti (care este drum prioritar) si loveste pe cineva care vireaza spre liceul Henri Coanda (indiferent ca vireza stanga sau dreapta) a cui este vina?
La un moment dat Regulamentul sanctiona cu amenda pe cel care mergea pe interzis si cu neacordare de prioritate pe celalalt sofer, logic nu?! Sincer nu stiu ce prevede Regulamentul actual in astfel de situatii, nu l-am mai citit de mult, dar inainte asa era.
La altii se pot face astfel de clipuri educationale, la noi insa nu, in schimb se anunta site-uri de 500 milioane de euro care la un an si jumatate dupa "lansarea" oficiala inca nu functioneaza.
THINK!!!
Smile today, you might die tomorrow!
da ai dreptate fiecare merge cum vrea dar pe riscul luidar uite de exemplu pe rocada daca vrea cineva cu o masina sa faca stanga spre simplon se opreste se uita nu vede nimic face stanga si cand s-a bagat se pomeneste cu un motociclist cazut din cer cu 150km/h. intrebarea este pe ala cum il mai vezi ca vine? ca initial nu s-a vazut a aparut asa din senin... si daca toti ar merge pe barba lor cu viteza asta uite cazul de fata ce se poate intampla... isi distrug viata lor si poate in alte cazuri si a altora. are el acum bani sa repare 5 masini daca va cadea el de vina? sau au muncit parintii lui o viata intreaga sa repare pt un copil care nu stie ce e viata si cu ce se mananca? regulile in circulatie sunt facute sa se respecte si de conducatorii auto cat si de motociclisti deci 50 prin oras cu 50 se merge nu cu 150
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: