Ce ati alege dintre cele 3 modele enumerate in titlu?
Ce ati alege dintre cele 3 modele enumerate in titlu?
X5![]()
X5-ul exceleaza la capitolul propulsor, directie, cutie de viteze şi frane, Mercedes-ul ofera confort mai bun, indiferent de locul ocupat in masina.
In plus interiorul X5-ului este sub Mercedes. Au pastrat acelas intrument cluster cu iluminare portocalie din anii '90.
In privinta costurilor de intretinere, nu cred ca sunt diferente notabile intre cele doua.
x5
Strict din punct de vedere al aspectului aleg X5. Nu stiu cine ar alege un Touareg peste astea 2 (poate numai un fan al brandului).
x5![]()
Alegerea mea ar fi ML-ul.
Se potriveste gusturlor mele mai bine.
Last edited by Catalin WNS; 15-09-2008 at 18:07. Motiv: Automerged Doublepost
Poţi folosi orice limbaj doreşti, niciodată nu poţi spune altceva ... decât ceea ce eşti.
X5 3.0d
X5 3.0d cu siguranta si la interior si la exterior
parca ML-ul este mai stilat....
pai toate 3 sunt masinile favorite ale cocalarilor si a tiganilor insa nu asta este problema in cazul in care vrea cineva sa`si achizitioneze una din aceste masini, si ...da ,ai dreptate bmw`ul nu prea are treaba cu offroadul desi nu este nici chiar atat de jalnic precum zic multi,a fost facut mai mult pt strada de asemenea la fel si Q7 ,iar despre interior mie personal mi se pare reusit doar prin faptul ca este mai simplu si aici ma refer la plansa de bord care este mult mai utila decat la celelalte doua iar pozitia pasagerilor este specifica celor de la bmw...oricum daca ar fi sa`mi iau maine un 4X4 as alege Range Rover sau Subaru!
La ce raliuri te referi colegule si in ce sens nu au fost batuti nici macar in ziua de azi? Te referi la Audi A1, A2, S1 Quattro? Sa stii ca daca au fost primii care au utilizat transmisia 4x4 in raliu, nu inseamna ca sunt si cei mai buni. Au fost cei mai buni cativa ani pana au venit altii si le-au dat-o (cum ar fi Lancia Delta Integrale), si ma refer la masini strict din acea vreme.
Nu face confuzie intre Quattro si quattro. In ziua de azi, "quattro" care il vezi scris pe Audi-uri nu este decat un nume dat masinilor 4x4 din gama Audi. Este o comemorare pentru ceea ce a facut Quattro, dar sa fii sigur ca nu este vorba despre aceeasi transmisie. Nici nu ar avea cum...
Nu stiu in ce masura Touaregul are piese de la Audi... nici nu ma intereseaza, insa Touaregul nici macar banala placuta "quattro" de sub motorizarea de pe haion nu o are (din ce stiu eu, la vw se numeste 4Motion, or something).![]()
Last edited by Toto - BOD; 16-09-2008 at 18:29.
parerile sunt impartite. vrei confort ia mercedes, vrei sport ia bmw, vrei un SUV de lux, dar nu ai bani de x5 sau ml, ia touareg. dintre toate astea, cel mai bine in teren accidentat sta bmw. e normal ca fiind echipata cu tren de rulare sport sa aiba un comportament mai dur. au am vazut ce inseamna pachetul m pe un x6 35d. Masinile astea sunt facute mai mult pentru a privi soseaua de la o inaltime ceva mai mare, nu pentru a merge cu ele prin munti. daca vrei asa ceva, exista off-roadere, nu SUV-uri...
quattro din ziua de azi are a face cu cel din trecut, numai ca pe langa diferentiale a mai intervenit si electronica...
X5
prefer ML-ul![]()
intre quattro si 4motion e o diferenta: quattro are diferential torsen, pe cand la 4motion e haldex. cunoscatorii stiu diferenta...
nu inteleg care e treaba cu SUV-urile toti isi iau cel mai mic motor si dieselu`!
e ca si cum ai lua leonu` nou cu 80 de cai, sucks
ontopic ML-ul
cat despre quattro si 4motion
nu era quattro la audi si 4motion la VW, desi fac parte din VAG, io stiam ca diferenta consta doar in numele dat, poate ma lamureste cineva cu niste articole.
Transpiraţia strică reputaţia!
nu cred ca pot sa ma pronunt. din toate se aud manelele misto. il aleg pe ala cu boxe mai mari si neaparat sa aiba buton pentru dat inaltele la maxim pus la vedere.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: