Page 6 of 341 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... LastLast

Intrebari din domeniul auto


  1. #101
    Banned DrAgOsH's Avatar DrAgOsH reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    06-10-2005
    Location
    craiova
    Sex
    M
    Posts
    292
    Posts bazar
    201
    Rep Power
    0
    Reputation
    6
    Puncte CF
    33.0
    Usergroups:
    Quote Originally Posted by Al3xius View Post
    A inceput sa scartaie ?
    nu ..merge perfect motorul..adik nu face zgomot la pornire, doar ca a bagat un mecanic frica in mine cu ruperea curelei de distributie.

  2. #102
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Daca nu scartie si nu e moale e ok !

  3. #103
    De-al casei dj16xxs's Avatar dj16xxs reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    11-10-2005
    Location
    E X T R E M E
    Age
    42
    Sex
    M
    Posts
    447
    Posts bazar
    41
    Rep Power
    42
    Reputation
    10
    Puncte CF
    11.0
    Usergroups:
    tractiunea spate pune mult mai bine caii jos decat tractiunea fata...dar daca ai prea multi cai pe tractiune spate si experienta canci e nasol.....rwd e foarte fun...dar sa ai cu ce si sa stii!!!....cel mai important!
    Edited by MOD

  4. #104
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    alea cu tractiune spate sunt mult mai misto si mai usor de condus la limita. daca vezi ca nu te incadrezi intr-un viraj dai gaz si dai din coada ca e supraviratoare. cu una cu tractiune fata ajungi in cel mai bun caz in sant.

    asta pe vreme buna, ca daca aluneca si n-ai cauciucuri potrivite vremii se impute treaba.
    NOT a Zgonea fan.

  5. #105
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    cu tractiune fata iei piciorul din gaz si eventual dai inferioara..
    Oricum cu spatele, cum spunea si Piticu, tre sa stii ..e foarte usor sa o pierzi !

  6. #106
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    cu rwd poti s-o scoti basma curata din situatii mult mai penale decat ar supravietui vreodata un fwd. la orice ora. asfalt curat sa fie.
    NOT a Zgonea fan.

  7. #107
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Join Date
    02-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    511
    Posts bazar
    219
    Rep Power
    42
    Reputation
    65
    Puncte CF
    14.5
    Quote Originally Posted by Al3xius View Post
    A inceput sa scartaie ?
    Nu cred ca scartaie niciodata cureaua de transmisie, fiind dintata. Aia cu scartaiturile e cea de la alternator.

    Nu incape nici o indoiala spatele pune mult mai bine puterea la asfalt. Este de altfel cea mai nobila configuratie in care fiecare punte face treaba ei, una e responsabila cu directia si alta cu propulsia.

    Expertii spun ca un caracter supravirator este mai greu de controlat decat unul subvirator. Oamenii de la Michellin chiar recomandau montarea anvelopelor de iarna (daca sunt doar 2) pe puntea spate. Cum zicea si alex fwd se conduce diferit la limita de un rwd. Daca la fwd cel mai intalnit fenomen este subvirarea, ce o corectezi reducand gazul, masina se lasa de bot datorita transferului de masa, rotile avand o forta mai mare de apasare pana la urma recapata aderenta si trag toata masina dupa. La rwd cea mai mare greseala este sa te panichezi si sa inchizi acceleratia. Atunci spatele se usureaza si a cam zburat. La rwd, poate contrar asteptarilor, pt a iesi dintr-un drift trebuie sa continui sa accelerezi pt ca spatele avand propulsia va urma traiectoria imprimata de bot. Diferenta mare aici este la fwd masina trebuie pusa pe traiectorie de aceleasi roti care si propulseaza si "carmesc".

    Am vazut o emisiune 5th Gear in care au testat cele 3 tipuri de tractiune fwd, rwd si awd respectiv o Alfa, 3er si un Audi Quattro. Parca ce la mai bine Bmw-ul s-a comportat. http://youtube.com/watch?v=UPdUrWa_F0A
    Last edited by speed_buster; 29-01-2007 at 01:32. Reason: Automerged Doublepost

  8. #108
    Senior Member Escort's Avatar Escort este placut de toti Escort este placut de toti Escort este placut de toti
    Join Date
    27-11-2005
    Location
    Craiova / Ploiesti
    Age
    34
    Sex
    M
    Posts
    714
    Posts bazar
    249
    Rep Power
    43
    Reputation
    222
    Puncte CF
    3.0
    Usergroups:
    senchiu pentru lamurire
    adrenaline junkie
    VOODOO PEOPLE
    INVADERS MUST DIE
    WE ARE THE PRODIGY

    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

  9. #109
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    nu e intrebare, e sfat.

    vedeti ce e afara, nu parcati aproape de blocuri cu acoperisuri construite ad hoc, nu parcati sub pomi mai batrani, nu sub fire curent. sa nu va vedem prin ziare pe urma.
    NOT a Zgonea fan.

  10. #110
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Intradevar, bun sfatul ! Am vazut aseara la tv cum a zburat un acoperis dinala de pe bloc si a facut praf cateva masini...daca zboara si pe-a mea le dau foc ca au construit desteptii aia de la 4 un acoperis "powered by Ciorogarla" !

  11. #111
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    off topic: daca puneau bani si desteptii de la 3, si de la 2, si de la 1 poate iesea mai bine

    opinia mea de cetatean care sta la 1....
    NOT a Zgonea fan.

  12. #112
    Banned Al3xius's Avatar Al3xius reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    03-10-2005
    Age
    38
    Sex
    M
    Posts
    1,630
    Posts bazar
    157
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Discutia asta se poate lungi foarte mult ! Si eu tot la 1 stau si niciodata nu s-a pus problema de a nu pune bani...dar e long story cu vecinii mei .
    Un vecin de la 4 a spus ca daca se pune interfon la bloc el in sparge...drept dovada ca suntem singurul bloc din cartier...cred..care nu are interfon

  13. #113
    Россия-Матушка Bogz's Avatar Bogz has disabled reputation
    Join Date
    04-01-2006
    Location
    Москва, Россия
    Sex
    M
    Posts
    2,133
    Posts bazar
    20
    Rep Power
    50
    Reputation
    841
    Puncte CF
    50.0
    langa blocul meu a cazut si un acoperis, doamne-ajuta ca nu era nici o masina prin preajma, si un copac vechi..care pare-mi-se ca a strivit un citroen bx19 or smth (din acela cu suspensie hidraulica) si o dacie gri.. si oricum, sunt destule acoperisuri care stau sa cada. prin valea rosie decat sunt cel putin 10 acoperisuri construite "powered by Ciorogarla" ( Alexius)
    si inca o chestie. de sambata se anunta viscol, zapezi violente si dumnezeu mai stie ce. sa aveti lanturile la indemana, ca niciodata nu se stie ce va urma..
    did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?

  14. #114
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    caucioace de iarna de buna calitate.. cu lanturi in 2 km de drum fara zapada afanata faci praf tot ce inseamna pivoti intr-o masina.
    vredestein snowtrac de exemplu am vazut parca la selgros la scoruri foarte bune. si cauciucurile nu sunt rele deloc.

    chiar.. vinde cineva saculeti cu nisip? daca ma duc la munte in weekend parca mi-ar prinde bine sa bag asa ceva pe acolo printr-un colt, ca sa fie.
    NOT a Zgonea fan.

  15. #115
    0-day Member motor reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    29-01-2007
    Sex
    M
    Posts
    2
    Posts bazar
    1
    Rep Power
    0
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Excluzand diferentele de pret(mai mari in cazul comprresorului) trebuie sa vezi intai rezultatele finale.Compresorul e f bun dar consuma lucru mecanic.Deci, din start pleci cu o pierdere de putere fata de o turbina care pur si simplu o montezi si aduce un plus de viteza a aerului in poarta supapei.In cazul sistemelor de injectie e obligatorie resoftarea daca vrei sa ai rezultate bune.

  16. #116
    going commando Faithless's Avatar Faithless has disabled reputation
    Join Date
    03-10-2005
    Sex
    M
    Posts
    3,884
    Posts bazar
    457
    Rep Power
    59
    Reputation
    2410
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    compresoarele nu ating turatii asa mari ca turbosuflantele ndeva pe la 50.000rpm fata de pana la 300.000 rpm pentru turbine) si din cauza asta se folosesc mai mult pe motoare mari,nu motoare de turatie (vezi muscle cars si mai nou mercedes) ,deci randament mai scazut..si cum zice si motor,fiind in legatura directa tot timpul cu motorul,consuma lucru mecanic
    + ca fata de o turbosuflanta e aproape imposibil sa il montezi pe o masina care nu are din start..


    singurul avantaj al turbocompresorului in fata turbosuflantei este faptul ca practic nu are lag.
    i make juice happen.

  17. #117
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Join Date
    23-11-2005
    Sex
    M
    Posts
    738
    Posts bazar
    28
    Rep Power
    43
    Reputation
    10
    Puncte CF
    0.0
    Quote Originally Posted by Faithless View Post
    + ca fata de o turbosuflanta e aproape imposibil sa il montezi pe o masina care nu are din start..

    ce face? si doar ce zisesi de muscle cars. sunt kituri standard de compresor pt cam orice motor de masina americana de pe piata actuala.
    NOT a Zgonea fan.

  18. #118
    going commando Faithless's Avatar Faithless has disabled reputation
    Join Date
    03-10-2005
    Sex
    M
    Posts
    3,884
    Posts bazar
    457
    Rep Power
    59
    Reputation
    2410
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    ma refeream la dacii,oltcituri pe care turbosuflanta e mai usor de montat
    i make juice happen.

  19. #119
    Addicted! @dyxp's Avatar @dyxp va deveni faimos in curand
    Join Date
    05-10-2005
    Location
    Unde tu nu poti ajunge!!!!
    Age
    36
    Sex
    M
    Posts
    1,598
    Posts bazar
    1967
    Rep Power
    47
    Reputation
    63
    Puncte CF
    30.5
    Usergroups:
    Daca se resofteaza softul la un passat diesel c-am cati ia si se consumul se mareste sau se micsoareaza
    0748193666

    Nu deranjati doar daca aveti un motiv intemeiat, asa ca abtineti-va

  20. #120
    going commando Faithless's Avatar Faithless has disabled reputation
    Join Date
    03-10-2005
    Sex
    M
    Posts
    3,884
    Posts bazar
    457
    Rep Power
    59
    Reputation
    2410
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    la un condus normal consumul ar trebui sa scada putin prin resoftare
    la turbo-dieseluri se poate castiga chiar pana la 20-25% din puterea initiala
    i make juice happen.

Page 6 of 341 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 16 56 106 ... LastLast

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: