se pare ca remarca mea a fost inteleasa putin gresit. nu zic ca masina nu arata bine, pentru ca stim cu totii ca jantele schimba radical aspectul. eu criticam doar faptul ca parca prea vi s-a pus pata la toti pe kitul de cupra r
se pare ca remarca mea a fost inteleasa putin gresit. nu zic ca masina nu arata bine, pentru ca stim cu totii ca jantele schimba radical aspectul. eu criticam doar faptul ca parca prea vi s-a pus pata la toti pe kitul de cupra r
e si frumos....ala de carzone este muuuuult sub cel de cupra r....iar daca nici seatul lui virgil nu e modificat atunci in craiova insemna ca nu avem,din puctul tau de vedere chiar nici o masina modificata!!! masina cum arata acum arata foarte bine!!! de aici daca vrea sa mai faca cate ceva la ea trebuie lucruri mici si de efect si atat.....
Edited by MOD
la cate replici am primit, cred ca am prea multe pretentii... deh, cox-ul asta... dar fiecare cu gusturile lui... mie personal imi plac astea mai exclusive...
Nu e imposibil sa o vezi in cox!
Ar cam trebui sa dea actibildu ala cu ''quattro'' jos...oricm s-a mai discutat despre asta...si la 30 000 nush cine o cumpara
Erikk intreaba-l te rog pe proprietar daca vinde separat spoilerul spate, fara partea centrala unde sunt tevile de esapament. am un spoiler nou, ne montat pe masina si-i dau o diferenta.
spoilerul este exact ca cel din imagine doar ca este nou, nefolosit.
Intreb din curiozitate : ce modificari i-a facut sa o urce la 300 cp ?![]()
motorul de pe R32 este unul dintre cele mai bune motoare de pe masinile sport compacte. la clasa lui, ca senzatii nu-l depaseste decat Focusul ST, expectand evo sau sti. ii simti sunetul esapamentului pana in maduva oaselor.300 CP nu aveam cum sa-i scoata doar din cip... a mai schimbat cate ceva...
@bobitza: compara si cuplul !!! Sa nu mai vorbim de fiabilitate si potentialul pt tuning.
@Erikk: ma indoiesc ca are 300 de cai! SINCER!
Last edited by Cirozel; 29-01-2007 at 13:41.
Mi se pare normal sa aibe cuplul mai mare si la o turatie mai mica! E motorul de 3.2 in timp ce la Clio e de 3.0.
Diferenta de greutate nu este mare, tinaind cont ca sunt clase diferite! Clio are 1400kg in timp ce R32`u are 1570kg. (este diferenta, dar nu extraordinara).
cel mult Megane`ul RS s-ar compara cu GTi. RS are un motor de 2000 16v care nu merge sa-l compari cu un V6 (nu e etic)!
Stiu ce poate Honda, dar eu ti-am dat un exemplu european peste VW (ma refer exclusiv la motoarele sport pe benzina).
da, diferenta nu este mare, dar nici diferenta de cilindree. si totusi vw a gasit in 200 cmc un cuplu ceva mai mare (poate ni se pare logic, dar nu toti pot realiza acest lucru, Mondeo ST de ex are 285Nm). Cat despre Megane RS, eu nu am o parere foarte buna, indiferent de concurent, iar la clasa lui recomand cu cea mai mare caldura Focus ST sau Golf GTI.
Cat despre concurenti europeni, nu stiu pe cati tenteaza sa forteze la maxim un motor aspirat de 2 litri. Este mult mai rentabil ca si cost de proiectare sa adauge un turbo.
mda...fiecare cu parerea lui...proprietarului poate ii place abtibildul cu "quatrro"...
iar la pretz...mda...poate e cam mult...este 35.000 E(ddp)...nou...dar standard...
nu cred ca-l da...separat...ca el vrea sa vanda masina...deci...dar nush...cu prima okazie...o sa-i propun...vb pe mess...
hmm...50 cp...din soft...la motor aspirat da cam 10-12 % , deci a-r fi minim 25 cp...si io' mai fi facut el ceva de ink 25 cp
nici eu nu pot jura ca are 300 cp...dar el atat a spus...nu am dyno'...
![]()
Last edited by Erikk; 29-01-2007 at 14:56. Reason: Automerged Doublepost
am vazut azi un seat leon protocaliu...![]()
suuuuperb!
pacat ca n`am avut camera la mine sa`i fac o poza...si nici numere nu avea...nici in fata nici in spate...
a mai vazut`o cineva?poate aveti si poze..![]()
Fă ce poți cu ce ai acolo unde te afli.
Secretul succesului: să știi să pierzi cu demnitate și să câștigi cu modestie.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: