Astfel, vehiculele NON EURO au ultimele doua caractere din numarul de omologare numerice.
Dat fiind faptul ca legislatia romana a aplicat reglementarile cu privire la normele de poluare chimica conform directivelor europene incepand cu 1998 ("EURO 2"), pana in acel moment conditiile tehnice de omologare fiind restrictionate doar de vechimea de fabricatie a autovehiculului conform HG 594/1991, in cartile de identitate nu exista o codificare a gradului de poluare "EURO 1". Pentru vehiculele omologate in Europa gradul de poluare generic numit "EURO 1" este reglementat de Directivele 91/441 CEE, respectiv 91/542A CEE acestea fiind aplicabile pentru omologare de tip incepand cu anul 1992. Pentru aceste autovehicule dupa identificarea efectuata la Registrul Auto Roman, la cererea proprietarilor, in cazul in care gradul de poluare chimica este superior celui din cartile de identitate, acestea vor fi modificate conform clasei de emisii poluante pe care o respecta.
Ti-am dat unde sa citesti, asa ca intrebarile nu mai au rostul.Ti-am subliniat acum ca sa vezi mai bine.
Masina ta este din 1996 cand in Ro nu se tinea seama de asa ceva, asa ca daca ai sonda lambda si catalizator , te duci la RAR si rezolvi sa-ti treaca norma de poluare.