Daca nu scartie si nu e moale e ok !![]()
tractiunea spate pune mult mai bine caii jos decat tractiunea fata...dar daca ai prea multi cai pe tractiune spate si experienta canci e nasol.....rwd e foarte fun...dar sa ai cu ce si sa stii!!!....cel mai important!
Edited by MOD
alea cu tractiune spate sunt mult mai misto si mai usor de condus la limita. daca vezi ca nu te incadrezi intr-un viraj dai gaz si dai din coada ca e supraviratoare. cu una cu tractiune fata ajungi in cel mai bun caz in sant.
asta pe vreme buna, ca daca aluneca si n-ai cauciucuri potrivite vremii se impute treaba.
NOT a Zgonea fan.
cu tractiune fata iei piciorul din gaz si eventual dai inferioara..![]()
Oricum cu spatele, cum spunea si Piticu, tre sa stii ..e foarte usor sa o pierzi !
cu rwd poti s-o scoti basma curata din situatii mult mai penale decat ar supravietui vreodata un fwd. la orice ora. asfalt curat sa fie.
NOT a Zgonea fan.
Nu cred ca scartaie niciodata cureaua de transmisie, fiind dintata. Aia cu scartaiturilee cea de la alternator.
Nu incape nici o indoiala spatele pune mult mai bine puterea la asfalt. Este de altfel cea mai nobila configuratie in care fiecare punte face treaba ei, una e responsabila cu directia si alta cu propulsia.
Expertii spun ca un caracter supravirator este mai greu de controlat decat unul subvirator. Oamenii de la Michellin chiar recomandau montarea anvelopelor de iarna (daca sunt doar 2) pe puntea spate. Cum zicea si alex fwd se conduce diferit la limita de un rwd. Daca la fwd cel mai intalnit fenomen este subvirarea, ce o corectezi reducand gazul, masina se lasa de bot datorita transferului de masa, rotile avand o forta mai mare de apasare pana la urma recapata aderenta si trag toata masina dupa. La rwd cea mai mare greseala este sa te panichezi si sa inchizi acceleratia. Atunci spatele se usureaza si a cam zburat. La rwd, poate contrar asteptarilor, pt a iesi dintr-un drift trebuie sa continui sa accelerezi pt ca spatele avand propulsia va urma traiectoria imprimata de bot. Diferenta mare aici este la fwd masina trebuie pusa pe traiectorie de aceleasi roti care si propulseaza si "carmesc".
Am vazut o emisiune 5th Gear in care au testat cele 3 tipuri de tractiune fwd, rwd si awd respectiv o Alfa, 3er si un Audi Quattro. Parca ce la mai bine Bmw-ul s-a comportat. http://youtube.com/watch?v=UPdUrWa_F0A
Last edited by speed_buster; 29-01-2007 at 01:32. Reason: Automerged Doublepost
senchiu pentru lamurire![]()
adrenaline junkie
VOODOO PEOPLEINVADERS MUST DIEWE ARE THE PRODIGY
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
nu e intrebare, e sfat.
vedeti ce e afara, nu parcati aproape de blocuri cu acoperisuri construite ad hoc, nu parcati sub pomi mai batrani, nu sub fire curent. sa nu va vedem prin ziare pe urma.
NOT a Zgonea fan.
Intradevar, bun sfatul ! Am vazut aseara la tv cum a zburat un acoperis dinala de pe bloc si a facut praf cateva masini...daca zboara si pe-a mea le dau focca au construit desteptii aia de la 4 un acoperis "powered by Ciorogarla" !
![]()
off topic: daca puneau bani si desteptii de la 3, si de la 2, si de la 1 poate iesea mai bine![]()
opinia mea de cetatean care sta la 1....
NOT a Zgonea fan.
Discutia asta se poate lungi foarte mult !Si eu tot la 1 stau si niciodata nu s-a pus problema de a nu pune bani...dar e long story cu vecinii mei .
![]()
Un vecin de la 4 a spus ca daca se pune interfon la bloc el in sparge...drept dovada ca suntem singurul bloc din cartier...cred..care nu are interfon![]()
langa blocul meu a cazut si un acoperis, doamne-ajuta ca nu era nici o masina prin preajma, si un copac vechi..care pare-mi-se ca a strivit un citroen bx19 or smth (din acela cu suspensie hidraulica) si o dacie gri.. si oricum, sunt destule acoperisuri care stau sa cada. prin valea rosie decat sunt cel putin 10 acoperisuri construite "powered by Ciorogarla" ( Alexius)
si inca o chestie. de sambata se anunta viscol, zapezi violente si dumnezeu mai stie ce. sa aveti lanturile la indemana, ca niciodata nu se stie ce va urma..
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
caucioace de iarna de buna calitate.. cu lanturi in 2 km de drum fara zapada afanata faci praf tot ce inseamna pivoti intr-o masina.
vredestein snowtrac de exemplu am vazut parca la selgros la scoruri foarte bune. si cauciucurile nu sunt rele deloc.
chiar.. vinde cineva saculeti cu nisip? daca ma duc la munte in weekend parca mi-ar prinde bine sa bag asa ceva pe acolo printr-un colt, ca sa fie.
NOT a Zgonea fan.
Excluzand diferentele de pret(mai mari in cazul comprresorului) trebuie sa vezi intai rezultatele finale.Compresorul e f bun dar consuma lucru mecanic.Deci, din start pleci cu o pierdere de putere fata de o turbina care pur si simplu o montezi si aduce un plus de viteza a aerului in poarta supapei.In cazul sistemelor de injectie e obligatorie resoftarea daca vrei sa ai rezultate bune.
compresoarele nu ating turatii asa mari ca turbosuflantele ndeva pe la 50.000rpm fata de pana la 300.000 rpm pentru turbine) si din cauza asta se folosesc mai mult pe motoare mari,nu motoare de turatie (vezi muscle cars si mai nou mercedes) ,deci randament mai scazut..si cum zice si motor,fiind in legatura directa tot timpul cu motorul,consuma lucru mecanic
+ ca fata de o turbosuflanta e aproape imposibil sa il montezi pe o masina care nu are din start..
singurul avantaj al turbocompresorului in fata turbosuflantei este faptul ca practic nu are lag.
i make juice happen.
ma refeream la dacii,oltcituri pe care turbosuflanta e mai usor de montat![]()
i make juice happen.
Daca se resofteaza softul la un passat diesel c-am cati ia si se consumul se mareste sau se micsoareaza
0748193666
Nu deranjati doar daca aveti un motiv intemeiat, asa ca abtineti-va
la un condus normal consumul ar trebui sa scada putin prin resoftare
la turbo-dieseluri se poate castiga chiar pana la 20-25% din puterea initiala
i make juice happen.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: