Te intereseaza performanta dar te intereseaza si fiabilitate in regim de condus normal ? Nu prea se pupa una cu alta. Asteapta ca o sa ajunga si C4 sa scoata sunete de tractoras...momentan e noua masina , antifonata bine , motorul la fel, e nou....e timp destul !
Eu imi mentin ideea sa iei benzinar pt. ca stiu ce inseamna sa ai diesel. O sa-mi dai dreptate mai tarziu ! Intradevar daca-i faci soft castigi ceva dar nu se merita....
@Torque , era o intrebare retorica, stiam ca nu-l cunosti pe Voinea dar ai lasat impresia asta cu postul anterior. Mersi pt. amabilitate la faza cu Romanciuc !
nah..doar n-o sa iau o masina pentru condus sportiv, sau mai stiu eu ce, inca de la 18 ani! ideea era sa iau o masina cu care, daca o sa ma angajez intr-o depasire periculoasa, sa nu moara..si sa fac un accident, pe care l-as putea evita, cu un motor putin mai puternic. asta e singurul aspect care m-ar interesa, la capitolul putere..in fond si la urma urmei, cum am mai spus-o. performantele celor 2 sunt oarecum echivalente pe de alta parte, consumul e destul de relativ. motorina nordic plus nush cum e 38.000 litrul. benzina fara plumb e 31.000.. 5 litri de motorina ~ 7 litri de benzina, daca e sa o luam asa. si stiu ca va ajunge si c4-ul ca un mic tractoras, dar heh..mai are
si oricum. comanda a fost data deja, iar in cateva zile va intra masina in fabricatie. pe ea a fost ales un motor de 1.6, si maine era ultima zi in care se putea schimba optiuna..cealalta optiune era 1.9 tdi. dar din cate am vazut pana acum, fie pe forum, fie pe alte site-uri, am decis impreuna cu ai mei, sa ramanem la 1.6 benzinar..multumesc pentru ajutor, alexius, torque, raptor!
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
Felicitari pt. alegerea buna pe care ai facut-o si spor la tuning .
@Torque, pune mana si intereseaza-te de softurile alea smechere facute de Voinea...vezi ca fostul lui partener are user chiar aici pe forum. Si din cate stiu a fost nevoit sa plateasca din buzunar prostiile care le-a facut Voinea...asa ca ...
Bogz in 20.000 te poti uita si la ceva mai sus. Cum ar fi un Sportline cu 1.4 tsi 140cp. In felul asta toata lumea e fericita .. motor mic de 1.4 ("hai mama ca nu fuge tare asta" ), taxe mici, consum ok .. si cand colo el e un mic monstrulet
astea 2 sunt de fapt 3. pe golf 5 se pune asa in materie de motoare 1.6 benzina.
1.6 mpi 105 cai 5 trepte manual
1.6 fsi 115 cai 6 trepte manual
strict dintre astea 2-3 as merge din nou pe 1.6 fsi. era bine daca puteai face un efort pana la 2.0 tdi, e alta mancare de peste.
chiar poate 6000 dieselul ala? ma cam mira.
daca vrei sa vezi care-i treaba cu 1.6 benzina da-mi un private si discutam mai multe.
FSIurile sunt pretentioase la benzina si foarte anemice la turatii joase. Pana nu au pus un turbo compresor nu au rezolvat problema puterii la turatii joase.
6000 la diesel ... no way. Dieselurile au in general rosu de la 4500rpm.
am si eu o intrebare.. am o supernova si vreau sa pun un sistem audio pe ea.. numai ca nu stiu ce diametru trebuie sa aiba difuzoarele sa intre in ushile din fatza... momentan nu ma pot uita eu..pentru ca nu am mashina in orash..si am vazut o oferta la niste difuzoare...mi-e sa nu treaca pana imi vine masina sa ma uit.... ma poate ajuta cineva ?
13 cm din cate stiu eu
i make juice happen.
am si eu o curiozitate ...
aceeasi putere aspirat vs tdi (ex motoarele peugeot... ) care face?
later edit: aceeasi masina evident
La ce sa faca? Daca te referi la clasicele liniute benzina intotdeauna o sa faca un diesel de aceeasi putere.
si eu tot parca spre diesel inclin... are cuplu... dar gandeste'te ca dieselu' trage intre 2.300-4500rpm pe cand benzinaru are o plaja mult mai mare de turatii ... asta la plecarea de pe loc ... "liniutze" dar din "mers" eu zic ca rupe diselakele
De pe loc sau din ture cat de cat multe benzina e regina. La reprize un diesel bate benzinare si cu 100 de cai peste. De ex. la actuala generatie 3er e90 320d este echivalent la reprize in trepte superioare cu 330i care are aproape de cai in plus si un demaraj 0-100 mai bun cu 2-3s.
PS: Cuplu .. cuplu. La asa ceva nu conteaza decat curba de putere. Am atasat mai sus un fisier in care este explicata puterea si cuplu. Cititi acolo.
Aaaa .. supernova am avut eu. Pe fata daca vrei sa le pui sub masca aia gri intra max de 13cm. E am avut varianta de echipare ce venea fara casetofon din fabrica si dupa ce am cuparat boxele am observat ca nu are ceva gen inel de prindere pt boxa. Am confectionat eu unele artizanal din niste placi de plastic. Mai exista niste variante. Sa iei boxe de 16cm (parca erau niste kenwooduri cu o dimemsiune din asta mai ciudata, nu 16.5), sa dai jos capacul ala de plastic si sa le prinzi in fata usa. Problema e ca daca le pui sita lor freaca manivela de dat geamul jos in ea. Deci trebuie turtita cumva. Plus ca macaraua geamului poate atinge in magnet daca e prea mare.
Deci ... de 13cm am avut si eu, montate cu mici artificii pt ca nu am avut ce imi trebuia in usa. Pt dim mai mari uite-te pe forumul daciaclub.ro.
Incearca un 13" pe fatza , 16.....sau 16.5 pe spate ....si un subwoofer .....o sa fii multzumit de sunet iti garantez .....iara investitzia nu e prea mare acum depinde si de ce buget dispui ......eu am pe fatza 13 pe spate 13 (hertz) si un subwoofer cu amplificator se aude de-ti pica capu`....
Eu as recomanda mai degraba niste ovale pt. spate si niste DSK 135 pe fata .
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: